شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

راهنمای قیمت کانکس در هرمزگان بندرعباس

راهنمای قیمت کانکس در هرمزگان بندرعباس

راهنمای قیمت کانکس در بندرعباس

کانکس یا کانتینر، سازه‌هایی هستند که جهت استفاده در پروژه‌های ساختمانی، صنعتی و تجاری بکار می‌رود. همچنین از این سازه‌ها برای ایجاد فضاهای کاری، اداری، آموزشی، بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانکس اداری

بندرعباس- کانکس ساندویچ پانل چیست؟

کانکس ساندویچ پانل یک نوع اتاقکی می‌باشد که در تمام ابعاد آن متریال ساندویچ پانل کار شده است. ساندویچ پانل محصول پیش ساخته‌ای می‌باشد که از سه لایه منسجم بهم پیوسته تشکیل شده است که لایه‌های بیرونی از جنس ورق فولاد، گالوانیزه یا آلومینیوم می‌باشد. لایه میانی با مواد عایق پلی اورتان پوشش داده شده است. جنس لایه بیرونی را می‌توان با گالوانیزه یا متریال دیگری همچون آلوزینک پوشاند.

لایه میانی عایق صوتی و حرارتی مناسبی است که می‌تواند موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شود. کانکس ساندویچ پانل به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد مانند مقاومت در برابر رطوبت، حرارت، صوت، وزن سبک، سهولت در حمل و نقل و نصب آسان و سریع، ظاهر زیبا، متناسب با ظاهر دیگر سازه‌ها است.

به دلیل ویژگی‌های مفیدی که دارد قابل استفاده در فضاهای مختلفی مانند دفتر، فروشگاه، سالن‌های نمایشگاهی، کارخانه‌ها، سردخانه‌ها و غیره مناسب است.

یکی از ویژگی‌های کانکس این است که می‌توان با توجه به نیاز مشتری و با اضافه کردن تجهیزات فضای بیشتری را فراهم نمود. چرا که قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند تا فضای بزرگتری را ایجاد کنند. همچنین کانکس‌ها به دلیل هزینه کمتر و زمان کوتاهی جهت نصب نسبت به ساختمان‌های سنتی دارند در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده می‌باشند.

ساندویچ-پانل-در-بندرعباس

هرمزگان یکی از بزرگترین استان‌‌های جنوبی ایران است. این استان به لحاظ موقعیت در شمال تنگه هرمز واقع شده است. یکی از بزرگترین قطب‌های گردشگری و اقتصاد ایران حساب می‌شود. مساحت استان هرمزگان حدود 68 هزار کیلومتر مربع است از این نظر هشتمین استان کشور محسوب می‌شود.

هرمزگان دارای 13 شهرستان و 33 بخش و 14 جزیره است. با مرکزیت شهر بندرعباس می‌باشد. هرمزگان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان و از غرب و شمال غرب به استان فارس و بوشهر و از شرق به سیستان بلوچستان همسایه می‌باشد و از جهت جنوب با آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان همجوار می‌باشد. جالب است بدانید که واژه هرمزگان برگرفته از نام هرمز و موقعیت جغرافیایی جزیره هرمز است که ارزش حیاتی خاصی دارد و کاملا در مقابل تنگه هرمز واقع شده است.

کلان شهر این استان شهر بندرعباس می‌باشد که به عنوان مرکزیت این استان در نظر گرفته شده و یکی از مراکز مهم فعالیت های اقتصادی و تجاری در ایران عنوان شده است.بندر به دلیل وجود خلیج فارس و دریای عمان نقش مهمی در زمینه تجارت، صادرات، واردات کشور ایفا می‌کند. تاسیسات مهم دریایی و زیر بنایی کشور همانند بندر شهید رجایی، پالایشگاه نفت بندرعباس و کارخانه آلومینیوم و… از این جمله هستند. بایستی متذکر شد که این استان دارای بیش از 13 شهرک صنعتی فعال می‌باشد.

فعالیت رایج در استان هرمزگان شامل ماهی گیری، کشاورزی، تجارت است. منطقه میناب،رودان و منطقه باغ داری(نخل خرمای پیارم)به عنوان قطب کشاورزی استان به حساب می آید.

این استان به دلیل برخورداری از معادن نفت، گاز، کرومیت و وجود جزیره قشم و کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری، به عنوان پایتخت اقتصادی ایران به حساب می آید.

ارسالی

ساندویچ پانل به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارد امروزه به جای ساختمان های سنتی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.موقعیت برجسته اقتصادی استان هرمزگان نیاز به سازه های پیش ساخته با توجه به مزایا و کاربردها و مصارف این سازه پر رنگ تر خواهد کرد.قیمت انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته در استان هرمزگان توسط واحدهای فروش مراکز تولید و ساخت کانکس تعیین و اعلام می گردد.

همانطور که پیش از این اشاره شد عوامل متعددی در قیمت کانکس دخیل هستند که شامل ابعاد کانکس، جنس کانکس، امکانات، تجهیزات مربوطه، کیفیت مصالح و طراحی و ساخت و محاسبه قیمت کانکس، مستقیما به مشخصات و عوامل مذکور بستگی داشته است.

کانکس ویلایی دوبلکس-

قیمت انواع کانکس در استان هرمزگان

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت کانکس در استان هرمزگان تاثیرگذار است و از دیدگاه مهندس سازه و مشتری بسیار چشمگیر است این است که قیمت کانکس شامل برآورد هزینه‌های طراحی، ساخت و تجهیز کانکس، حمل و نقل به نقطه مقصد یا محل مورد نظر می‌باشد.

کانکس مدیریتی

قیمت کانکس در استان هرمزگان

درست است که عامل تعیین کننده قیمت کانکس، قیمت تمام شده می‌باشد ولی وابسته به فاکتورهای دیگری نیز می‌باشد. که شامل کیفیت مواد اولیه، مصالح و لوازم مصرفی، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه و نحوه تولید و تحویل، تعیین فاصله مبدا تا مقصد که هر کدام در تعیین قیمت تمام شده تاثیرگذار است. در نتیجه جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در پایین مقاله با متخصصان ما در زمینه خرید و تهیه انواع کاکس و ساختمان‌های پیش‌ساخته برای استان هرمزگان و بندرعباس و کلیه شهرستان‌های این استان تماس حاصل فرمایید.

کانکس مدیریتی

استعلام قیمت اینترنتی(برای استان هرمزگان و بندرعباس)

یکی از را‌ه‌های استعلام قیمت کانکس(که پیشنهاد می‌شود)به صورت اینترنتی می‌باشد که از طریق وب سایت شرکت می‌توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

کانکس اداری لوکس

قیمت کانکس در سایر شهرستان استان هرمزگان

کیمیا پانل مفتخر است که ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره رایگان در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع کانکس و پروژه های پیش ساخته و همچنین پذیرایی سفارش ساخت و پیاده سازی انواع ساختمان پیش ساخته در بندرعباس، میناب، بندر لنگه، کیش، قشم، رودان، بندر چارک، بندر خمیر، جزیره ابوموسی، هرمز، تنب بزرگ و کوچک و هندرابی می‌باشد.

ساندویچ-پانل-در-هرمزگان

قیمت کانکس در بندرعباس به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی قیمت کانکس یا ساختمان‌های پیش‌ساخته با توجه به فاکتورهای خاصی مانند هزینه ساخت و پیاده سازی تعیین و محاسبه می‌شود و نهایتا قیمت بصورت متر مربع به مشتری ارائه می‌گردد.

کانکس‌ها بر اساس شکل ظاهر و نوع طراحی، ساخت و امکانات رفاهی دارای قیمت متغیری می‌باشند. عوامل تاثیرگذار در قیمت کانکس شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. اندازه و ابعاد کانکس بر اساس نیاز و سفارش مشتری بصورت چند تکه قابل ساخت می‌باشد.
  2. جنس ابعاد کانکس در دیواره‌ها و سقف‌ها تعیین کنده قیمت تمام شده می‌باشد چون می‌توان از ورق ساده، یا گالوانیزه، ساندویچ پانل و…استفاده کرد.
  3. تعداد طبقات و ارتفاع کانکس، میزان بلندی از زمین تا بلندترین نقطه کانکس بین 2تا 3 متر متغیر است.
  4. تعداد و جنس درب و پنجره‌های کانکس و نوع شیشه‌های بکار رفته در کانکس
  5. نوع کانکس ساده یا لوکس بودن  همچنین مجهز بودن به تمام امکانات رفاهی و جانبی شامل سرویس بهداشتی و حمام، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و آشپزخانه، سیستم برق و نورپردازی، سیستم آب و فاضلاب و سیستم تهویه.
نمای داخلی کانکس مدیریتی

انواع کانکس هرمزگان به شرح زیر می‌باشد؟

کانکس‌ها بسیار متنوع تولید می‌شوند و به تناسب نیاز مشتریان می‌توانند با اندازه، ظاهر، تجهیزات و مصارف مختلفی ساخته شوند. برخی از انواع کانکس‌ها عبارتند از…

کانکس دفتری:کانکس که برای استفاده در فضاهای اداری و دفتری طراحی شده است.

کانکس آشپزخانه: کانکسی که برای استفاده در آشپزخانه‌های مورد نیاز در سایر سازه‌ها طراحی شده است.

کانکس سرویس بهداشتی: کانکسی که برای استفاده در فضاهای سرویس بهداشتی مانند توالت و حمام طراحی شده است.

کانکس نگهبانی: کانکسی که برای استفاده در فضاهای نگهبانی و امنیتی طراحی شده است.

کانکس سردخانه: کانکسی که برای استفاده در فضاهای سردخانه‌ها و نگهداری  مواد غذایی به منظور حفظ دمای مناسب آنها طراحی شده است.

نکاتی که باید در هنگام استعلام قیمت کانکس مدنظر قرار داد چیست؟

بایستی این نکته را مدنظر داشت که جهت آگاهی از قیمت تمام شده کانکس هر چقدر با جزییات و اطلاعات دقیق تری از کانکس یا ساختمان‌های پیش ساخته در اختیار سازنده قرار دهیم مشخصا قیمت دقیق تری را به ما اعلام می‌کند. اگر قصد دارید قیمت نهاییی کانکس را بررسی نمایید. بایستی توجه کنید که ابعاد دقیق کانکس، جنس، نوع کف سازی کانکس، تعداد و جنس درب‌ها، پنجره‌های کانکس، نوع متریال بکار رفته مشخصات جانبی، امکانات جانبی و تجهیزات نیز استعلام نمایید.

کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان تولید و اجرای انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری،ساخت و اجرای انواع سردخانه زیر صفر و بالای صفر، طراحی و تولید انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانل، انواع کانکس نگهبانی، اداری، دفتری، ویلایی، سرویس بهداشتی، … با بهره‌مندی از آخرین دانش روز و بکار گیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و بهره مندی از نیروهای متخصص و کارآمد آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در شهرهای همجوار شیراز می‌باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.