شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

نحوه نصب اصولی ساندویچ پانل

نحوه نصب اصولی ساندویچ پانل

نحوه نصب اصولی ساندویچ پانل در شیراز

ساندویچ پانل ها به عنوان مصالحی نوین و پرکاربرد در ساخت و ساز، به دلیل مزایای متعددی از جمله عایق بندی حرارتی و صوتی، سرعت نصب بالا، وزن کم و قیمت مناسب، مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. نصب صحیح و اصولی این پانل ها، نقشی کلیدی در عملکرد و طول عمر آنها ایفا می کند. در این مقاله به بررسی جامع و کامل نحوه نصب ساندویچ پانل ها در انواع مختلف می پردازیم

یکی دیگر از شهرهای تولید کننده ساندویچ پانل شهر شیراز می باشد؛به معنای دیگر ساندویچ پانل شیراز، همین مصالح و پیش ساخته و کابردی در ساخت و ساز است که در مطالب پیشین بطور کامل و جامع بیان شده است.

ساندویچ پانل محصول مدرن و جدیدی می­‌باشد که امروزه بسیار مفید و پر بازده است.ساندویچ پانل شیراز سازه پیش ­ساخته مناسبی برای صنعت سازه و جایگزین خوبی برای مصالح سنتی می‌باشد.امروزه استفاده از این محصولات نوستالژی تا حد زیادی محو شده است، محصولات جانبی در ساخت پانل ها به حداقل رسیده است.

ساختار این محصول بصورت 3 لایه می باشد که 2 لایه رویی و زیرین ورق گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم در طرفین قرار گرفته و در هسته مرکزی لایه عایق پلی ­اورتان می‌باشد که عایق موثری جهت سرما و گرما می­‌باشد

 

نحوه نصب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی در شیراز

یکی از تولیدات ساندویچ پانل، نوع سقفی می‌باشد که همانطور از نامش پیداست این سازه برای سقف کاربرد دارد. می ­تواند بصورت ساده یا طرح دار اجرا گردد و در صنایع متفاوتی مانند پوشش فوقانی انواع کانکس یا سقف های کاذب یا سردخانه …و موارد دیگر کاربرد دارد.

ساندویچ پانل دیواری در شیراز

یکی از محصولات سازه پیش ­ساخته ساندویچ پانل دیواری می­‌باشد، فروش و عرضه ساندویچ پانل دیواری در شیراز بسیار متداول می‌­باشد.این محصول برای اکثر تولیدات بسیار کاربردی است.در ساخت و تجهیز انواع سردخانه، سردخانه تک مداره، دو مداره،سردخانه جسد، اتاق تمیز، انواع سوله.. بافت این پنل­ ها بصورت 3 لایه منسجم می­‌باشد که پیرامون از دو طرف به ورق گالوانیزه محدود می­ شود و لایه میانی فوم پلی اورتان است که عایق مناسبی جهت حرارت، صوت و رطوبت می­ باشد.ضخامت پنل های دیواری در انواع سازه­ ها متفاوت است.

ساندویچ پانل دست دوم در شیراز

ساندویچ پانل­ های دست دوم همانطور که از نامش پیداست قبلا استفاده شده است و برای کم کردن هزینه گزینه مناسبی می‌باشد. ولی بایستی به این نکته توجه کرد که این مدل پانل با دقت انتخاب گردد زیرا اگر مشکلی یا ضایعاتی داشته باشد متحمل هزینه های بیشتری می‌شود.این پانل به دلیل ساختار سبکی که دارد کاملا قابلیت جابجایی دارد و می­توان در کمترین زمان ممکن آن را نصب کرد.

پیچ و مهره ابزار اصلی این پانل ها است که به سهولت می‌توان نصب را انجام داد.

یکی از ویژگی­ های بارز این محصول پیش ساخته سازگاری با محیط زیست است که قابلیت بازیافتی به وضوح آشکار است و خلل کمتری به محیط زیست  وارد می­‌کند.

فروش ساندویچ پانل در شیراز

مهمترین جایگاه صنعتی در هر شهر، شهرک صنعتی می‌باشد که قطعا در هر شهر وجود دارد و نبض اقتصادی شهر را در دست دارد.شهرک صنعتی بزرگ شیراز نقش مهمی در صنعت استان فارس را به عهده دارد. بیشترین فروش ساندویچ پانل در شهرک های صنعتی انجام می‌شود.

نحوه اجرای ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل­‌ها در انواع گوناگونی عرضه می­‌گردند و در سازه های کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند. اجرای هر کدام متفاوت است و بایستی مرغوب ترین متریال بکار گرفته شود.

در سقف بعضی از ساندویچ ها پیچ واشردار کاربرد دارد ولی برخی دیگر از تکنیک خاص تری استفاده می­‎کنند که نیاز به پیچ ندارد. میزان مقاومت یک سازه بستگی به استحکام و مصالح بکار رفته دارد. این پانل­ ها قابلیت جابجایی و نصب آسانی دارند ولی برای اجرا و نصب نیاز به یکسری تکنیک های کاربردی وجود دارد.

در مرحله اول بایستی مکانی را برای اجزای ساندویچ پانل در نظر گرفت در مرحله بعد مصالح جانبی این پانل ها انتخاب می­ شود که این وسایل قطعا پروفیل های فلزی است که در نمای ساختمان برای پوشش درزها و درب­ ها کاربرد دارد.

اجرای ساندویچ پانل دیواری قطعا نیاز به زیر سازی فلزی است این زیر سازی با پروفیل مرتبط انجام می­‌شود و عمود بر جهت اجرای ساندویچ پانل قرار می‌گیرد. زیر سازی بصورت فواصل معین و قبل از نصب پانل­ ها توسط کارشناسان ما مشخص می­‌گردد و به سازهای زیرسازی با پیچ متصل می‌شود.این ساندویچ پانل ها بصورت یک تکه یکپارچه تا طول 13 متر تولید می‌شود.

مراحل نصب ساندویچ پانل ها

نصب اصولی ساندویچ پانل در شیراز

1.پیش از نصب قسمت ورودی یا پنجره ها با دستگاه مخصوصی معین شده و برش داده می­‌شود.

 

2.آماده سازی زیر سازی با ابعاد مشخص انجام می‌شود.

 

3.پروفیل آهنی با جوشکاری بهم متصل می‌شوند.

 

4.متصل شدن ساندویچ پانل به پروفیل ها به کمک پیچ ­های سرمته دار انجام می­‌شود.

 

5.نبشی‌های پانل­ ها دیواری با کمک دریل و پیچ در لبه کار فیکس می­‌شود.

 

6.جهت استحکام بیشتر این پانل­ ها با اسپری پلی اورتان درزهای پر می­‌شود و پنل­ های بعدی قبل از پف کردن نصب می‌شود. 

 

7.ساندویچ پانل­ های دیواری بعد از نصب تراز شده تا از صافی آن مطمئن شوند سپس طبق روال پیچ و مهره می­‌شوند.

و در آخر جهت زیبایی بیشتر و پوشش درزگیری فلاشینگ تعبیه می‌شود.

نکات مهم در نصب ساندویچ پانل:

قبل از نصب، پانل ها باید به دمای محیط برسند. از پیچ های مخصوص با واشر مناسب استفاده کنید. پانل ها را به طور کامل به زیرسازی پیچ کنید. درزها و اتصالات را به طور کامل آب بندی کنید. از برش پانل ها در محل نصب خودداری کنید. از تجهیزات ایمنی مناسب مانند دستکش، عینک و ماسک استفاده کنید.

 

انواع ساندویچ پانل و روش نصب

1. ساندویچ پانل دیواری:
 
ساندویچ پانل های دیواری برای پوشش دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان ها استفاده می شوند. این پانل ها در دو نوع پیچ مخفی و قفل دار تولید می شوند.
 
ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی: 
 
این نوع پانل ها دارای ظاهری زیباتر هستند و برای مکان هایی که نیاز به زیبایی بیشتر دارد، مانند ویلاها و ساختمان های اداری، مناسب هستند. در این نوع پانل ها، محل پیچ ها بعد از نصب پوشیده می شود.
 
ساندویچ پانل دیواری قفل دار: 
 
این نوع پانل ها به دلیل وجود زبانه و قفل در لبه ها، به طور کامل به هم چفت می شوند و عایق بندی بهتری ایجاد می کنند. این نوع پانل ها برای مکان هایی که نیاز به عایق بندی صوتی و حرارتی بالا دارد، مانند سردخانه ها، مناسب هستند.
 
2. ساندویچ پانل سقفی:
 
ساندویچ پانل های سقفی برای پوشش سقف ساختمان ها استفاده می شوند. این پانل ها در دو نوع نر و مادگی و طرح شادولاین تولید می شوند.
 
ساندویچ پانل سقفی نر و مادگی: 
 
این نوع پانل ها دارای زوایایی در لبه ها هستند که به طور کامل به هم چفت می شوند و از نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری می کنند. این نوع پانل ها برای سطوح شیب دار مناسب هستند.
 
3. ساندویچ پانل سقفی طرح شادولاین: 
 
این نوع پانل ها دارای طرحی زیبا و شبیه به ورق های شادولاین هستند. این نوع پانل ها برای مکان هایی که نیاز به زیبایی سقف دارد، مانند رستوران ها و فروشگاه ها، مناسب هستند.
 
نصب سریع ساندویچ پانل در شیراز

عوامل موثر در انتخاب نوع ساندویچ پانل:

نوع کاربرد: نوع کاربرد ساندویچ پانل، اولین و مهمترین عاملی است که باید در نظر گرفته شود. برای مثال، اگر برای ساخت سردخانه نیاز به ساندویچ پانل دارید، باید از نوعی استفاده کنید که عایق بندی حرارتی بالایی داشته باشد. 

شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوایی منطقه نیز در انتخاب نوع ساندویچ پانل موثر است.

 

4.کارخانه کیمیا پانل شیراز واقع در شهرک صنعتی تولید کننده انواع ساندویچ پلی اورتان با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی، نصب و اجرا ، تولید انواع سردخانه تجهیز، مشاوره در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال یوتوب مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.