شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

نصاب ساندویچ پانل در بندرعباس

نصاب ساندویچ پانل در بندرعباس

نصاب ساندویچ پانل در بندرعباس

ساندویچ پانل در بندرعباس|خرید ساندویچ پانل در بندرعباس|فروش ساندویچ پانل در بندرعباس|نصب ساندویچ پانل در بندرعباس|قیمت ساندویچ پانل در بندرعباس

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش و نصب ساندویچ پانل در بندرعباس می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساندویچ-پانل

نصاب انواع ساندویچ پانل در بندرعباس

ساندویچ پانل متشکل از ترکیب سه لایه که از طرفین به ورق محدود می‌شود و مواد سبک در هسته میانی قرار گرفته است باعث شده وزن پانل نهایی به شدت کاهش یابد و حدود 8 تا 10 کیلوگرم بر متر مکعب می‌رسد. ساندویچ پانل سه لایه بهم پیوسته با ورق گالوانیزه در اطراف و مواد پلی‌اورتان در بخش میانی با وزن بسیار سبک باعث شده که نسبت به تیغه‌های آجری  سیمانی 50 برابر سبک تر باشد.

این ویژگی در سبک سازی فنداسیون و سازه و هم چنین مقابله با زلزله و کاهش هزینه زیرسازی بسیار حائز اهمیت است. علیرغم وزن سبک و فوق العاده ساندویچ پانل در بندرعباس، این متریال مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشارهای برشی و ضربه‌ای دارد. پانل های ساندویچی نیروهای وارده را به خوبی جذب کرده و استحکام بیشتری نسبت به چوب از خود نشان می‌دهند. این مسئله در ساخت دیواره‌ها و سقف بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند بار را با وزن 180 کیلو را در هر متر مربع تحمل کند.

فروش و نصب ساندویچ پانل در بندرعباس

ساندویچ پانل‌های پلی اورتان برخلاف دیواره‌های بتنی و سیمانی در برابر رطوبت ناشی از هوا و شرایط خورنده جوی و محیطی مثل جزایر نمکی و شرجی دچار آسیب دیدگی و خوردگی نمی‌شود. بنابراین هزینه کمتری صرف تعمیر و نگهداری می‌شود. بایستی اذعان داشت که پانل‌ها از لحاظ طول عمر نسبت به پارتیشن‌های چوبی در محیط‌های کاملا مرطوب دوام قابل ملاحظه‌ای دارند.خصوصیاتی مانند عدم پوسیدگی، خوردگی، مسائل بهداشتی بسیار مطمئن بوده و جای نگرانی به علت تجمع میکروب در ساختمان باقی نمی‌گذارد.

وزن سبک سازه یکی از عوامل سهولت در حمل و نقل و سرعت بالا در نصب ساندویچ پانل در بندرعباس شده است و موجب مقاومت متریال در ارتفاعات، نیروهای برشی ناشی از زلزله، همچنین عایق حرارتی، رطوبت، صوتی می‌باشد.

به دلیل ضخامت مناسب ساندویچ پانل، موجبات صرفه جویی در هزینه شالوده سازه و اسکلت ساختمان‌های بلند و به دلیل وزن اندک سقف و دیوار از ساندویچ پانل باعث صرفه جویی در هزینه‌های سرمایشی گرمایشی سازه می‌شود و مانع از تبادل انرژی گرمایی و سرمایی و در نتیجه صرف انرژی کمتر، دکور زیبای محصول و تنوع رنگ بالا، سهولت در امر پاکیزگی و نگهداری، غیر قابل اشتعال، سازگاری با محیط زیست بدون نیاز به قالب بندی و سازگار با تمام شرایط جوی(دوستدار طبیعت)، قابلیت شستشو، حذف گچ و خاک، افزایش ایجاد زیربنای مفید و تقلیل زمان اجرا به میزان 50 درصد که باعث برتری ساندویچ پانل نسبت به دیگر مصالح سنتی شده است.

ساندویچ پانل در بندرعباس

ضخامت مورد نظر جهت ساخت ساندویچ پانل بندرعباس حدود 4 الی 25 سانتی متر است که طول دلخواه به میزان سفارش متقاضی تولید می‌گردد. این ویژگی موجب عدم دور ریزی و کاهش پرتی متریال و در نتیجه کاهش هزینه حمل و نقل و نصب سازه می‌شود. ساندویچ پانل‌ها بطور کامل از پنج لایه تشکیل شده لایه‌های محافظ درونی و بیرونی که از جنس ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم بوده و دو لایه چسب مخصوص داخلی جهت اتصال عایق پلی اورتان به کار برده می‌شود.فوم عایق پلی‌اورتان هسته میانی ساندویچ پانل اغلب دارای وزن معادل 30 تا 40 کیلوگرم بر متر مکعب است.

 

ساخت و تولید ساندویچ پانل و انتخاب ساندویچ پانل با ضخامت مورد نظر جهت نصب یکی از اصولی می‌باشد که باید در نظر گرفته شود و بعد از آن مهم‌ترین مساله نصب ساندویچ پانل است. یکی از مشکلات نصب خم شدن، شکستن، برش‌های نامناسب در زوایای پانل‌ها که نتیجه نصب غیر متعارف ممکن اتفاق بیفتد. نصب غیر اصولی ساندویچ پانل زمانی رخ می‌دهد که نصاب ساندویچ پانل دارای تجربه کافی و مهارت لازم را نداشته باشد و صرفا جهت بیکاری و یا شغل‌های مشابه مدعی نصب پانل شده و مشغول باشد.

 

نصب ساندویچ پانل بایستی توسط نصاب کارآزموده و متخصص با مهارت کافی انجام گیرد که تخصص و تبحر لازم را داشته باشد و از ایجاد پرتی و خسارات مالی جلوگیری کند.

جهت دریافت لیست نصابان حرفه‌ای با نمونه کارهای موفق و بزرگ می توانند با شماره‌های مندرج در پایین صفحه و یا صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید. انتخاب یک تیم نصاب غیر متعارف باعث خسارات مالی و جانی زیادی برای شما مشتریان می‌گردد اما نصابان معرفی شده تضمین عدم خرابی ساندویچ پانل و سازه با آب بندی کامل و کیفیت عالی را به شما خواهند داد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.