شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

کانکس ویلایی در جزیره کیش

کانکس ویلایی در جزیره کیش

کانکس ویلایی در جزیره کیش

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و توسعه در هر زمینه‌ای تولید کنندگان وارد بازار رقابت شده‌اند و هر کدام به نحوی سعی در ارتقا و کیفیت بهتر محصول دارند.اینترنت فضای مناسبی جهت تبلیغ در هر زمینه‌ای می‌باشد  هر کس می‌تواند برند خود را به سمع و نظر مشتریان برساند. خرید محصولاتی مانند کانکس که مصرفی نیستند و قادر نیستیم مدام آن‌ها تعویض کنیم. لذا این خرید را بایستی جدی گرفت.بنابراین اطلاعات خریدار می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی انتخاب نوع محصول بگذارد.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مختصری در مورد کانکس در اختیار شما قرار دهیم.

کانکس اداری ساده در شیراز

کانکس در جزیره کیش

اکثر افراد می‌دانند که کانکس اتاقکی پیش ساخته است که در تمام ابعاد آن متریال پیش ساخته کار شده است.مهم‌ترین ویژگی این محصول قابلیت جابجایی است. در مناطق صعب العبور و محیط هایی که امر ساخت و ساز، دشوار باشد استفاده از کانکس گزینه مناسبی است. چنانچه در این زمینه تحقیق داشته باشید متوجه خواهی شد که در صنعت ساخت سازه، سازه‌های پیش ساخته بسیار پرکاربرد است.

کانکس اتاقکی از جنس متریال پیش ساخته است که قابلیت تولید در ابعاد گوناگونی فراهم می‌آورد. با در نظر گرفتن امکانات سازه، وجود سرویس بهداشتی و سرویس استحمام و آشپزخانه به سهولت انجام می‌شود.می‌توان گفت که یک خانه امن در اختیار شما خواهد بود.یکی از مزیت‌های این سازه تنوع بسیار بالا جهت ساخت می‌باشد به همین دلیل در بسیاری از صنایع نیز استفاده می‌شود.

اگر شما بیننده عزیز به دنبال خرید کانکس در جزیره کیش هستید بهتر است که به نکات مهم قبل از خرید سازه توجه نمایید.

کانکس استاندارد

انواع کانکس در جزیره کیش

مهم ترین چالش در انتخاب خرید کانکس کسب اطلاعاتی می‌باشد که به شما کمک می‌کند بتوانید خریدی آسان و راحت را انجام دهید. امروزه به کمک اینترنت این امر مهم مهیا شده است. این محصول وابسته به فاکتور مشخصی می‌باشد که عبارتند از ابعاد، جنس، شکل….در این فرصت برخی از این عوامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا دید شما نسبت به خرید کانکس گسترده تر شود.

این فاکتورها شامل موارد ذیل است:

کانکس-ساندویچ-پانل

کاربری: مولفه کاربری به معنای نوع سازه انتخابی می‌باشد چرا که هم در قیمت و هم در نوع کیفیت بدنه تاثیر زیادی دارد.از انواع کاربری می‌توان به کانکس نگهبانی، استاندارد، سرویس بهداشتی، ویلایی و اداری اشاره کرد.باید در ابتدا تعیین کرد که کاربری مورد نظر کدام است.

در اکثر موارد کاربری ویلایی بیشترین خواهان را دارد و به همین دلیل تمرکز بیشتری روی ساخت این مورد شده است و با نام کانکس ویلایی عنوان شده است.متریال ساندویچ پانل که در تمام ابعاد سازه کار شده است عایق مناسبی در برابر سرما، گرما،صوت و رطوبت می‌باشد و دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، استحمام، آشپزخانه نیز هست.البته بایستی اذعان داشت که در نوع کانکس اداری نیازی به وجود این تجهیزات نیست و تنها به نصب لوازم مورد نیاز جهت بخش اداری بسنده می‌کنند.

اگر نوع فروشگاهی را بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم نیاز به تجهیزاتی مانند قفسه بندی است که فضایی را برای ارائه خدمات ایجاد کند و از همه مهمتر حفظ امنیت دارایی الویت است. بنابراین بدنه سازه باید از متریال محکمی برخوردار باشد.انتخاب ابعاد بزرگ موجب ارتقا کیفیت و خدمات بیشتر می‌شود که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد.کانکس نگهبانی دارای ابعاد کوچکتری هست  و اغلب در پارک‌ها، درب ورودی شهرک، یا مجتع نصب می‌شود  گاهی اوقات وابسته به نیاز شغلی در قالب کانکس سردخانه طراحی و تولید می‌شود که وابسته به نیاز خریدار تهیه می‌گردد.قابلیت جابجایی سازه آن را ارزشمند کرده است.

ابعاد:پس از انتخاب نوع کاربری سازه گزینه دیگری که مورد توجه است ابعاد سازه است که باید تصمیم گیری شود.شرکت کیمیا پانل قادر است که سازه کانکس را با ابعاد دلخواه مشتری مهیا کند و شما بیننده عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت، محصول خود را انتخاب نمایید.

کانکس اداری

جنس:مهمترین بخش یک ساختمان نوع سازه بکار رفته در دیوارها و سقف می‌باشد باید از جنسی انتخاب گردد که متناسب با هر نوع شرایط اقلیمی باشد. سازه ساندویچ پانل این نیاز را مرتفع می‌سازد. البته نوع کف پوش، شاسی و پنجره هم در اولویت است و شما کاربر عزیز قبل از خرید باید تمام بخش‌های کانکس را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.جهت خرید کانکس در کیش باید محصولی متناسب با آب و هوای گرم و شرجی انتخاب کنید.

کانکس در شیراز

شکل سازه:قطعا از نزدیک سازه کانکس را مشاهده کرده اید و متوجه شده اید که هر کدام به چه اشکالی هستند و بصورت مکعب مربع، مستطیل، یا مخروط ساخته می‌شوند اغلب در قالب کانکس مسکونی تولید می‌شوند که سقف بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسیاری در طول عمر سازه دارد.

کانکس نگهبانی

پلان یا نقشه:جهت ساخت کانکس در کیش یکی از مهمترین فاکتورهای پلان یا محل قرار گیری کانکس است که باید توسط طراحان متخصص طراحی و انتخاب شود و با تمام جزییات مشخص گردد. در این نقشه ارتفاع سازه محل قرار گیری درب و پنجره و طول و عرض آن ها تعیین می‌شود.

کانکس استاندارد

نکات مهم جهت خریداری کانکس ویلایی در کیش

در ابتدا انتخاب نوع کانکس را مورد بررسی قرار دادیم حال می‌خواهیم فاکتورهای مهم جهت خرید کانکس را بررسی نماییم. دانستن این نکات به شما کمک می‌کند از جای معتبر استعلام قیمت بگیرید و کیفیت برندهای متفاوت را ارزیابی کنید. بیننده عزیز قیمت کانکس در کیش متغیر است و حتی ممکن است پایین‌ترین قیمت را مشاهده کنید ولی عجله نکنید و قبل از خرید فاکتورهای مهمی را مورد بررسی قرار دهید.

برخی از شرکت های تولید کننده برای پایین آوردن قیمت تمام شده از شاسی‌های قوطی پروفیل بهره می‌برند ولی بهتر این است که از تیرآهن با سایزهای 14 و 16 و 18 برخودار باشد. میزان ضخامت پروفیل آهنی بر روی استحکام سازه تاثیر زیادی دارد و البته قیمت کانکس را افزایش می‌دهد.می‌توان جهت درج کف سازه از متریالی همچون تخته، نئوپان و یا سرامیک استفاده کرد. بنابراین بعد از انتخاب نوع کاربری سازه نوع مصالح کف را می‌توان انتخاب کرد و این گزینه روی قیمت تاثیرگذار است.

اگر کانکس انتخابی از نوع مسکونی باشد بهتر است برای زیبایی پوشش داخلی از PVC استفاده کرد.البته کانکس نوع نگهبانی نیازی به پوشش داخلی ندارد بنابراین بر روی قیمت تاثیرگذار است.پوشش خارجی کانکس در صورت لزوم و انتخاب مشتری می‌تواند از نوع ورق گالوانیزه تهیه کرد. برای ساخت کانکس علاوه بر موارد ذکر شده نوع درب، پنجره، عایق جداره ها، سیم کشی و قلاب و اتصالات مواردی که در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

امروزه ساخت خانه های پیش ساخته روز به روز افزایش یافته است بخصوص در برخی از شرایط اقلیمی امکان ساخت خانه مهیا نیست ولی نیاز به اسکان احساس می شود. بنابراین کانکس گزینه مناسبی جهت رفع این نیاز است. شرکت کیمیا پانل پیشرو در تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری ارائه دهنده انواع کانکس‌های اداری، نگهبانی، استاندارد، ویلایی و با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و بکارگیری نیروهای متخصص آماده خدمات رسانی به شما خریدار گرامی می‌باشد.

کانکس مدیریتی

سوالات متداول

بیننده عزیز به دلیل نوسانات بازار امکان تعیین قیمت در سایت وجود ندارد و شما می‌توانید جهت استعلام با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت کیمیا پانل آماده خدمات رسانی در شیراز و شهرستان‌های فارس و استان‌های همجوار را دارد.

مشتری گرامی می‌توانید از نمونه رنگ‌های رال انتخابی شرکت، رنگ مورد نظر برای کانکس انتخاب کنید.

قیمت کانکس بر اساس فاکتورهای ابعاد، متر و دیگر خصوصیات کانکس تعیین می‌شود و پس از سفارش محاسبه و اعلام می‌شود.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.