شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

آشنایی با ساندویچ پانل ضد اسید

آشنایی با ساندویچ پانل ضد اسید

آشنایی با ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل ضد اسید چیست؟ از زمان های قبل تاکنون تغییرات ویژه ای در مصالح ساختمانی رخ داده است.یکی از این تجهیزات مصالح پیش ساخته مدرن می­‌باشد که با افزایش جمعیت و نیاز به تسریع ساخت و ساز، استفاده از آن بسیار رواج یافته است.این مصالح به دلیل ساختاری که دارد بسیار مورد توجه مهندسان سازه قرار گرفته است.

ساندویچ پانل باعث سهولت بسیار در اجرا و نصب سازه‌ها شده است.ساندویچ پانل ساختار لایه‌ای دارد که در 2 لایه زیرین و رویی ورق گالوانیزه یا آلوزینک یا آلومینیوم احاطه شده و لایه میانی با مواد عایق پلی اورتان پوشیده شده است.این پانل ها بر اساس نوع و کاربردی که دارد در انواع متعددی تولید می­‌شود. انواع متفاوت ساندویچ پانل را به تفصیل توضیح داده ایم بایستی اذعان شد که ساندویچ پانل به دلیل متریال پیشرفته ای که دارد در صنایع بسیاری اعم از صنعت شیمیایی، ساخت سوله، انواع کانکس ..بسیار کاربرد دارد.

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی ازانواع ساندویچ پانل صنعتی با عنوان ساندویچ پانل ضد اسید آشنا کنیم.

ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل ضد اسید از چه موادی ساخته شده است

بسیاری از کارخانه جات و کارگاه صنعتی و دارویی با مواد شیمیایی در ارتباط می­‌باشند.برای ساخت چنین سازه‌هایی بایستی ایمنی اموال بطور کامل رعایت شود که چنانچه مشکلاتی مانند آتش سوزی، زمین لرزه، طوفان های سهمگین رخ داد مشکلی برای سازه ایجاد نکند.

اگر دنبال ساخت سازه ای هستید که با مواد شیمایی و اسیدی سازگاری داشته باشد.بایستی از ساندویچ پانل ضد اسید بهره برد.

بهتر است بخوانید:  ساندویچ پانل آلومینیوم (کیمیا پانل) در شیراز

 

متریال ساخت پانل ضد اسید همانند دیگر ساندویچ پانل ها می­‌باشد از 3 لایه تشکیل شده‌اند و لایه میانی فوم عایق پلی اورتان می‌باشد و از دو طرف بجای ورق گالوانیزه با فایبرگلاس یا ایرانت فایبرگلاس احاطه شده است.به این دلیل از فایبرگلاس استفاده می­‌شود.

 

چون از مواد شیمیایی بوجود آمده بنابراین در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.لایه میانی پلی اورتان پایداری زیادی در برابر حرارت و برودت از خود نشان می­ دهد.البته این مواد عایق مناسبی در برابر حریق می­‌باشد که این متریال بامواد کندسوز کنترل می­‌گردد.برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر آتش سوزی در مواد پلی اورتان ترکیبات هالوژنه استفاده می­‌شود.گاهی اوقات برای کاربرد بیشتر می‌­توان از عایق پشم شیشه استفاده کرد.

کاربرد ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل ضد اسید در دو نوع دیواری و سقفی عرضه می­‌گردد که به منظور پوشش دهی سقف و دیوار سازه ها کاربرد دارد.اما به طور کلی این مدل ساندویچ پانل به دلیل ساختار متفاوتی که دارد در کارخانجات و آن دسته از کارگاه‌های صنعتی که دارای فعالیت های شیمیایی می‌­باشند بسیار پرکاربرد است و مهمترین نکته ایمنی این محصول جهت حفاظت از پرسنل است.

مهمترین کاربرد این پانل‌ها در پوشش اتاق های تمیز می‌باشد در آزمایشگاه ها و مکان هایی که با مواد شیمیایی و اسیدی سرو کار دارند امکان بروز انفجار و آتش سوزی بسیار زیاد است و در این حالت امکان انتشار دود و گاز سمی وجود ندارد و بایستی ایمن سازی بطور کامل انجام گیرد.غیر از وسایل ایمنی مخصوص، کاربرد ساندویچ پانل ضد اسید برای ایمنی پرسنل اساسی می­‌باشد.

بهتر است بخوانید:  آنچه باید در مورد ساندویچ پانل سقفی بدانید!

مکان هایی قابل ذکر است که ساندویچ پانل ضد اسید بسیار کاربردی می­‌باشد عبارتند از سازه­ های صنایع نفت و پتروشیمی، سوله های صنعت و معدن، انواع کانکس و اتاق­ های کارگاهی، اتاق عمل، آزمایشگاه­ ها، مکان­ های اداری و مسکونی، اتاق تمیز، ماشین حامل سوخت و مواد شیمیایی می توان نام برد.

مزایای ساندویچ پانل ضد اسید

این ساندویچ پانل در تمام آب و هوا و اقلیم ها کاربرد دارند.در برابر حرارت و برودت مقاومت بالایی از خود نشان می­‌دهد.در محیط های خشک و مرطوب، مقاوم در برابر خوردگی و قارچ می­‌باشد.قابلیت جابجایی آسانی دارد و سهولت بسیاری در نصب این پانل ها وجود دارد.می­‌توان از ساندویچ پانل ضد اسید در ساندویچ پانل دیواری آلومینیوم استفاده کرد.شستشوی این پانل ها با آب لکه هایی را روی آن­ها بجا می­‌گذارد.

ویژگی های ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل ضد اسید بدلیل ساختاری که دارد در برابر زنگ زدگی، خوردگی، تجمع میکروب و حشرات، رانش زمین و طوفان های هولناک مقاومت بالایی دارد.این خصوصیات در اکثر موارد مشترک است ولی پانل ضد اسید ویژگی­‌های متفاوتی دارد که در ذیل به آن می‌پردازیم.

1)مقاوم در برابر حریق و آتش سوزی می­‌باشد.

 

2)فوم میانی در تمام حالات مقاومت خود را حفظ می‌کند.

 

3)لایه عایق در صورت آتش سوزی گاز سمی و دود از خود متصاعد نمی­‌کند.

 

4)در تمام شرایط آب و هوایی کاربرد دارد.

 

5)مقاوم در برابر حرارت و برودتی می‌باشد.

 

6)وزن سبکی دارد و به سهولت نصب می­‌شود.

 

7)طول عمر بالایی دارد و حدود 30 سال دوام دارد و در رنگ ها و طرح­‌های متفاوتی عرضه می­‌گردد.

بهتر است بخوانید:  از ساندویچ پانل دیواری چه می دانید؟

قیمت ساندویچ پانل ضد اسید

نحوه سفارش ساندویچ پانل این گونه است که بایستی سایز و ابعاد مورد نیاز را برآورد کرد زیرا مقیاس قیمت گذاری قطعا بر اساس متر مربع می­‌باشد.

طرح و رنگ هیچ تاثیری در قیمت نخواهد داشت.مواد میانی عایق پلی اورتان دومین ملاک جهت تعیین قیمت پانل ها می‌باشد.ضخامت ساندویچ پانل با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود که می تواند روی قیمت تاثیرگذار باشد.

 

ساندویچ پانل ضد اسید به دلیل کاربردی که دارد در پوشش سقف و دیوار زیاد استفاده می شود.معمولا در متراژهای بالایی قابل سفارش است.برای اینکه بتوانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم گزینه بهتر این است که از پوشش سقف اورلب استفاده کنیم و از متراژ و ضخامت آن کم نکنید.

کارخانه کیمیا پانل شیراز تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، طراحی، تجهیز و نصب و اجرا سردخانه با کادر مجرب و متخصص در زمینه نصب و اجرا با گارانتی یک ساله در خدمت شما عزیزان می‌باشد. برای مشاهده مطالب جدید می‌توانید به پیج اینستا مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.