شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید کانکس ساندویچ پانل در شیراز

خرید کانکس ساندویچ پانل در شیراز

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل یکی از مصالح نوین و پیشرفته‌ای می‌باشد که جایگزین مناسبی برای متریال سنتی است.این متریال پیش ساخته از سه لایه ترکیبی تشکیل شده است که لایه اول و سوم از طرفین به ورق‌های گالوانیزه محدود می‌شود و لایه میانی یا همان لایه دوم عایق پلی اورتان قرار گرفته است.این محصول پیش ساخته به دلیل ساختاری که دارد بسیار مقاوم و بادوام است و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

یکی از مصارف ساندویچ پانل، کانکس می‌باشد و کانکسی که با متریال ساندویچ پانل تولید می‌گردد تحت عنوان کانکس ساندویچ می‌باشد.کانکس نام برده جز محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع کانکس‌ها می‌توان در نظر گرفت دلایل محبوبیت این محصول پیش‌ساخته به علت ساختاری که دارد می‌باشد.در این مقاله از کیمیا پانل قصد داریم کانکس ساندویچ پانل و کاربردهای آن را بیان کنیم.

کانکس ساندویچ پانل چیست؟

کانکس، اتاقک کوچکی می‌باشد که مصارف گوناگونی دارد و امکان حمل و نقل آن‌ به آسانی امکان پذیر است.کانکس انواع متفاوتی دارد و با متریال گوناگونی تولید می‌گردد.کانکس ساندویچ پانل اتاق یا محفظه‌ای می‌باشد که در تمام اضلاع آن ساندویچ پانل بکار رفته است از این رو کانکس ساندویچ پانل نام دارد.سقف ها و دیواره کانکس از متریال ساندویچ پانل تولید می‌گردد که بسیار پرکاربرد است به سهولت قابل حمل و نقل می‌باشد.مهمترین ویژگی کانکس‌های ساندویچ پانل عایق بندی مناسب در برابر عوامل جوی، ضد حریق، نسوز بودن و آسانی در جابجایی می‌توان نام برد.کانکس ساندویچ پانل در انواع گوناگونی مانند نگهبانی، اداری، مدیریت، سرویس بهداشتی، ویلایی تولید می‌گردد.

کاربرد کانکس ساندویچ پانل

ساختار کانکس بطور کامل ساندویچ پانل پلی اورتان می‌باشد که این امر موجب استحکام و مقاومت فوق العاده سازه شده است. پانل‌ها دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند که تعیین کننده نوع کاربری آن ها می‌باشد.این کانکس‌ها در شرایط اقلیمی متفاوتی مانند محیط‌های صنعتی، کارگاه‌ها و پادگان‌های نظامی، آزمایشگاه‌ها، سردخانه اورژانس و مناطق محروم، اتاقک‌های نگهبانی، سرویس بهداشتی و استحمام و یا حتی در برخی موارد به عنوان کلاس درس در مناطق محروم، بیمارستان صحرایی و پروژه های عمرانی کاربرد دارد.

مزایای کانکس ساندویچ پانل

استفاده از ساندویچ پانل جهت ساخت کانکس دارای مزایای گوناگونی می‌باشد.

عبارتند از

  • بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش انتشاز گاز CO2
  • تقلیل هزینه های ساخت و ساز
  • بهینه کردن زمان در ساخت کانکس های ساندویچ پانل
  • نگهداری کم هزینه در شرایط ایده آل
  • عایق بندی مناسب در برابر برودت، حرارت، صوت، خوردگی، اکسیداسیون و مواد شیمیایی
  • موافق با تمام شرایط اقلیمی
  • مقاومت در برابر برش های زمین لرزه
  • دارای طرح ها و رنگ های متنوع
  • بهینه سازی در مصرف انرژی نسبت به مصالح سنتی
  • قابلیت شستشو و استرلیزاسیون

 

کانکس-ساندویچ-پانل

انواع کانکس ساندویچ پانل

کانکس های ساندویچ پانل در دو نوع اصلی ساخت و تولید می‌گردد.کانکس‌های ثابت و متحرک(چرخ دار)

کانکس های متحرک به دلیل چرخ هایی که در زیر سازه تعبیه می‌شود به مراتب حمل و نقل آسانی دارد و سریع تر از کانکس‌های ثابت می‌باشد.از نظر ظاهر و نما کانکس‌های ساندویچ پانل به سه دسته کلی کانکس ساده، کانکس دکوراتیو و ویلایی تقسیم می‌‌شود.قیمت کانکس با نوع و کاربری که دارد تعیین می‌گردد.

قیمت کانکس ساندویچ پانل

در مقالات پیشین اطلاعاتی را در مورد انواع کانکس در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در اینجا قصد داریم توضیحاتی را به اختصار بیان کنیم.ساندویچ پانل در انواع گوناگونی تولید می‌گردد و هر کدام جهت کاربری متفاوتی قابل استفاده است.

مشخصات فنی و شیوه ساخت ساندویچ پانل به عنوان مواد اولیه جهت ساخت، ابعاد و نوع کانکس، فاکتورهایی می‌باشد که روی قیمت تاثیرگذار است.جهت ساخت فضای داخلی و خارجی ساندویچ پانل از گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم استفاده می‌گردد و گاهی اوقات می‌توان از نمای کامپوزیت یا mdf,pvc جهت نماسازی فضای داخلی بهره برد.

مقایسه کانکس معمولی و کانکس ساندویچ پانل

اگر بخواهیم هر دو سازه را با یکدیگر مقایسه کنیم، عایق بندی کانکس‌‌های ساندویچ پانل، فوم  پلی اورتان می‌باشد که بسیار سبک و بادوام است و عایق حرارتی مناسبی نیز است ولی در مورد کانکس‌های معمولی یا کانتینری اغلب عایق پلی استایرن کاربرد دارد  و رایج تر می‌باشد که عایق مناسبی جهت رطوبت است.

در کانکس‌های ساندویچ پانل فضای داخلی و خارجی از ورق‌های گالوانیزه یا آلوزینک استفاده می‌شود. ولی در کانکس‌های معمولی نمای بیرونی از ورق‌های گالوانیزه تولید می‌گردد و با این تفاوت که فضای داخلی نیاز به دیوار پوش دارد در صورتی که کانکس ساندویچ پانل در نمای داخلی نیازی به دیوار پوش ندارد. در مجموع می‌توان اذعان کرد که هزینه کانکس‌های پانلی بیشتر از کانکس معمولی است.

کانکس‌های ساندویچ پانل بهترین گزینه جهت ساخت در هر شرایط اقلیمی می‌باشد. این کانکس‌ها در برابر عوامل جوی ویژگی‌های منحصربفردی دارند. در مقایسه با کانکس‌های معمولی عایق مناسبی جهت سرما، گرما، رطوبت و حریق است.سرعت در ساخت و کاهش هزینه، سهولت در حمل و نقل باعث چشمگیری این محصول نوین شده است و یک انتخاب علمی و کاربردی است.

 جهت مشاوره و اخذ قیمت و ابعاد طبق دلخواه متقاضی می‌توانید با کیمیا پانل در شیراز تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان تماس حاصل فرمایید.مشاورین مجرب و کادر متخصص تولید با بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.