شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

اجرای ساندویچ پانل در شیراز

اجرای ساندویچ پانل در شیراز

اجرای ساندویچ پانل در شیراز

نصب ساندویچ پانل در اصفهان

در مبحث ساندویچ پانل، ارزشمندی سازه و بناهای پیش ساخته با میزان قدرت و استحکام، ارزیابی می‌‌شود. در انواع سازه‌ها جهت ایجاد استقامت بیشتر و مرغوبیت سازه  همچنین تضمین دوام سازه از مصالح با کیفیت استفاده می‌‌کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد اجرای ساندویچ پانل مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

ساندویچ پانل یکی از مصالح نوینی می‌باشد که بسیار بادوام  و مقاوم است که امروزه بین مهندسان سازه محبوبیت وافری پیدا کرده است.این متریال در اکثر سازه‌های کوچک و بزرگ، ساخت و اجرای سوله، انبار و حتی ساخت اتاقک کاربرد دارد.

ساندویچ پانل در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و دیواری عرضه می‌‌‌گردد که تولید سازه بستگی به نیاز مشتری دارد.جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد متراژ و قیمت و برآورد متریال می‌توانید با مشاورین کیمیا پانل در ارتباط باشید.

اجرا و نصب سازه، نوع خمکاری و ورق استفاده شده و همچنین نوع کاربری با روش‌های متفاوتی انجام می‌‌‌شود که این عوامل وابسته به ابعاد پروژه می‌باشد.

نکات اساسی قبل از اجرای پانل

پیش از اینکه ساندویچ پانل نصب شود نیاز به زیرسازی مناسبی دارد که این کار توسط پروفیل‌های فولادی قوطی و یا نبشی انجام می‌گیرد که بایستی با نوع متریال و میزان فشار بار و باد سنجیده شود. قطعا نوع و شماره پروفیل را انتخاب می‌کند که این مرحله زیرسازی نامیده می‌گردد.

اولین مرحله جهت نصب، جوشکاری در محل پروفیل می‌باشد تا پی ریزی مناسبی جهت اجرای پانل صورت گیرد. بعد از انجام اقدامات زیرسازی، محل مورد نظر آماده نصب ساندویچ پانل می‌باشد.جهت اجرای ساندویچ پانل دیواری برای قرار گیری پنجره قطعه مورد نظر باید برش داده شود تا بتوان برای نصب آماده کرد. پیچ های قابل استفاده در پانل ها وابسته به میزان ضخامت پانل و همچنین قطر ساندویچ پانل از نوع سرمته دار انتخاب می‌گردد.

بهتر است بخوانید:  خرید کانکس استاندارد در شیراز

زیباسازی ساندویچ پانل

بایستی اذعان کرد که در هر متر مربع پانل فقط 4 پیچ قابل اجرا می‌باشد.بعد از اتمام پیچ کردن سازه عواملی مانند تمیزکاری پانل جهت زیبایی سازه صورت می‌گیرد. قطعا زیبایی سازه از مهمترین مسائلی می باشد که توسط افراد زیادی قابل رویت است و ضمنا ساندویچ پانل ها دارای طرح و رنگ‌های متنوعی هستند که بسته به سلیقه و نیاز متقاضی انتخاب می‌گردد.

ساندویچ پانل بوشهر

اجرای ساندویچ پانل سقفی

در مطالب پیشین مختصری در مورد ساندویچ پانل سقفی ارائه شد. این سازه برای پوشش دهی سقف سازه‌های صنعتی و غیر صنعتی بکار می‌رود. قصد داریم نکات مهمی در مورد نصب ساندویچ پانل سقفی در اختیار شما قرار دهیم.

ساندویچ پانل بکار رفته جهت مسقف سازی بصورت شیب دار می‌‌باشد میزان شیب سقف وابسته به عملکرد و وضعیت آب و هوایی منطقه و همچنین ابعاد پروژه ست. این سازه‌ها برای پوشش سقف  کابرد دارند.بنابراین باید دارای خم باشند و همچنین آب بندی شده باشند.ساندویچ پانل سقفی دارای گام‌هایی می‌باشد که برای افزایش تحمل بار و ایجاد استحکام و آب بندی سازه بکار می‌‌رود و قسمت اورلپ بر روی یکدیگر قرار می‌گیرد.

پیچ های مورد نظر جهت نصب ساندویچ پانل سرمته ای واشردار است که این پیچ سازه را به اسکلت اصلی متصل می‌کند و واشر مانع نفوذ آب به درون سوراخ پیچ می‌‌شود.

ساندویچ-پانل-سقفی-اصفهان

اجرای ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوار سازه بکار می‌‌رود.این پانل ها دورو ورق هستند و نصب آنها به دو روش اصلی انجام می‌گیرد.

1)در این روش، مهمترین اجزا نبشی ها و ناودانی ها می‌باشند که برای نصب پانل دیواری به اسکلت، زاویه 90 درجه ایجاد می‌کند و مانند یک قاب عمل می‌کند و ساندویچ پانل ها از قسمت داخلی روی قاب‌ها قرار گرفته و به ترتیب کنار یکدیگر تعبیه می‌شوند.

بهتر است بخوانید:  قیمت کانکس باغی در شیراز

لبه داخلی پانل ها بصورت نر و مادگی طراحی شده‌‌اند که به علت شکل ظاهری این گونه قرار می‌گیرند.این شیوه قرار گیری باعث درز باریکی می‌شود که می‌توان با چسب درزگیر یا پلی اورتان پوشاند.

ساندویچ پانل اصفهان

2) در روش دوم اجرای ساندویچ پانل به کمک پیچ مخفی انجام می‌شود که استقامت سازه را بیشتر می‌کند. در این شیوه قسمت اورلپ سازه، در محل مورد نظر روی یکدیگر قرار گرفته و یک ستون فلزی پانل ها را بهم متصل می‌کند. در واقع این ستون باعث شده پانل ها بهم پیچ شوند.

برای استتار کردن پیچ‌ها، خمکاری ورق به گونه ای می‎‌باشد که پانل بعدی روی پیچ تعبیه می‌شود و این عمل باعث زیباسازی سازه می‌گردد و علاوه بر استحکام سازه پیچ کاملا مخفی می‌باشد.

پیچ مخفی

برای نصب ساندویچ پانل بایستی از افراد متخصص و ماهر استفاده گردد. اجرا و نصب این پانل ها تخصصی است که اصولا باید توسط افراد مجرب و کارآمد انجام گردد. نصب سازه باید به درستی انجام شود که این کار مستلزم طراحی و ساخت اسکلت و اجرای تخصصی سازه است تا سبب تسریع در روند پروژه گردد.

برای اجرا و نصب پانل ها دیواری و سقفی و ارزیابی قیمت روز می‌توانید با مشاوران شرکت کیمیا پانل در ارتباط باشید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

بهتر است بخوانید:  خرید ساندویچ پانل در شیراز

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.