شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید کانکس سرویس بهداشتی در شیراز

خرید کانکس سرویس بهداشتی در شیراز

آنچه باید درباره کانکس سرویس بهداشتی بدانید.

یکی از مهمترین نیازهای انسان که روزانه با آن مواجه است استفاده از سرویس بهداشتی می­‌باشد که در اماکن عمومی مانند کارگاهی، تفریحی،تجاری … نیاز آن به وفور دیده می‌شود و امری ضروری و الزامی است.

در مناطق زلزله زده و سیل دیده وجود کانکس بهداشتی امری لازم و ضروری می‌باشد قرار دادن سرویس در مسیر حرکت زائران و گردشگران اقدامی ضروری است. برخی از سازه های پیش ساخته جهت سرویس بهداشتی تولید می­‌گردد و برخی دیگر جهت استحمام دارای دوش می­‌باشد و برخی دیگر ترکیبی از هر دو است.

گاهی اوقات ممکن است نیاز شدیدی به وجود سرویس بهداشتی احساس شود ولی امکانات کافی برای راه اندازی موجود نباشد بنابراین برای مرتفع کردن این نیاز از اقدامات خلاقانه ای بهره مند شده‌اند از متریال های برای ساخت این سازه‌های پیش ساخته استفاده کرده اند که به آسانی قابل جابجایی و حمل و نقل می‌باشد و سرویس بهداشتی با امکانات رفاهی دیگر ساخته می‌شود.

دستاوردی دیگر از کارخانه کیمیا پانل شیراز تولید کانکس سرویس بهداشتی با انواع متفاوتی می‌باشد.اساسی ترین دسته بندی کانکس سرویس بهداشتی به دو مدل تک چشمه و چند چشمه ختم می‌شود.

کانکس-سرویس-بهداشتی-در-شیراز

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این مدل کانکس ها ابعاد کوچکی دارد و همانطور که از نامش پیداست تک چشمه می­‌باشد فقط دارای یک چشمه و یا حمام می‌باشد.گاهی اوقات ترکیبی از هر دو است.چنانچه توالت و حمام توام باشد بایستی ابعاد بزرگتری در نظر گرفت که بتواند هر دو حالت را پشتیبانی کند.

این مدل کانکس برای باغ و اماکنی که تردد کم است و شلوغ نیست کاربردی می باشد و هزینه تولید آن بسیار مقرون بصرفه است.

این کانکس با ابعاد کوچک و بصورت اتاقک ایجاد می شود که درب آن از بیرون باز می شود و اغلب بدون راهرو هستند. گاهی اوقات دوش و روشویی به عنوان امکانات رفاهی بیشتر به کانکس افزوده می شود در موارد خاص ترکیبی از هر دو می باشد.

بهتر است بخوانید:  انواع کانکس شیشه‌ای(لوکس)در شیراز

ابعاد بزرگتری برای سازه در نظر گرفته می شود کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه به دلیل ابعاد کوچک دارای حجم کم و قابلیت جابجایی آسان و همچنین هزینه پایین، بسیار کاربردی می‌باشد و نسبت به بقیه موارد فروش بیشتری دارد. در مدل تک چشمه اغلب توالت ایرانی درج می­‌گردد ولی در بعضی موارد در صورت نیاز و بنا به درخواست مشتری از توالت فرنگی هم استفاده می‌شود.

مدل تک چشمه دارای امکانات متعددی مانند جای دستمال توالت، شیر توالت، سیفون، روشویی به همراه شیر روشویی، برق کشی، روشنایی داخلی و خارجی به همراه فن و سیستم تهویه و لوله کشی فاضلاب نام برد.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

ساختار کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

به دلیل وزن سبک و سهولت در حمل و نقل از این مدل در باغ ها و ویلاها و حتی ساحل بیشتر استفاده می‌شود.برای اینکه جلوه زیباتری داشته باشد نمای خارجی آن از طرح چوب و یا ورق های طرح چوب برای جذابیت بیشتر استفاده می کنند و باعث می شود جلوه زیباتری را به محیط ببخشد.

کانکس-سرویس بهداشتی-کرم

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

چنانچه متقاضی زیادی برای استفاده از سرویس بهداشتی باشد کانکس بهداشتی چند چشمه را تولید می کنند در واقع مخصوص اماکن شلوغ و پر تردد می‌باشد.

بنابراین برای تولید چنین سازه ای ابعاد بزرگتری را در نظر می گیرند.ساخت این نوع به دلیل وجود چند چشمه مجزا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در واقع بجای تولید چند کانکس تک چشمه ای یک کانکس یکپارچه تولید می‌شود.

ساخت کانکس سرویس بهداشتی با ابعاد بزرگتر در اماکن عمومی مقرون بصرفه است و محدودیتی در اعمال تعداد زیاد چشمه وجود ندارد و تعداد گوناگونی قابل اجرا و پیاده سازی است.

این کانکس ها به تعداد 2 چشمه، 3 چشمه،و…..تولید می شود.و اگر مشکلی بوجود بیاید براحتی قابل تعمیر است.کانکس های سرویس بهداشتی چند چشمه می‌تواند راهرو دار و یا بدون راهرو تولید گردد.

بهتر است بخوانید:  ساندویچ پانل شهرک صنعتی در شیراز

کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار

همانطور که قبلا اشاره شد این تیپ کانکس ها به کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار معروف هستند که معمولا تعداد چشمه ها از 2 عدد شروع می شود و همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است چشمه ها در کنار یکدیگر در یک طرف کانکس واقع شده‌اند و درب ورودی مستقیما به داخل سرویس ها باز نمی‌شود و به داخل راهرو باز می‌گردد.

چشمه ها در کنار یکدیگر در یک طرف و روشویی هم در طرف دیگر واقع شده است و گاها می‌تواند دوش حمام  و توالت هم توام ایجاد کرد.حتی می‌توان توالت ایرانی و یا فرنگی قرار داد.

در کانکس راهرو دار به دلیل وسعت زیادی که دارد آزادی عمل بیشتری است و می‌توان تغییرات زیادی را اعمال کرد و در هزینه صرفه جویی کرد.برای ایجاد رفاه بیشتر و نظافت می‌توان یکی از اتاقک ها را برای قرار دادن وسایل بهداشتی در نظر گرفت تا بتوان نظافت را درست و اصولی انجام داد.

سرویس بهداشتی راهرو دار

کانکس بهداشتی بدون راهرو

این مدل کانکس بدون راهرو است و برای دسترسی سریع این گونه ساخته شده است. درب ورودی مستقیم به سرویس بهداشتی باز می‌شود و راهرویی ندارد در مدل های متفاوتی ساخته می‌شود ممکن است که در این مدل کانکس، سرویس بهداشتی یا دوش حمام  قرار داده شود.

سرویس روشویی و دیگر امکانات رفاهی در هر واحد بصورت مجزا تعبیه می‌شود. این تیپ ها شامل تک چشمه و دو چشمه و سه چشمه و…. ساخته می‌شود.

متریال بکار رفته در ساختار کانکس از ساندویچ پانل پلی اورتان می‌باشد که دیواره ها و سقف های سازه بطور کامل ساندویچ پانل پلی اورتان است.به دلیل ویژگی خاصی که دارد بسیار مقاوم است و دوام بالایی در برابر عوامل طبیعی مانند طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی دارد و به صورت ثابت و متحرک تولید می‌گردد.

بهتر است بخوانید:  فروش کانکس اداری یا دفتری در شیراز
سرویس بهداشتی بدون راهرو

کانکس سرویس بهداشتی توالت سیار

گاهی اوقات بنا به دلایلی لازم است سرویس قابل جابجایی باشد مثلا اگر افرادی مشغول پروژه یک ماهه در مکانی باشند که دسترسی به سرویس بهداشتی مقدور نباشد قرار دادن سرویس بهداشتی متحرک این نیاز رامرتفع می‌سازد. توالت سیار باعث می‌شود که حمل و نقل به آسانی انجام شود.برای این منظور بایستی از مخزن آب و تخلیه فاضلاب استفاده کرد تا در زمان مشخص انجام شود و باخودروهای مخصوص این کار انجام گیرد.

کانکس سیار

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

ویژگی و مشخصات کامل سرویس بهداشتی در این مقاله بطور کامل بیان شد در ادامه باید افزود که بعد از تعیین نوع کانکس و کاربری آن، کف سازه بایستی سرامیک شود و با ملات بر روی سازه این عملیات را انجام داد. دیوار و بدنه سازه از جنس  ساندویچ پانل می‌باشد که کاملا قابل تنظیف و شستشو است و حتی بدنه خارجی آن می‌تواند از متریال متنوع استفاده کرد و کاملا مطابق درخواست مشتری می‌باشد.

همه سازه ها دارای سیستم لوله کشی، برق کشی، نصب شیر آلات، روشویی، آینه، جای دستشتویی، سیستم تهویه و درب و پنجره می باشد.تمام واحدها غیر از راهرو دارای سیستم تهویه مجزایی می‌باشند که عبور و مرور هوا براحتی انجام می‌گیرد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.