شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

مشخصات فنی ساندویچ پانل شیراز

مشخصات فنی ساندویچ پانل شیراز

مشخصات فنی ساندویچ پانل شیراز

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مصالح سنتی و قدیمی جای خود را به مصالح پیش ساخته و مدرن تحت عنوان ساندویچ پانل داده‌اند. ساندویچ پانل سازه نوین ترکیبی از سه لایه منسجم و مرکبی می‌باشد. این متریال به دلیل ساختار ویژه و خصوصیات منحصربفردی که دارد جایگاه ویژه‌ای را بین مهندسان سازه پیدا کرده است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات فنی ساندویچ پانل شیراز بپردازیم.

ساندویچ پانل شیراز

همانطور که در مطالب پیشین در مورد ساندویچ پانل بطور مفصل مقالاتی ارائه شد در اینجا به اختصار به بررسی مشخصات فنی ساندویچ پانل می‌پردازیم.

ساندویچ پانل متریال پیش ساخته با ترکیبی از سه لایه که از دو طرف به ورق محدود شده است و لایه میانی با فوم پلی اورتان پوشش داده شده است. دو لایه طرفین وظیفه محافظت از لایه میانی را به عهده دارند. جنس ورق‌های لایه‌های رویی و زیرین گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم می‌باشد. آلوزینک از فولاد کربنی می‌باشد که یک لایه آلیاژ متشکل از 55% آلومینیوم، 43% روی، 16% سیلیکون است. عنصر آلومینیوم مجب افزایش مقاومت سازه نسبت به خوردگی و سایش ورق می‌گردد.

پوشش فلزی بکار رفته در لایه‌های زیرین و رویی ساندویچ پانل کیمیا نسبت به خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. لایه میانی که حکم هسته ساندویچ پانل را ایفا می کند ضخیم و بسیار سبک است و وظیفه این هسته عایق بندی مناسب سازه است و ویژگی‌هایی از قبیل مقاومت در برابر رطوبت، حرارت، برودت به پانل می‌افزاید.این سه لایه در کنار یکدیگر ساختاری شبیه به ساندویچ ایجاد می‌کند و از این رو عنوان ساندویچ پانل به خود اختصاص داده است.

ساندویچ پانل بطور عمده به دو دسته ساندویچ پانل دیواری و سقفی تقسیم می‌شود. ساندویچ پانل دیواری متریال پیش ساخته جهت پوشش دهی انواع سوله، ساختمان پیش ساخته، سوله و کانکس می باشد. ساندویچ پانل دیواری در دو نوع پیچ مخفی و فاق زبانه دار می‌باشد.

ساندویچ پانل سقفی سازه نوین و پیش ساخته برای پوشش دهی انواع سقف های کاذب، سوله، آشیانه هواپیما و … بکار می‌رود. پانل سقفی از لحاظ ظاهری به صورت گام دار یا شیار دار می‌باشد و مقداری از گام جهت اورلپ بکار می‌رود.

کانکس در شیراز

ساندویچ پانل از نظر جنس لایه های بیرونی به انواع گوناگونی تقسیم می شود.

  • ساندویچ پانل دو رو ورق
  • ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو کاغذ
  • ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو فویل
  • ساندویچ پانل دورو فویل
  • ساندویچ پانل دورو نایلون

نکات فنی در مورد ساندویچ پانل شیراز

ورق آلوزینک(آلومینیوم+روی) ، گالوانیزه و آلومینیوم بکار رفته در دو رویه ساندویچ پانل با ضخامت 0.5 و 0.7 میلی متر در رنگ‌های متنوع از نوع سوپر پلی استر کوره‌ای با ضخامت 25میکرون در قسمت بیرونی و 7 میکرون در رنگ پرایمر کوره‌ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم عایق میانی پلی اورتان سخت که با ساختار سلولی بسته در زمره بهترین عایق‌های حرارتی و برودتی به حساب می‌آید.

ضخامت تعریف شده در ساندویچ پانل

دیواری:4 و 5 و 6 و 8 ساتی متری

ساندویچ پانل سردخانه‌ای 10 و 12 و 15 و 18 و 20 سانتی متر و طول پانل‌ها وابسته به تقاضای مشتری می‌باشد.

ساندویچ پانل سقفی دارای ضخامت 4 و 5 و 6 و 8 و 10 سانتی‌متر

طول وابسته به نیاز خریدار

نمای ساندویچ پانل سقفی دارای گام‌های 3 و 4 و 5

فوم بکار رفته در لایه میانی ساندویچ پانل در انواع گوناگونی عرضه می‌گردد.فوم پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ، پشم شیشه که هر کدام خصوصیات خاصی به سازه می‌بخشد.

نکات فنی عایق پلی اورتان ساندویچ پانل

فوم پلی اورتان (PIR/PUR) با دانسیته   2±40 kg/m3

دوستدار  محیط زسیت(فاقد گازهای گلخانه‌ای و مخرب لایه اوزون)

کاهش اشتعال پذیری و قابلیت کم در جذب رطوبت

مقاوم در برابر لانه گزینی حشرات و رشد کپک

شرکت ساندویچ پانل سقفی و دیواری تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان با رعایت استانداردها و کیفیت بالا می‌باشد. جهت کسب قیمت از ساندویچ پانل های کیمیا پانل می‌توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.