شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

فروش کانکس ویلایی در شیراز

فروش کانکس ویلایی در شیراز

معرفی کانکس ویلایی در شیراز، مزایا و معایب آن

کانکس ویلایی همانطور که از نامش پیداست مانند سوییت‌های ویلایی و مسکونی طراحی می‌شود که شامل تمام بخش‌های رفاهی یک ویلای ساختمانی می‌باشد. عبارتند از آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، سالن پذیرایی، و حتی در برخی موارد بالکن هم شامل می‌­شود.این کانکس ها از لحاظ متراژ وسعت بیشتری نسبت به کانکس های استاندارد دارند.

شاید این سوال در ذهن شما تداعی شود که کانکس ویلایی چیست؟ و چه تفاوتی با کانکس­ های دیگری دارد.متریال بکار رفته در این تیپ کانکس ها چیست؟و چه مزایا و معایبی دارد.در ادامه قصد داریم مطالب مفیدی به همراه تصاویر در خصوص کانکس ویلایی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ویلاهای کانکسی نوعی کانکس می‌باشد که از متریال پیش ساخته ساندویچ پانل تولید می‌شود این سازه به دلیل ویژگی مهم و بارزی که دارد بسیار مورد توجه معماران و مهندسان قرار گرفته است و امروزه به وفور دیده می‌شود.

این مدل کانکس به دلیل وجود متریال ساندویچ پانل دارای خصوصیات ویژه­‌ای می باشد که موجب برتری نسبت به دیگر سازه‌های نوستالژی شده است.

کانکس ویلایی دارای تمام امکانات رفاهی است مانند ویلای مسکونی می‌­باشد.

کانکس های ویلایی با ویلاهای مسکونی شباهت و تفاوت­ های زیادی دارد و به ظاهر شبیه خانه‌های سازمانی در شهرک های مسکونی و خانه های سازمانی می‌باشد. و ممکن است در شهرهای حومه زیاد دیده شود.

ولی دارای تفاوتی‌هایی نیز می‌باشد این سازه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند با این وجود دارای تمام امکانات رفاهی در حد ویلای مسکونی می‌باشد.

انواع کانکس های ویلایی توسط کارخانه کیمیا پانل شیراز طراحی و ساخته می‌شود.

قیمت کانکس های ویلایی به عوامل متعددی وابسته می‌باشد.چنانچه میزان هزینه مصالح برای ساخت ویلای مسکونی بسیار بالا باشد کانکس ویلایی گزینه مناسبی جهت ساخت می‌باشد.

مشاوران و متخصصان ما بر مبنای منطقه ه­ای که مدنظر دارند می‌توانند انواع ویلاهای کانکسی را به شما معرفی کنند این ویلاها به دلیل ساختاری که دارد تفاوت ویژه ای با ویلاهایی دارد که از جنس مصالح ساختمانی تولید شده است اگر قصد دارید در هزینه ساخت ویلا صرفه جویی کنید و یا پروژهای انبوهی را تولید کنید پیشنهاد ما به شما این است که کانکس ویلایی را در خرید خود بگنجانید.

شهرک ویلایی

انواع کانکس ویلایی

همانطور که در مطالب پیشین ذکر شد متریال بکار رفته در ویلای کانکسی، ساندویچ پانل پلی اورتان می‌باشد. کانکس ویلایی به دو دسته آماده و نیمه آماده تقسیم می­‌شود.

در نوع اول سازه‌ها در کارخانه تولید می­‌شود و پس از حمل و جابجایی و قرار گیری در محل مورد نظر،شروع به نصب می‌کنند و هیچ نیازی به لوازم یا تجهیزات ساخت مجزا نمی‌باشد.

از مهمترین ویژگی های کانکس آماده این است که تمام تجهیزات تکمیل می‌باشد و بلافاصله بعد از قرار گیری در محل پروسه نصب در کوتاهترین زمان ممکن به سهولت انجام می­‌شود. تمام قطعات کنار یکدیگر قرار گرفته و به راحتی اسمبل می‌شوند.یکی از عیوب این روش محدودیت ابعاد و اندازه در حمل و نقل ایجاد می‌شود.

ابعاد این کانکس ها بصورت یکپارچه 40 مترمربع می‌باشد و حتی بصورت دوقلو یا سه قلو تولید می‌شود و سپس در محل مورد نظر به یکدیگر متصل می­‌شود.

نوع دوم کانکس نیمه آماده می‌باشد.سازه ها و تجهیزات لازم در کارخانه تولید می‌شود، تمام اجزای سازه به محل نصب ویلا ارسال می­‌شود و در همان محل مرحله به مرحله پروسه اجرا می­‌گردد. مراحل تولید این روش یک تا دو ما به طول می‌انجامد.

این مدل در شرایطی تولید می­‌گردد که امکان تردد تریلی نباشد و اجرای پلان با وسعت بیشتری انجام می­ گیرد و یا به صورت طرح اختصاصی یا کانکس دوبلکس یا دو طبقه و مجهز به تراس، مناسب می‌­باشد.

کانکس-ویلایی
کانکس در شیراز

مزایای کانکس ویلایی

مهمترین مزایای کانکس ویلایی عبارتند از

 

1.سرعت بخشیدن در اجرای سازه موجب کاهش هزینه می شود.

 

2.به دلیل متریال بکار رفته در ساخت کانکس مقاومت بالایی در برابر زلزله نیز دارد.

 

3.سهولت در جابجایی

 

4.به حداقل رساندن پرتی انرزی و عدم نفوذ سرما و گرما

 

5.تولید در ارتفاع زیاد و بازسازی مجدد

 

6.امکان نصب در مناطق صعب العبور

 

7.امکان نصب در انواع فصول سال

 

8.تنوع در طرح، پلان، رنگ، نماسازی داخلی و خارجی

مصالح بکار رفته در کانکس ویلایی چیست؟

موضوع مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد. متریالی می‌­باشد که در ساخت ویلای سیار بکار می‌رود. ساندویچ پانل پلی اورتان گزینه مناسبی جهت تولید می­‌باشد. این سازه ها از جنس ورق گالوانیزه می‌باشد.که با وجود وزن سبک با دوام و مقاوم هستند و در عین حال ضد زنگ می‌باشد.فولاد گالوانیزه به دلیل ویژگی هایی که دارد می‌تواند در برابر رویدادهایی طبیعی و حوادث مترقبه مقاوم باشند.ممکن است در ساخت ویلا از پروفیل های آهنی و پوشش pvc استفاده شود ولی در نماسازی داخلی و خارجی از کفپوش چوبی و مواد کامپوزیتی بهره می‌برند.

این مواد کاملا سبک می­‌باشد و در برابر حشرات موذی و کپک غیر قابل فوذ می‌باشد.گاهی اوقات جهت زیبایی بیشتر نما و سازه از مصالحی مانند گچ و یا تزیینات سقف یا کف بهره می‌برند.

کیمیا پانل شرکت تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان، مدل­­ های مختلفی از کانکس های ویلایی را آماده کرده است که بنا به نیاز مشتری آن‌ها را ارائه دهد.

کانکس استاندارد، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس اداری …. تولید کرده است.

اتاقکی مخصوص سرویس حمام و دستشویی می‌باشد.سالن پذیرایی و اتاق خواب نیز وجود دارد اتاق خواب دارای کمد است، آشپزخانه مجهز به کابینت، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و سیستم تهویه می‌باشد. در صورت لزوم می توان کانکس های ویلایی را به صورت چند تکه سفارش داد و مکانی برای اتاق مهمان یا اتاق بازی ایجاد کرد.

نمای داخلی کانکس ویلایی

کانکس ویلایی دوبلکس

گاهی اوقات فضای کافی برای قرار گیری کانکس وجود ندارد ممکن است یکی از بخش های پلان در محدوده مشخص گنجانده نشود. برای رفع این مشکل راهکار مفیدی وجود دارد استفاده از کانکس ویلایی دوبلکس این نیاز را برطرف می­‌کند.

علاوه بر این موضوع نمای خاصی را بوجود می‌آورد و دید مناسبی نسبت به اطراف ایجاد می‌کند.داشتن تراس یا بالکن محیط مناسبی جهت گذارندن اوقات کنار دوستان و آشنایان می­‌باشد برای دسترسی به طبقه دوم یک دستگاه پله تعبیه شده است که می­‌توان در داخل و خارج قرار داد که به تمام نقاط دسترسی وجود داشته باشد. تنها عیب کانکس ویلایی عدم جابجایی و هزینه بالا نسبت به کانکس یک طبقه می­‌باشد.

به دلیل دو طبقه بودن بایستی از استراکچر و متریال قویتری استفاده کرد.

کانکس ویلایی دوبلکس-

سخن پایانی

امروزه ساخت و ساز روند روبه رشد بسیاری داشته است و خانه‌های پیش ساخته ویلایی در جهان و حتی ایران بسیار متداول شده است. ویلاهای پیش ساخته موقعیت مناسبی را برای افراد باهوش و با استعداد و با انگیزه فراهم می‌کند تا بتواند پروژه های گوناگونی را در مناطق خوش آب و هوا راه اندازی کنند.

به عنوان نمونه برای ساخت یک ویلا با متراژ 150 متری در یک منطقه سرسبز با کانکس ویلایی امکان پذیر می‌باشد بدنه قابل ساخت با ساندویچ پانل پلی اورتان است با ضخامت متفاوت، مزایای متعدی برای بهینه سازی سازه ارائه می­‌دهد.

همانطور که در مطالب پیشین ارائه شد کانکس ویلایی یکی از دستاوردهای جدید روز در صنعت ساخت و سازه می­‌باشد. ویلا در شهرک های ویلایی جدیدا متداول شده است.خرید کانکس ویلایی مزایا و معایب خود را دارد. ابعاد و سایز ویلاها متفاوت است و بسته به نوع پروژه و طراحی پلان سازه می‌توان یکی از این موارد را سفارش داد.

مهمترین ویژگی کانکس دوام و مقاومت موثر و سهولت در حمل و نقل و نصب آسان در محل مورد نظر می‌باشد.

اگر پروژه در دست دارید یا قصد ساخت ویلایی دارید برای بهینه سازی می‌توانید از کانکس ویلایی بهره‌مند شوید.بسیار مناسب اقامتگاه‌های گردشگری، مکان‌های تفریحی در شهرک‌های ویلایی می‌باشد با طرح ها و رنگ‌های زیبا بهترین کیفیت امکان وجود ساخت ویلا وجود دارد.

کیمیا پانل ارائه دهنده انواع کانکس به شما این امکان را می‌دهد که کانکس مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه با بهترین مواد پیش ساخته و کمترین هزینه سفارش دهید. حتی می­‌توانید کانکس خود را دست دوم و سالم خریداری کنید.

امکان ساخت ویلای فلت، دوبلکس، و یا تریبلکس، انباری، و سالن بازی را به راحتی با بهترین کیفیت تهیه کنید. اگر برای خرید کانکس نیاز به مشاوره دارید می­‌توانید با کارشناسان می‌توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

2 نظر

  • با سلام …. از محصولات تولیدی این کارخانه خریداری و برای ساخت کانکس استفاده کردید …. کیفیت بسیار خوب و مشاوره ها شون عالی بود… با تشکر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.