شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

نمایندگی ساندویچ پانل در هرمزگان

نمایندگی ساندویچ پانل در هرمزگان

نمایندگی ساندویچ پانل در هرمزگان

استان هرمزگان واقع در جنوب کشور ایران، به مرکزیت شهر بندرعباس یکی از بنادر پر رونق این خطه به حساب می‌آید. به دلیل صادرات و وارداتی که دارد قطعا دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری می‌باشد. سازه پیش‌ساخته ساندویچ پانل کاربرد فراوانی در زمینه ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی دارد.

ساندویچ پانل در بندرعباس به عنوان مصالح پیشرفته محسوب می‌شود.ساندویچ پانل ترکیب مرکبی از 3 لایه که از طرفین به ورق‌های فلزی(آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک) محدود می‌شود و هسته میانی با مواد پلی اورتان پوشش داده شده است. جنس هسته از فوم عایق است.لایه میانی می‌تواند از جنس پلی استایرن، XPS و پشم سنگ تولید شود.

ساندویچ پانل در هرمزگان

ساندویچ پانل بندرعباس با نازلترین قیمت و کیفیت توسط کیمیا پانل تولید می‌شود. ورق‌های فلزی تعبیه شده در ساندویچ پانل بالاترین کیفیت از استحکام مناسبی برخوردار است. از دیگر ساندویچ پانل‌های کیمیا پانل در سایر استان‌ها و مراکز آن می‌توان به بهترین نوع از این محصولات اشاره کرد. به عنوان نمونه ساندویچ پانل شیراز یکی کاربردی‌ترین محصولات در این صنعت می‌باشد.

از پانل‌های ساندویچی می‌توان جهت ساخت انواع سوله و ویلاهای پیش ساخته یا انواع کانکس استفاده کرد. در مقالات پیشین به اجمال در مورد فوم پلی اورتان صحبت کردیم فوم عایق در بخش میانی ساندویچ پانل پلی اورتان است.نوع بهبود یافته این فوم پلی ایزوسیونات است.

پلی اورتان عایق بسیار سبک و قدرتمندی می‌باشد ولی در مقابل پلی ایزوسیونات مقاومت بسیاری در برابر حریق و آتش سوزی دارد. ممکن است این سوال پیش بیایید که دقیقا ساندویچ پانل چیست؟ چه کاربردی دارد جهت مطالعه دقیق تر می‌توانید مطالب موجود در سایت را مطالعه کنید.

ساندویچ پانل هرمزگان تولید کیمیا پانل

ساندویچ پانل هرمزگان تولید کیمیا پانل یکی از بهترین تولیدات ساندویچ پانل می‌باشد. کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی‌اورتان با چندین سال سابقه درخشان پیشتاز در تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری انواع کانکس و سردخانه، اتاق تمیز یا کلین روم در استان فارس و استان‌های همجوار می‌باشد.

امروزه استفاده از متریال ساندویچ پانل بدلیل ویژگی‌هایی که دارد در ساخت سازه‌ها روز به روز در حال افزایش است. به دلیل وزن سبک متریال، سازه‌ای سبک وزن تولید می‌گردد. به طور عمده بیشترین کاربرد در ساخت انواع کانکس می‌باشد. همچنین جهت تولید انواع سردخانه‌های ثابت و متحرک، سالن‌های ورزشی، انواع سازه‌های صنعتی، سوله و انبارهای مرکزی از پنل‌های ساندویچی استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل هرمزگان با در نظر گرفتن کاربرد به طور عمده به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می‌شود. به دلیل اینکه ساندویچ پانل سازه‌ای سبک است نسبت به دیوارهای بتنی و سیمانی از وزن کمتری برخوردار است و قابلیت جابجایی را فراهم می‌آورد. پروژه نهایی با متریال ساندویچ پانل قیمت نسبتا کمتری دارد.علت این امر عدم نیاز سازه پیش ساخته به مواد دیگری می‌باشد.

نصب ساندویچ پانل در هرمزگان

نصب ساندویچ پانل هرمزگان با استفاده از پیچ و مهره انجام می‌گیرد و بهم متصل می‌شوند. این نحوه اتصال بسیار ساده انجام می‌گیرد و باعث می‌شود نصب و اجرای سازه زمان بسیار کمی را بگیرد. وجود عایق در ساندویچ پانل باعث ایجاد عایق صوتی و حرارتی شده و از هدر رفتگی و پرتی انرژی سرمایی و گرمایی جلوگیری می‌کند. علاوه بر موارد فوق یکی از امتیازات این متریال تنوع در رنگ و طرح‌های گوناگون است که قدرت انتخاب مشتری را بالا می‌برد. جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل می‌توانید به مقالات پیشین مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.