شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

فروش کانکس اداری یا دفتری در شیراز

فروش کانکس اداری یا دفتری در شیراز

فروش کانکس اداری یا دفتری در شیراز

طبق مطالب پیشین کانکس یک سازه پیش ساخته است که مصارف گوناگونی دارد.متریال بکار رفته در ساخت کانکس، ساندویچ پانل پلی اورتان می‌باشد. کانکس انواع گوناگونی دارد و در بسیاری موارد مانند کانکس استاندارد، ویلایی، سرویس بهداشتی،… مورد مصرف می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم به خصوصیات کانکس اداری بپردازیم.امید است که این مطالب مفید واقع شود.

کانکس-اداری-در-شیراز

کانکس اداری یا کانکس دفتری نوعی سازه پیش ساخته است که در تمام اضلاع آن ساندویچ پانل پلی اورتان بکار رفته است که صرفا جهت دفاتر یک تیم اداری یا اتاق مهندسان و مدیران پروژه بکار می‌رود.

سازه های اداری دارای پلان های متفاوتی می باشد.هر ارگان و سازمانی جهت ایجاد کانکس اداری بایستی فاکتورهایی را در نظر بگیرد که شامل موارد زیر می‌باشد.

تعداد پرسنل، موقعیتی که قرار است کانکس اجرا گردد و همچنین نوع خدماتی که قرار است ارائه دهد طبعا تاثیر زیادی بر روی ساخت سازه خواهد داشت و طرح متفاوتی را تولید می‌کند.

از دیگر مسائلی که بایستی به آن اشاره کرد این است که چنانچه کانکس بر روی پشت بام اجرا گردد و به عنوان یک طبقه روی ساختمان قرار گیرد با کانکسی که درون محوطه اجرا می‌گردد کاملا ساختار متفاوتی خواهد داشت.

بنابراین پیشنهاد ما برای تولید یک کانکس اداری این است که نوع کاربری، نوع نیاز، تعداد پرسنل و ابعاد مورد نظر و مساحت مشخص گردد. اگر از بین محصولات توانستید نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید در غیر این صورت با توجه به نیاز خود نمونه را انتخاب کرده و سفارش دهید.

سازه‌های اداری به دلیل ویژگی های مختلفی که دارد می تواند مصارف گوناگونی داشته باشد از این سازه ها به عناوین مختلفی مانند دفتر فروش، آژانس املاک، اتاق جلسات یا گاها اتاق مهمان های خاص استفاده کرد و حتی در برخی موارد جهت انجام امور اداری یا کارگاهی تولید گردد.به دلیل تنوع در نوع کاربری، ساختار و نوع استفاده متفاوت است و موجب تنوع در ساخت می‌شود.کانکس اداری به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام جایگاه خاصی دارند.

کانکس اداری لوکس

این سازه ها از لحاظ ساختاری بسیار شیک و مدرن هستند و در فضای داخلی و خارجی آن ها مصالح لوکس بکار رفته است تا یک فضای شیک و زیبایی را رقم بزند.

 از این سازه به عنوان دفاتر مدیریتی، جلسات مهم، اتاق انتظار جهت ارباب رجوع و یا حتی نمایشگاه محصولات استفاده می شود.این سازه ها به دلیل کیفیت بالایی که دارد و کاربرد مصالح لوکس به نسبت قیمت بالاتری دارد.

کانکس اداری لوکس

کانکس اداری ساده

این سازه برخلاف نمونه قبلی نیازی به نماسازی و زیبایی ندارد و قیمت آن پایین تر است و مقرون بصرفه می‌باشد و مهمترین مزیت این مدل این است که بیشتر جنبه اقتصادی دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد تمام ابعاد کانکس ساندویچ پانل می باشد که نمونه‌های بارز آن کانکس کارگاهی، سایدینگ، دوطبقه و پارتیشن بندی شده می‌باشد. در این نوع سازه بایستی تعداد افراد و نوع فعالیت آنها مشخص گردد.برای ساخت سازه اداری ساده هیچ محدودیت اندازه وجود ندارد.

کانکس اداری ساده در شیراز

فضای داخلی کانکس اداری

فضای داخلی سازه باید بگونه‌ای طراحی شود که رفت و آمد پرسنل خللی در عملکرد دیگران ایجاد نکند.بخش اداری به دلیل روابط کاری به یکدیگر وابسته می باشند و بایستی در مجاورت هم واقع شوند و بنابراین سازه هایی که پارتیشن های آن ها هم مجزا هستند بایستی به گونه ای طراحی شوند که در کنار یکدیگر واقع شوند.

نکته مهم دیگری که بسیار قابل توجه است نورگیری اضلاع مختلف سازه مدنظر می‌باشد که در روند کار و روحیه پرسنل و میزان برق مصرفی تاثیر گذار است.

پلان کانکس اداری

ویژگی های کانکس اداری

کانکس اداری برخلاف بقیه کانکس ها دارای ویژگی‌های منحصر بفردی می‌باشد چرا که بایستی جوابگوی نیاز پرسنل باشد.ویژگی‌های این کانکس عبارتند از، درب ورودی باید طوری تعبیه شود که رفت و آمد پرسنل به سهولت انجام گیرد و برای ورود و خروج تجهیزات کانکس اداری شامل میز، صندلی، مبل فراهم شود و همچنین محل قرارگیری درب ورودی بایستی جایی باشد که فضای کافی جهت ارباب رجوع و انتظار آن ها ایجاد شود و موجب مزاحمت برای پرسنل نگردد.پیشنهاد ما به شما این است که از درب ضد سرقت، درب های کشویی با شیشه سکوریت بهره‌مند شوند.

سازه‌های پیش ساخته از لحاظ استحکام کاملا تضمین شده هستند ولی در هنگام رفت و آمد دچار لرزش می‌شود برای جلوگیری از این مورد و مقاومت بیشتر، نظر این است که شاسی آن بصورت دور کلاف از تیرآن 16 باشد و همچنین جهت بخش مرکزی شاسی دورکلاف استفاده شود.این سازه موجب مقاومت بیشتر می شود و از لرزش کف جلوگیری می‌کند.

برای نمای کف بهتر است، که از کفپوش طرح پارکت یا تخته‌های ضد آب، سرامیک با ملات استفاده کرد به این صورت نظافت و شستشوی به آسانی انجام می‌گیرد و کمتر باعث فرسودگی می شود.

ارتفاع دیوارها در کانکس اداری از داخل در صورت سقف شیب دار، در کمترین حالت 2.2 متر و در بلندترین  مدل 2.7 متر بصورت ایده آل می‌باشد.چنانچه سقف سازه کاذب یا صاف باشد بهترین اندازه حدود 2.5 تا 2.6 می باشد.

پارتیشن بندی کانکس‌های اداری بایستی با نوع کاربری انجام شود تا بتواند نیاز پرسنل را مرتفع سازد و در محل مناسبی قرار گیرد.محل قرار گیری پنجره و ابعاد آن ها به گونه ای سازمان دهی شود که در جای معین باشد و با ورود و خروج افراد تداخلی نداشته باشد و نورگیری کافی را به همراه داشته باشد.

ترجیحا کنار میز و صندلی و تجهیزات اداری قرار گیرد و اگر نزدیک به عبور و مرور مراجعین باشد خللی وارد نکند و پنجره براحتی باز و بسته شود تا هوای درون سازه تهویه شود.سازه های ساندویچ پانل کاملا عایق سرما و گرما می‌باشند.

ارجح این است برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی از شیشه دو جداره بهره‌مند شوند.فضای داخلی غیر از موارد ذکر شده به اتاقکی یا پارتیشنی برای دیگر تجهیزات اداری لازم می‌باشد.مانند آبدارخانه، سرویس بهداشتی، اتاق مخصوص سرور، اتاق کپی، صندوق و غیره … که برای فضای اداری بایستی گنجانده شود.

نمای داخلی کانکس اداری

ابعاد کانکس اداری

ابعاد کانکس اداری هیچ محدودیتی ندارد و اندازه گیری کاملا آزاد است.بدون هیچ گونه محدودیتی با هر سایزی می‌توان تولید کرد در صورتی که ابعاد استاندارد باشد براحتی می‌توان در محل مورد نظر اجرا کرد ولی اگر فراتر از سایز استاندارد باشد به صورت چند تکه حمل شده و در محل مورد نظر اسمبل می‌شود.راهکار دیگری که برای حمل کانکس اداری وجود دارد این است که در مواقعی که سایز بزرگتر باشد و شرایط حمل ممکن نباشد در این صورت ساخت کانکس در محل انجام می‌شود.

سایز استاندارد برای ابعاد 2.14*12 بدون هیچ گونه محدودیت حمل و نقل صورت می گیرد و حداکثر اندازه حدود 3.5*12 می باشد همراه با مجوز حمل بار ترافیکی صورت می‌گیرد.در اکثر مواقع با سایز کوچک نیاز افراد مرتفع می‌گردد.

قیمت کانکس اداری

قیمت کانکس اداری به عوامل متعددی وابسته می‌باشد. تنوع در نوع محصولات جهت نماسازی در نوع سازه، ابعاد و سایز کانکس، تجهیزات و شرایط ساخت، عواملی هستند که قیمت کانکس را تعیین می‌کنند.برای تعیین نوع قیمت نمی توان براساس متر مربع مبلغی تعیین کرد.برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس برقرار کنید.

نکات مهم در مورد کانکس اداری

1.گاهی اوقات ابعاد سازه بزرگ می‌باشد جهت جابجایی و مونتاژ کار قطعات را به محل منتقل کرده سپس ابعاد کانکس اداری در محل مورد نظر بهم متصل می‌کند.

 

2.می‌توان با کمک تریلر و جرثقیل اجزا را منتقل کرد و در محل مورد نظر مونتاژ شود.

 

3.برای آگاهی بایستی اذعان کرد که سازه‌هایی مثل کانکس که از متریال ساندویچ پانل می‌باشد برای ساخت نیازی به مجوز ندارد.

 

4.ساخت این سازه‌ها نیازی به شالوده ندارد و همچنین استراکچر فلزی مستقل هم مورد نیاز نمی‌باشد.

 

5.کانکس به دلیل ساختار خاصی که دارد متریال بکار رفته کاملا دوستدار طبیعت بوده و قابل بازیافت می‌باشد.

 

6.جهت رنگ آمیزی و زیبایی کانکس می توان از رنگ دلخواه و طرح سازمانی مورد نظر استفاده کرد.

 

7.اگر بعد از اتمام کار یا پایان پروژه بنا به هر دلیلی نیازی به کانکس نبود می‌توانید سازه خود را بفروشید یا تغییر کاربری دهید.

 

8.به دلیل شرایط و اوضاع نامناسب اقتصادی برای ایجاد یک محیط مناسب جهت امور اداری و مدیریتی کانکس اداری بهترین گزینه جهت این امور می باشد.برای تولید نیاز به سرمایه چندانی ندارد و در مقایسه با سازه‌های سنتی بسیار کم هزینه و مقرون بصرفه می‌باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.