شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

قیمت ساندویچ پانل در جزیره کیش

قیمت ساندویچ پانل در جزیره کیش

قیمت ساندویچ پانل در جزیره کیش

ساندویچ پانل کیش چیست؟ساندویچ پانل جزیره کیش واژه‌ای آشنا که ممکن است بارها شنیده باشید. ساندویچ پانل و ساخت سازه که قاعدتا وجه مشترکی با هم ندارند. ساندویچ پانل کیمیا محصول مفید و پرکاربردی در دنیای ساخت و ساز امروزی می‌باشد.

اگر قصد دارید یک سازه مقاوم و مستحکم و در عین حال زیبا داشته باشید ساندویچ پانل این شانس را به شما می‌دهد. این محصول نوین برگرفته از ظاهر ساندویچ خوراکی نامیده شده است. این سازه نوین از سه لایه مرکب و بهم چسبیده تشکیل شده است. در دولایه سخت و نازک که در فضای بیرونی تعبیه شده است و هسته میانی که نرم و ضخیم و انعطاف پذیر ولی محکم که در بین لایه سخت قرار گرفته است.کیمیا پانل ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری می‌باشد.

ساندویچ-پانل-در-کیش

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل یا پانل ساندویچی محصولی برای مسقف سازی سازه‌ها، نما و اتاق‌های یخچال دار بکار می‌رود. این سازه جدید بهترین جایگزین برای مصالح سنتی و تیغه‌های آجری می‌باشد. محصولی سه لایه با صفحات کامپوزیتی که روکشی از فلز در دو طرف پانل قرار گرفته و لایه میانی با مواد پلی اورتان پوشش داده شده است. ورق‌های لایه بیرونی به طور عمده از جنس آلومینیوم، گالوانیزه یا آلوزینک می‌باشد که هر کدام ویژگی‌های منحصربفردی دارند. ساندویچ پانل به گونه‌ای طراحی شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی است.

لایه میانی پانل‌ها ماده‌ای عایق و سبک وزن است که می‌توان از پشم سنگ، پلی اورتان، پلی استایرن، پشم شیشه استفاده کرد. هر کدام دارای خصوصیات متفاوتی هستند که این محصولات مابین صفحات فلزی قرار می‌گیرد. شاید این سوال در ذهن شما تداعی شود که چرا به این صفحات ساندویچ پانل می‌گویند؟!

دلیل نامگذاری این متریال به خاطر طرز قرار گرفتن لایه میانی بین دو لایه ورق از جنس فلز است که ساختاری شبیه به همبرگر یا ساندویچ ایجاد می‌کند. سفتی و سختی بسیار بالای ساندویچ پانل نتیجه تعامل بین اجزای ساندویچ پانل تحت بارهای خمشی ست که در پانل‌ها ایجاد شده است.سفتی و سختی بسیار بالای ساندویچ پانل نتیجه تعامل بین اجزای ساندویچ پانل تحت بارهای خمشی ست که در پانل‌ها ایجاد شده است. عایق میانی بین دو ورق همان هسته انعطاف پذیری است که فشار بارهای برشی را متحمل می‌شود.

ارسالی

کاربرد ساندویچ پانل جزیره کیش

امروزه با ورود سازه‌های نوین در عرصه ساخت و ساز اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. ساخت سازه‌های مسکونی تا برج‌های بزرگ، واحدهای صنعتی و تمام سازه های حساس همگی با ساندویچ پانل قابل پوشش هستند. مسقف سازی تمام سوله‌های صنعتی، غیر صنعتی و سازه‌های سیار با ساندویچ پانل امکان پذیر است. استفاده از طرح‌های مبتکرانه، فوق العاده و اجرای با کیفیت در پروژه‌های مدرن کاملا بهینه و مقرون بصرفه است. در ادامه قصد داریم ویژگی‌ها و کاربرد این محصول را برای شما بیان کنیم.

ساندویچ پانل بطور عمده به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم می‌شود که هر کدام جهت پوشش سازه‌ها کاربرد دارد. ابعاد ساندویچ پانل براساس نوع آن(دیواری یا سقفی) شامل طول، عرض، ضخامت، جنس ورق و نوع هسته میانی تعریف می‌شود.

ارسالی

انواع ساندویچ پانل جزیره کیش

انواع ساندویچ پانل جزیره کیش: با توجه به نوع و کاربرد ساندویچ پانل طبق موارد ذیل می‌باشد.

  • ساندویچ پانل دیواری
  • ساندویج پانل سقفی
  • ساندویچ پانل سردخانه‌ای
  • ساندویچ پانل اتاق تمیز
  • ساندویچ پانل‌های متحرک و کانتینری
بهتر است بخوانید:  ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان
نمای داخلی کلین روم
سردخانه
کانکس-ساندویچ-پانل

ساندویچ پانل دیواری در جزیره کیش

ساندویچ پانل دیواری اصطلاحی ست که برای Wall sandwich panel بکار می‌رود. نوعی سازه نوین که عمدتا برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این پانل‌ها به صورت یک ورق فلزی یا آلومینیوم و یا آلوزینک با ضخامت معین و با پوشش میانی ایزولاسیون حرارتی و صوتی تولید می‌گردد. لایه میانی معمولا از فوم پلی اورتان یا پلی استایرن ساخته می‌شود.

این پنل‌ها پوشی برای دیواره‌های سوله یا ساختمان‌های مدرن امروزی، فضای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. دلیل محبوبیت این متریال سرعت بالای نصب و وزن سبک می‌‌باشد.        

بایستی اذعان داشت که ساندویچ پانل‌های دیواری در ساخت سازه‌های کوچک و سریع الانجام مانند ساختمان‌های موقت و سیار، کیوسک‌های فروشگاهی و هچنین در صنایع حمل و نقل به عنوان دیوارهای ضد حریق و مقاوم در برابر ضربه قابل استفاده است. نوع آوری که در این محصول صورت گرفته است به علت عرض استانداردی است که به کارفرما امکان می‌دهد تا محیط مورد نظر خود را به راحتی طراحی و اصلاح کند.

ساندویچ پانل‌های دیواری دارای شیارهایی می‌باشد که برای سهولت در نصب شیارها باید روی یکدیگر قرار بگیرند بطوری که فاق و زبانه(نر و مادگی) در راستای یکدیگر باشند و در هم پیچ شود و امکان نفوذ از بین برود. ساختار ساندویچ پانل‌های دیواری بصورت مکعب مستطیل طراحی می‌شود که میزان ضخامت این محصول بین 4 تا 25 سانتی‌متر و طبق درخواست کارفرما و نوع طراحی سازه مشتری تنظیم می‌شود.

ساندویچ پانل‌های دیواری دارای انواع متعددی هستند که پانل پیچ مخفی نوع دیگری می‌باشد که از محصولات رونمایی شده می‌باشد. یکی از دلایل زیبایی نمای ساختمان‌ها به علت عدم نمایش گوشه‌های اضافی سازه می‌باشد که به کمک پیچ مخفی استتار شده است. و نحوه اتصال ورق ها به همدیگر به گونه‌ای است که دیگران را تعجب می‌اندازد.

پیچ مخفی

مزایای ساندویچ پانل دیواری جزیره کیش

  1. در کنار فاکتورهای مهمی مثل امنیت سازه سرعت عمل در ساخت از فاکتورهای مهمی به حساب می آید که از اهمیت والایی برخوردار است در مقایسه با سایر مصالح حمل و نقل بکارگیری این محصول بسیار آسان و سریع تر انجام پذیر است و موجب کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان می‌شود و صرفه اقتصادی بالایی دارد.
  2. با در نظر گرفتن شاخص‌های مانند سرعت نصب، کارایی، بهینه سازی انرژی، قابلیت تعمیر و نگهداری، قابلیت بازیافت که استفاده از ساندویچ پانل دیواری بسیار ارزان تر از مصالح دیگر می‌باشد.
  3. در زمان‌های قدیم منابع انرژی گسترده و ارزان بود. امروزه متریالی ارزشمند است که مصرف انرژی کمی داشته باشد و بهینه باشد. میزان کاهش مصرف انرژی در نتیجه عایق حرارتی ساندویچ پانل دیواری است که قابل مقایسه با سایر مصالح نیست.
  4. کاربرد ورق آلوزینک و گالوانیزه در ساخت ساندویچ پانل کیمیا موجب استحکام و مقاومت سازه شده است که می‌تواند در برابر ضربه، عوامل جوی مانند باد و باران، خوردگی، نفوذ آب و حشرات، آتش از ساختمان محافظت نماید.
  5. در مبحث ایمنی و استحکام سازه هر چقدر وزن ساندویچ پانل کیمیا کمتر باشد مقاومت آن در برابر برش‌های ناشی از زلزله بشتر است و این گونه می‌توان از ساندویچ پانل دیواری بابت وزن سازه خیالی آسوده داشت.
بهتر است بخوانید:  فلاشینگ چیست؟

ساندویچ پانل دیواری شرکت کیمیا پانل پیشتاز در کیفیت شما می‌توانید برای طراحی و اجرای دیوارهای سازه خود از متخصصین با تجربه ما کمک بگیرید.

سوله صنعتی

ساندویچ پانل سقفی جزیره کیش

ساندویچ پانل سقفی تحت عنوان Roof sandwich panel مانند ساندویچ پنل کیمیا از سه لایه منسجم و بهم پیوسته تشکیل شده که دو قسمت بیرونی از ورق‌های فلزی ساخته شده است و لایه میانی از جنس فوم پلی اورتان است.لایه بیرونی دارای گام هایی می‌باشد که شبیه ذوزنقه است و باعث می‌شود دو لایه ورق بالا و زیر پانل به حالت همپوشانی قرار بگیرن و این هم پوشانی موجب می‌شود آب به داخل ساختمان از طریق سقف به صفر برسد.

مراحل نصب ساندویچ پانل سقفی به گونه‌ای می‌باشد که ابتدا گاتر یا آبرو نصب می‌گردد و ساندویچ پانل کیمیا بعد پوشش سقف تعبیه می‌شود. پس از اتمام پانل سقفی با محصولی به نام فلاشینگ مراحل نصب پروژه تکمیل می‌شود. ساندویچ پانل سقفی با ضخامت و اندازه‌های متفاوتی مانند  4و 5 و6 و  8و10 و12 و15 تولید و اجرا می‌گردد. پانل سقفی برای پوشش دهی سقف سازه‌های فلزی مانند سوله، کارخانه‌ها، سالن‌ها و پارکینگ‌های مسقف کاربرد دارد.

ساندویچ پانل سقفی

فرق ساندویچ پانل دیواری و سقفی جزیره کیش

ساندویچ پانل دیواری نسبت به سقفی دارای برآمدگی و فرورفتگی‌های کمتری می‌باشد. دلیل این امر نوع کاربری ساندویچ پانل است. وجود گام در ساندویچ پانل سقفی کیمیا موجب استحکام بیشتر در برابر بارهای وارده بر روی پانل، و هدایت مسیر آب ناشی از باران و برف به سمت پایین می‌باشد تا از جمع شدن آب بر روی سقف و خرابی ساندویچ پانل جلوگیری شود.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای جزیره کیش

ساندویچ پانل سردخانه‌ای به منظور نگهداری و سردسازی محصولات انجمادی، مواد غذایی، دارویی کاربرد دارد. ساختار این پانل به صورت ساندویچ پانل کیمیا طراحی شده است که دارای فاق و زبانه جهت اتصال به یکدیگر است. پس از چفت شدن و درزگیری یک دیوار سراسری ایجاد می‌کند و در هم قفل می‌شود. قفل شدن دیواره‌های سردخانه بصورت نر و مادگی در هنگام نصب کاملا درگیر می‌شود. افزایش سرعت نصب پانل، قابلیت جدا کردن پانل‌ها برای افزایش فضا و طراحی مجدد ویژگی‌های منحصربفردی برای اجرا و پیاده سازی سردخانه می‌باشد.

سردخانه زیر صفر

ساندویچ پانل سوله در جزیره کیش

ساندویچ پانل یکی از بهترین جایگزین‌های مصالح سنتی به شمار می‌آید. در روش سنتی معمار مجبور بود از آجر و سیمان برای ساخت سقف استفاده کند. اما امروزه بجای استفاده از تیغه‌های آجری از پانل‌های ساندویچی استفاده می‌کنند. ساندویچ پانل‌های سوله در برابر نفوذ آب، رطوبت، سرما، گرما مقاوم بوده و غیر قابل اشتعال هستند و در برابر زلزله و عوامل جوی مقاوم است.

سوله

اجرا و نصب ساندویچ پانل کیش

یکی از مزیت‌های مهم ساندویچ پانل سهولت در اجرا و نصب آسان می‌باشد.

متخصصان مجرب شرکت کیمیا پانل به بهترین وجه کمک حال شما هستند با ایجاد نوع خم و ورق استفاده شده، نوع کاربری و ابعاد پروژه، روش‌های مختلفی برای اجرای ساندویچ پانل کیمیا موجود می‌باشد.

بهتر است بخوانید:  کانکس ویلایی در جزیره کیش

 

نکات لازم قبل از اجرای ساندویچ پانل کیش

نصب صحیح و استحکام ساندویچ پانل مستلزم طراحی و اجرای زیرسازی مناسب می‌باشد.

ساندویچ پانل کیمیا پانل در جزیره کیش

زیرسازی پانل یا پروفیل کشی از طریق پروفیل‌های فولادی، قوطی یا نبشی که به کمک جوشکاری بهم متصل می‌شود. زیرسازی با توجه به میزان بار سازه و مصالح مصرفی انجام می‌گیرد و بعد از اتمام زیرسازی ساندویچ پانل کیمیا آماده اجرا و نصب می‌باشد. معمولا بخشی از ساندویچ پانل دیواری دارای درب یا پنجره می‌باشد که با توجه به ابعاد پنجره پانل برش داده می‌شود. در هنگام نصب پانل، مکان قرار گیری آن بایستی تعیین شود و هم چنین میزان ضخامت و قطر ساندویچ پانل توسط پیچ‌های سرمته دار یا پروفیل پیچ می‌شود.

برای نصب از ناودانی یا نبشی‌های آهنی استفاده می‌شود زاویه اسکلت دیواره و نبشی‌ها حدود 90 درجه است و مانند یک قاب عمل می‌کند. پانل‌ها از داخل به درون این قاب‌ها بصورت یکپارچه و منظم قرار می‌گیرند. نصب پیچ، زیباسازی و تمیزکاری پانل جزء مراحل بعدی اجرا و نصب ساندویچ پانل کیمیا است.

ساختار ساندویچ پانل

اجرای ساندویچ پانل سقفی در جزیره کیش

ساندویچ پانل سقفی دارای خم و برآمدگی‌های شیاردار و آب بند می‌باشد که با توجه به نوع کاربرد و محل نصب ساخته می‌شود. این شیارهای تعبیه شده بر روی ساندویچ پانل سقفی موجب افزایش تحمل بار پانل، افزایش استحکام فشار و آب بند بودن سقف در هنگام اورلپ شدن می‌شود. برای اجرای ساندویچ پانل سقفی از پیچ های گالوانیزه سرمته ای واشردار استفاده می‌شود. وجود پیچ‌های واشردار در اجرای پنل سقفی از نفوذ آب به داخل سازه و پیچ جلوگیری می‌کند.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل در جزیره کیش

قیمت ساندویچ پانل کیمیا بر حسب متر مربع تعیین می‌گردد. قیمت وابسته به فاکتورهای متعددی می‌باشد که عبارتند از ضخامت ورق، نوع ورق، چگالی و میزان ضخامت عایق، نوع عایق تعیین می‌گردد و به دلیل نوسانات بازار و همچنین تنوع محصولات، ارائه قیمت نهایی و تمام شده به صورت دقیق ممکن نیست بدین منظور برای تعیین قیمت تمام شده می‌توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

کارخانه کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان

شرکت کیمیا پانل به بهره گیری از دانش روز و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت‌های معتبر توانسته است در تولید محصولات خود را با دیگر شرکت‌ها رقابت کند. در شرکت کیمیا پانل با برنامه ریزی به عمل آمده و تجهیز کارخانه های خود با ماشن آلات و سبک تکنولوژی روز دنیا یکی از برترین و مطرح ترین صنایع در کیفیت محصولات تولید شده می‌باشد.جهت برقراری تماس با مشاورین مجرب شرکت کیمیا پانل می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در پایین صفحه یا از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.