شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان

ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان

ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان

ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان|خرید ساندویچ پانل در زاهدان|فروش ساندویچ پانل در زاهدان|انواع ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان

هدف از درج مقاله بررسی و تحلیل تولید کنندگان انواع ساندویچ پانل پلی اورتان در استان سیستان بلوچستان، زاهدان است.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  ساندویچ پانل زاهدان با ما همراه شوید.

ساندویچ پانل زاهدان سازه پیش ساخته و منحصربفردی می‌باشد که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی پا به عرصه وجود گذاشته است و مورد توجه بسیاری از مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است.این سازه پیش‌ساخته جهت ساخت انواع ساختمان‌ها، کارخانه، سوله‌ها و حتی در مواردی جهت ساخت پروژه‌های بزرگ قابل استفاده می‌باشد. ساندویچ پانل در دو نوع عمده ساندویچ پانل سقفی و دیواری تولید می‌شود. اگر بخواهیم انواع ساندویچ پانل سقفی را به اختصار توضیح دهیم؛ شامل ساندویچ پانل گالوانیزه، ساندویچ پانل آلوزینک، ساندویچ پانل آلومینیوم، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پلی اورتان، ساندویچ پانل XPS، ساندویچ پانل پشم سنگ، ساندویچ پانل پشم شیشه، ساندویچ پانل سردخانه‌ای، ساندویچ پانل اتاق تمیز.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای مخصوص پوشش دیوارهای سردخانه می‌باشد. ساندویچ پانل اتاق تمیز مخصوص پوشش دهی اتاق تمیز یا کلین روم می‌باشد.ساندویچ پانل اتاق تمیز به گونه‌ای طراحی شده است که میزان آلاینده‌ها به حداقل می‌رساند. ساندویچ پانل XPS بسیار سبک و انعطاف پذیر است و در عین حال بسیار مقاوم و طول عمر بالایی دارد.

موقعیت جغرافیایی استان سیستان بلوچستان

استان سیستان بلوچستان واقع در شرق و جنوب شرقی کشور ایران و با مرکزیت شهر زاهدان، با مساحت بیش از 11 رصد از مساحت کل کشور پهناورترین استان کشور به حساب می آید.به دلیل موقعیت جغرافیایی، راهبردی و ترانزیتی از ارزش بسیاری برخوردار است.الماس این استان بندر چابهار می باشد که تنها بندر اقیانوسی ایران و آسان ترین مسیر به سمت کشورهای آسیایی میانه به آب های آزاد است.این استان دارای صنایع مختلفی عبارتند از صنایع شیمایی، ماشین آلات، مواد غذایی می‌باشد.

قطعا دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری است که جهت ساخت سوله‌ها از ساندویچ پانل بهره می‌برند و از ساندویچ پانل جهت پوشش دهی سقف، دیوارها و کارخانه استفاده می‌شود. بایستی عنوان کرد این استان به دلیل قرار گرفتن بر روی کمربند فلز معدنی که از اروپا شروع شده و پس از گذشتن از میناب و ارتفاعات جازموریان سمت خاش و زاهدان ادامه می‌یابد. شامل منابع غنی معدنی، کانی‌های فلزی و غیر فلزی است. طبق اطلاعات جمع آوری شده قابلیت‌های معدنی جزء توانمندی‌های مهم این استان به حساب می‌آید.

بخش عمده‌ای از کانسارهای فلزی و غیر فلزی شناخته شده به عنوان مبنای صنایع بزرگ معدنی قرار می‌گیرد.

از جمله منابع معدنی استان سیستان بلوچستان می‌توان به ذخائر قابل توجهی از گرانیت، مس، کرومیت، تیتانیوم، آهن، طلا، مرمر، سنگ آهن اشاره کرد.رتبه 18 را در کشور کسب کرده است. مهمترین واحدهای صنعتی این استان شامل کارخانه سیمان فارس و سیستان، کارخانه نان رضوی، کارخانه عمل آوری ماهی، کارخانه کنسروسازی، کارخانه‌های سازه‌های فلزی، صنایع شیمایی و سموم کشاورزی اشاره کرد.

شهرهای معروف این استان شامل زاهدان، زابل، ایران شهر، چابهار، سراوان، خاش، کنارک، سرباز، میرجاوه، قصر قند، فنوج، مهرستان، زهک، دلگان، سرباز، نیک شهر، هیرمند.

شرکت کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندیچ پانل سقفی و دیواری

کیمیا پانل، کیمیا پانل تولید کننده ساندویچ پانل پلی اورتان

شرکت کیمیا پانل نامی شناخته شده در زمینه بزرگترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، ساندویچ پانل سردخانه‌ای، ساندویچ پانل اتاق تمیز، ساندویچ پانل یکرو ورق یگرو فویل، ساندویچ پانل پیچ مخفی، ساندویچ پانل ضد حریق و همچنین انواع کانکس ثابت و متحرک، سردخانه ثابت و متحرک، بالای صفر و زیر صفر و اتاق‌های یخچالی فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده و به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل در شیراز و استان های حومه می‌باشد.

تک تک کارکنان و نیروهای متخصص این گروه همواره در تلاشند در جهت ارتقا سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل فارس دارند و با این امید به فعالیت خود ادامه می‌دهند که بتوانند تک تک نیازهای مشتریان را قابل اجرا کنند و سازه های بی نقص را برای اصناف گوناگون ارائه دهند.

ساندویچ پانل در زاهدان|ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان

ساندویچ پانل کیمیا در زاهدان:ساندویچ پانل بصورت دیواری و سقفی قابل اجرا و ارائه می‌باشد و مشتری وابسته به نیاز خود و میزان بودجه با کارشناسان ما مطرح می‌کند. سپس ساندویچ پانل کیمیا در زاهدان را سفارش داده و پس از تولید در محل تحویل گرفته و نصب کند. اجرای ساندویچ پانل متشکل از تیم ماهر نصابان و طی مدت کوتاه در حد چند روز نهایت یک هفته سازه را بنا بر سلیقه شما بهره برداری می‌کنند.

ساندویچ پانل چیست؟ساندویچ پانل سیستان بلوچستان

ساندویچ پانل ترکیب منسجمی از سه لایه که از دو طرف به ورق فولادی، آلومینیوم، روی محدود می‌شود که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. قسمت روی با لایه از پرایمر مخصوص و 25 میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده شده است.در بخش میانی عایق پلی اورتان با ساختار سلول‌های بسته قرار گرفته است.فوم پلی اورتان در زمره بهترین عایق‌های حرارتی و صوتی قرار دارد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت کیفیت برتر در صنعت سازه و فرآیندها پیش می‌رود استفاده از این محلول بسیار رایج و پرطرفدار است.

میزان ضخامت نوع ورق ساندویچ پانل در سیستان بلوچستان

ورق‌های تعبیه شده در ساندویچ پانل شامل آلوزینک، گالوانیزه، آلومینیوم است که ضخامت ورق‌ها حدود 0.5 میلی‌متر و 0.7 میلی متر که رنگ شده با رنگ‌های کوره‌ای با ضخامت 25 میکرون و در قسمت بیرونی 0.7 میکرون رنگ پرایمر کوره‌ای که وابسته به نوع ساندویچ پانل است.

انواع فوم مصرفی در ساندویچ پانل زاهدان

فوم قرار گرفته در بخش مرکزی ساندویچ پانل در انواع پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه تعریف می‌شود که هر کدام وابسته به نیاز متقاضی در نظر گفته می‌شود.میزان دانسیته جهت قرار گیری فوم میانی حدود 40 کیلوگرم در متر مکعب می‌باشد.

ساندویچ پانل سقفی در سیستان بوچستان

مهمترین بخش یک سازه سقفی می‌باشد که از لحاظ متریال بسیار حائز اهمیت است.بنابراین ساندویچ پانل جهت پوشش سقف به دلیل غیر قابل نفوذ شدن آب نیاز به گام‌های ذوزنقه ای شکل دارد. اورلپ شدن لبه آزاد مانعی جهت ورود آب به داخل سازه می‌شود. ساندویچ پانل سقفی به دو صورت دورو ورق آلوزینک و یکرو ورق آلوزینک و از بیرون با فویل مسلح آلومینومی و یا گالوانیزه تولید می‌شود. جهت زیبایی نمای سقفی می‌توان به صورت دوطرف شیب و یا یک طرف شیب ایجاد کرد.

ساندویچ پانل دیواری در سیستان بلوچستان

ساندویچ پانل دیواری جهت استفاده در پوشش دیوارهای سوله، کارگاه، سازه‌های اداری، مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت قرار گیری در بخش دیوارهای سوله بکار می‌رود. میزان ضخامت سردخانه‌های صنعتی، انواع کانکس، دیوارها و پارتیشن‌های داخلی سازه حدود 4 الی 12 سانتی متر است.

ساندویچ پانل سردخانه ای در سیستان بلوچستان

میزان ضخامت تعریف شده برای ساخت ساندویچ پانل سردخانه‌ای حدود 8 الی 15 سانتی متر است. به دلیل اورلپ شدن میزان انتقال حرارت به حداقل می‌رسد و بهترین گزینه جهت تولید سردخانه می‌باشد. ساندویچ پانل سردخانه جهت اجرا در بخش دیوار، سقف سردخانه بکار می‌رود. با توجه به میزان مبادله حرارتی مناسب ترین ضخامت حدود 8 الی 15 سانتی متر است.

ویژگی‌های ساندویچ پانل سیستان بلوچستان

  1. مقاوم در برابر سرما، گرما، حرارت، برودت
  2. استحکام بالا در هر شرایط اقلیمی
  3. طول عمر بالا و سازگار با محیط زیست
  4. قابلیت نصب و حمل آسان
  5. مقاوم در برابر خوردگی، پوسیدگی و لانه گزینی حشرات
  6. قیمت بهینه و مقرون بصرفه نسبت به مصالح سنتی

ساندویچ پانل کلین روم یا اتاق تمیز

اتاق تمیز یا کلین روم به محلی اطلاق می‌شود که جهت اجرای تحقیقات آزمایشگاهی، علمی، صنعتی بکار می‌رود. فعالیت‌هایی که در اینجا صورت می‌گیرد مستلزم فضایی با حداقل آلاینده‌های زیست محیطی است.آلاینده‌ها معمولا شامل گرد و غبار میکروب‌های معلق در فضا است که در هر متر مکعب تعداد معینی ذره قرار گرفته است و ساندویچ پانل مخصوص اتاق تمیز بصورت دورو ورق صاف کاربردی است که بهترین نوع ساندویچ پانل جهت اجرای اتاق تمیز یا کلین روم است.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.