شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

قیمت ساندویچ پانل در استان اصفهان

قیمت ساندویچ پانل در استان اصفهان

قیمت ساندویچ پانل در استان اصفهان

ارسالی
ساختار-ساندویچ-پانل

ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان ترکیب سبک و مرکبی است که از طرفین به ورق فولادی(آلوزینک،گالونیزه، الومینیوم) محدود می‌شود و بخش میانی با عایق پلی اورتان تزریق شده است. ساختار پانل شبیه به ساندویچ است که از دو طرف با نان پوشانده شده است. این عایق بسیار نرم و انعطاف پذیر است. ساختار سبک وزنی دارد که باعث کیفیت بهتر محصول شده است. عایق میانی را می‌توان با موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ یا پشم شیشه تولید کرد.

کاربرد ساندویچ پانل در اصفهان

ساندویچ پانل به دلیل ساختار و ویژگی‌های مفیدی که دارد بسیار مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است. از این رو جهت پوشش سقف و دیواره‌های انواع سوله، انواع سردخانه، صنایع برودتی، دفاتر فروش سیار، درمانگاه‌های صحرایی، سرویس بهداشتی، نماز خانه‌ها و سرویس استحمام، مراکز انتقال خون سیار، محیط‌های آموزشی و تعمیرگاه‌های سیار، پست‌های نگهبانی، ویلاهای یک طبقه و دو طبقه، واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند ساخت انواع سوله‌ها و پوشش‌های دیوار و مسقف سازی سالن‌های تولید، ساختمان‌های اداری و مسکونی، هتل‌ها، کانکس‌ها، کانتینرها، سوله‌های پرورش قارچ و مواد غذایی، کانکس‌های نگهبانی، ویلایی، سرویس بهداشتی، کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش انواع سوله‌های انبار، سقف پارکینگ و خانه‌های ویلایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی.

انواع ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل پلی اورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پلی اورتان: ساختار این نوع پانل به گونه‌ای می‌باشد که در هسته میانی عایق پلی اورتان قرار گرفته است.

ساختار ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پلی استایرن: عایق بندی هسته میانی این نوع پانل از جنس یونولیت یا همان فوم پلی استایرن است. این محصول از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین‌تری از پلی اورتان قرار دارد. اما وزن سبک تری دارد و قیمت مناسبی نسبت به سایر موارد دارد.

ساندویچ پانل پلی لستایرن در بوشهر

ساندویچ پانل پشم سنگ: یکی از ویژگی‌های بارز این محصول خاصیت ضد حریق است. میزان ضد حریق بودن پانل پشم سنگ از ساندویچ پانل پلی اورتان PIR به مراتب بالاتر است. فروش ساندویچ پانل در اصفهان|قیمت ساندویچ پانل در اصفهان|نصب و راه اندازی ساندویچ پانل در اصفهان|قیمت ساندویچ پانل در شهر اصفهان

ساندویچ پانل ضد صوت در شیراز

ساندویچ پانل‌ها بطور عمده به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم می‌گردند.

ساندویچ پانل سقفی اصفهان:ساندیچ پانل سقفی با ورق‌های رویی و زیرین گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم تولید می‌شوند که بصورت دو رو ورق، یکرو ورق یکرو فویل،یکرو ورق یکرو نایلون، یکرو ورق یکرو کاغذو دو رو نایلون تولید می‌شود. اما جهت استقامت بیشتر بهتر است که بصورت دورو ورق باشد. از پانل سقفی جهت پوشش انواع سوله، استخر و سالن‌های ورزشی و سقف ویلاها استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل دیواری اصفهان: ساندویچ پانل دیواری محصول پیش ساخته جدیدی می‌باشد که از سه لایه مرکب متشکل از دو لایه ورق و یک هسته مرکزی که با تزریق فوم پلی اورتان ایجاد شده است و جهت پوشش دیوارهای سازه بکار می‌رود. به همین دلیل ساندویچ پانل دیواری نام گرفته است. این محصول جهت پوشش دیوارهای فضاهای صنعتی و سردخانه‌ها، انواع کانکس و ساختمان‌های پیش ساخته کارایی دارد.

مشخصات فنی ساندویچ پانل اصفهان

ترکیب 5 لایه منسجم، 2 لایه بیرونی از جنس ورق فولادی با هسته میانی و 2 لایه چسب جهت اتصال فوم به ورق‌های تعبیه شده در پانل که میزان دانسیته حدود 40 کیلوگرم بر متر مکعب است. ضخامت ورق‌های بکار رفته حدود 0.5 تا 0.7 میلی‌متر است که رنگ‌های متنوع از نوع سوپر استر کوره‌ای تولید می‌شود. میزان چگالی هسته میانی ساندویچ پانل حدود 2_+40 کیلوگرم بر متر مکعب تولید می‌گردد. ضخامت لایه میانی ساندویچ پانل حدود 4 الی 25 سانتی متر است که بر حسب نیاز مشتری تولید می‌گردد. طیف رنگی ساندویچ پانل شامل 12 رنگ متفاوت است که شامل آبی، زرد، قرمز، سفید، سفید، بنفش، طوسی، کرم، سبز، یشمی، نقره ای، سبز.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

از آنجایی که سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل عایق مناسبی در برابر حرارت، برودت، رطوبت، صوت می‌باشند. جهت حفظ زیبایی لازم که توسط افراد مجرب و کارآمد انجام گیرد. هر چند که جهت اسمبل کردن سازه نیاز به ابزار پیچیده و خاصی ندارد. ولی جهت تسریع روند کار و جلوگیری از پرتی مواد مصرفی توصیه می‌شود از نصابان حرفهای و متخصص استفاده شود. کیمیا پانل کارخانه تولید انواع ساندویچ پانل پلی اورتان ارائه انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری، سردخانه‌ای، کانکس ثابت و متحرک، سردخانه زیرصفر و بالای صفر

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.