شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید کانکس مدیریتی در شیراز

خرید کانکس مدیریتی در شیراز

خرید کانکس مدیریتی در شیراز

هدف از نوشتن این مقاله بررسی و ارزیابی کانکس مدیریتی می باشد. اگر می‌خواهید اطلاعات مفیدی در این خصوص کسب کنید پیشنهاد می‌شود با ما همراه شوید.

کیمیا پانل در شیراز تولید کننده انواع کانکس با چندین سال سابقه درخشان ارائه دهنده کانکس استاندارد، کانکس اداری، کانکس سرویس بهداشتی،…در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

کانکس سازه‌ای پیش ساخته می‌باشد که به علت متریال کار شده خصوصیات ویژه‌ای دارند و این امر موجب می‌شود قیمت مناسبی داشته و مقرون بصرفه باشد.

فضای داخلی کانکس اداری یا استاندارد به دلیل مجهز نبودن به امکانات رفاهی کامل اقدام به تولید کانکس مدیریتی کرده اند.کانکس مدیریتی همانند بقیه کانکس ها می باشد اما نوع کاربری متفاوتی دارد.این سازه جهت استقرار بخش دفتر مدیر عامل، مدیر پروژه، شرکت یا مجموعه کاری می‌باشد.

نمای بیرونی لوکس و شیک می‌باشد، نمای داخلی هم دکور زیبایی دارد بدین دلیل با بقیه کانکس ها متفاوت است.فضای داخلی دارای امکانات بیشتری نظیر میز منشی، اتاق انتظار، آبدارخانه، سالن پذیرایی، اتاق جلسات،… پارتیشن های این کانکس باید به نحوی طراحی شود که پاسخگوی نیاز افراد و میهمانان باشد.

کانکس مدیریتی

مشخصات کانکس مدیریتی

برای ایجاد یک دفتر کار یا فضایی برای مدیر پروژه بایستی تمام امکانات و تجهیزات را مدنظر داشت این مجموعه شامل بخش های متعددی می‌باشد که می‌توان به تفسیر این گونه بیان کرد.فضای منشی، اتاق انتظار جهت ارباب رجوع، آشپزخانه، لابی، و در نهایت طراحی یک اتاق شیک جهت استقرار مدیریت می‌باشد.

این پارتیشن ها جز ملزومات نمی‌باشد ولی می توان اضاف کرد یا حذف کرد.بنا به نیاز مجموعه قابل ساخت می‌باشد.کیمیا پانل برای این منظور مشاورینی در نظر گرفته است که شما می‌توانید جهت خرید مراجعه نمایید.

سایز استانداردی که در نظر گرفته می شود 3*4 است اما می‌توان با ابعاد بزرگ تری هم تولید کرد.اندازه گیری کانکس وابسته به پارتیشن ها و اتاق هایی است که قرار است تولید شود.

انواع کانکس مدیریتی

کانکس های مدیریتی با طرح و نماهای متفاوتی تولید می‌شود با در نظر گفتن قالب کلی و تناسب اضلاع ممکن است ظاهر گوناگونی داشته باشد.بنابراین بودجه ای خاص در نظر گرفته می‌شود.کانکس های مدیریتی بصورت لوکس، کلبه ای، شیشه‌ای ساخته می شود.بایستی به نحوی تولید شود که در خور مدیر پروژه باشد.

نمای داخلی کانکس مدیریتی

کانکس مدیریتی مناسب چه فضایی نمی باشد

کانکس مدیریتی به دلیل ظاهر لوکس و زیبا، ویژگی منحصربفردی دارد چون مصالح حساس تری نسبت به سازه کارگاهی و استاندارد دارد.این سازه بخاطر ظرافت نبایستی مستقیما در کنار پروژه‌های عمرانی قرار گیرند.ضمنا فعالیت‌هایی که منجر به سقوط متریال یا مصالح می‌شود و باعث می‌گردد از عمر سازه بکاهد و موجب تخریب گردد.

طراحی کانکس مدیریتی

این تیپ کانکس دکور متفاوتی دارد.برای طراحی دکور داخلی کانکس از مصالح لوکسی استفاده می کنند.کف کانکس اغلب سرامیک رنگ روشن در نظر می‌گیرند تا نظافت براحتی انجام گیرد و جذب نور کمتری صورت می‌گیرد و در هنگام عبور مرور افراد در کف لرزش ایجاد نشود.رنگ پرده هابه نسبت رنگ دیوار اغلب تیره تر می باشد.

ارتفاع سقف بهتر است که بلندتر باشد تا فضای مناسب تری را القا کند و در هنگام جلسات مهم فضای سنگینی را بوجود نیاورد.نمای خارجی کانکس بایستی طوری طراحی شود که تمام ویژگی‌های لازم را داشته باشد به نحوی که از دور بتوان تشخیص داد دفتر مدیریت است و نسبت به مصالح ساده قابل رویت باشد.

پیشنهاد ما این است متریال کامپوزیت با ساندویچ پانل کاربردی می‌باشد و برای دید بهتر شیشه های سکوریت نمای زیبا را دو چندان می‌کند.علاوه بر نورگیری مجموعه ایجاد نورپردازی و درب ضد سرقت به زیبایی سازه می‌افزاید.

محل قرار گیری کانکس باید جایی باشد که خودرو راحت بتواند پارک کند و شخص مدیر پروژه و همراهان آن‌ها برای رسیدن به کانکس نیازی به طی کردن مسافت زیادی نداشته باشند و در کمترین زمان ممکن بتواند حاضر شوند.

قیمت کانکس مدیریتی در کیمیا پانل براساس مترمربع اندازه گیری می‌شود.این قیمت تحت تاثیر طرح سازه و مصالح بکار رفته نیز می‌باشد و بهتر این است که در هنگام درخواست تمام موارد مذکور بیان شود.

طراحی این کانکس بین 20 تا 30 روز می باشد.زمان بندی مورد نظر جهت اعمال ظرافت بیشتر کار می باشد نبایستی کیفیت فدای کمیت گردد.

از اینکه با ما همراه شدید متشکرم امید است که این مطالب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.