شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید ساندویچ پانل پلی استایرن در شیراز

خرید ساندویچ پانل پلی استایرن در شیراز

خرید ساندویچ پانل پلی استایرن در شیراز

ساندویچ پانل پلی استاین نوع دیگری از تولیدات ساندویچ پانل می‌باشد با این تفاوت که هسته مرکزی این پانل‌ها از جنس یونولیت می‌باشد و با دو ورق گالوانیزه احاطه شده است.در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌ها و مزایای ساندویچ پانل پلی استایرن مطالبی را ارائه دهیم، با ما همراه شوید.

فوم-پلی-استایرن

ساندویچ پانل پلی استایرن چیست؟

این تیپ ساندویچ پانل دارای هسته مرکزی از نوع فوم پلی استایرن است.فوم ذکر شده از فرآورده های پتروشیمی می‌باشد که ظاهرا به رنگ سفید است و شبیه بلورهای ریزی می‌باشد.این بلورهای ریز در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به کمک فشار بخار آب و حرارت منبسط می‌شوند.نحوه ساخت این عایق بدین شکل است که ابتدا کریستال های جامد تحت فشار و حرارت قرار گرفته و ذوب می‌شوند، سپس مایع حاصل از این پروسه درون قالب ریخته می‌شود تا همزمان سرد شود و به اندازه فرم دلخواه مشتری شکل گیرد.ساندویچ پانل از سه لایه منسجم، تشکیل شده است که بسته به نوع کاربری و شرایط استفاده در تیپ‌های متفاوتی تولید می‌شود.این سه لایه شامل دو لایه ورق می‌باشد که از دو طرف احاطه شده است و لایه میانی که هسته مرکزی را تشکیل می‌دهد و در دو نوع سقفی و دیواری ارائه می‌گردد.

هسته میانی می‌تواند در انواع مختلفی عرضه گردد؛پلی اورتان، پلی استایرن، xps فوم پلی اورتان بهترین نوع فوم در تولید ساندویچ پانل می‌باشد که در اکثر موارد بکار می‌رود و مقاومت بسیار بالایی نسبت به بقیه فوم ها دارد. 

 

 ساندویچ پانل با فوم پلی استایرن در سه نوع تولید می‌شود؛

  1. پلی استایرن معمولی
  2. پلی استایرن منبسط شده
  3. پلی استایرن اکسترود شده

پلی استایرن فوم عایقی می‌باشد که در ساخت پانل های ساندویچی بکار می‌رود و در هسته مرکزی واقع شده است.این فوم دارای خواص متعددی می‌باشد. عبارتند از مقاومت در برابر رطوبت، صوت، ضد باکتری، عدم تخریب…

پلی استایرن را در زندگی روزمره زیاد دیده‌اید و جالب است بدانید که این محصول یونولیتی می‌باشد که ظاهری سفید و دانه‌های ریزی دارد و به ساندویچ پانل یونولیتی مرسوم است.

فوم پلی اورتان اولین بار در کشور آلمان کشف شد. در جنگ جهانی دوم، آن ها از این فوم برای ساخت پل های معلق بر روی آب استفاده می‌کردند.اما با رشد روز افزون صنعت پتروشیمی کشور عزیزمان توانست در این زمینه فعالیت کند و بتواند این نوع فوم را تولید کند

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بلور-فوم-پلی استایرن

خصوصیات ساندویچ پانل پلی استایرن

این مدل ساندویچ پانل دارای ویژگی های متعددی می‌باشد.توانایی تولید در ابعاد و سایزهای گوناگونی دارد.ضخامت هایی که می‌توان در نظر گرفت بین 4 تا 25 سانی متر می‌باشد.میزان چگالی مدنظر برای پانل های یونولیتی بین 20 الی 60 کیلوگرم می‌باشد، در طول و عرض های متنوعی و بسته به نیاز مشتری قابل تولید می‌باشد.

مهمترین عاملی که در فوم پلی استایرن وجود دارد و می‌توان به آن اشاره کرد مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت است.این فوم برخلاف پلی اورتان در مقابل نفوذ حشرات و آفات آسیب پذیر است و به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل از یک لایه بتن برای ایجاد روکش بر روی عایق استفاده می‌شود و این امر موجب اضافه وزن پنل می‌گردد.به همین دلیل ساندویچ پانل پلی استایرن خیلی رواج ندارد و کاربرد کمتری دارد.

مزایای ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پلی استایرن دارای ویژگی هایی می‌باشد که باعث وجه تمایز آن با سایر فوم‌ها شده است.

این مزایا عبارتند از

 

وزن سبک: امروزه یکی از مهمترین اهداف مهندسان سازه، ساخت سازه سبک می باشد.پانل های پلی استایرن یکی از بهترین گزینه ها در این مورد می‌باشد.

 

انعطاف پذیری: این عایق خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و این امر مهمترین دلیل محبوبیت این پانل ها می‌باشد.

 

قیمت بهینه و مقرون بصرفه: فوم پلی استایرن قیمت بسیار پایینی دارد و کاملا مقرون بصرفه است و در مقایسه با فوم پلی اورتان دارای خصوصیت مشابه‌ای می‌باشد ولی قیمت پایین‌تری دارد.

 

تنوع در تولید: یکی از مشخصه های این پانل‌ها تولید با ابعاد و سایز دلخواه بسته به نیاز مشتری صورت می‌گیرد که می‌توان در ابعاد گوناگونی تولید کرد.

 

مقاومت بالا: پانل های پلی استایرن در برابر عوامل مخرب طبیعی مانند خوردگی، رطوبت، اشعه فرابنفش خورشید، مقاوم است و این امر موجب می‌شود که کاربردهای متعددی داشته باشد.

عایق صوتی: این پانل ها آکوستیک هستند و گزینه مناسبی جهت استفاده در سالن های ورزشی و استادیوم های ضبط صوت می‌باشد.

نمای ساندویچ پانل

معایب ساندویچ پانل پلی استایرن

هر محصولی با وجود تمام ویژگی های مثبت و مزایایی که دارد، دارای ویژگی‌های منفی هم می‌باشد و از معایبی برخوردار است فوم عایق پلی استایرن هم مانند بقیه، دارای معایبی نیز می‌باشد.

 

1.ساختار این فوم متشکل از گلوله های ریز می‌باشد که طبیعتا باعث می‌شود پیوند ضعیفی را داشته باشد و در نتیجه مقاومت کمتری نسبت به فوم پلی اورتان از خود نشان می‌دهد.

2.اکثر فوم‌های بکار رفته در تولید ساندویچ پانل دارای خاصیت های ضد حریق و ضد حرارت می‌باشند و حتی در برخی موارد نسوز یا کند سوز یا به عبارتی خود خاموش شونده می‌باشند ولی برخلاف این موارد پلی استایرن در برابر شعله‌های آتش و حرارت مقاومتی ندارد و چنانچه در مجاورت آن‌ها قرار گیرند شعله‌ور می‌شود. ساخت سازه و ساختمان در صنایعی که احتمال آتش سوزی و احتراق وجود دارد این نوع پانل ها پیشنهاد نمی‌شود.

ساندویچ پانل پلی لستایرن در بوشهر

نصب ساندویچ پانل پلی استایرن

نصب ساندویچ پانل نیاز است توسط متخصصان انجام گیرد درست است این پانل به سهولت نصب می‌شود و حمل آسانی دارد اما بایستی توسط افراد مجرب انجام گیرد تا به درستی نصب شود و عمکرد مطلوبی را به همراه داشته باشد.همان طور که قبلا اشاره کردیم مهمترین مزیت این پانل‌ها وزن سبک سازه و قابلیت حمل و نقل آسان می‌باشد و می توان آن‌ها را در ارتفاعات نصب کرد.

بدین ترتیب اجرای این سازه با پلی استایرن موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود.امید است که این مطالب به اطلاعات شما عزیزان افزوده باشد.

کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان با چندین سال سابقه درخشان ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با بهترین تیم متخصص و کادر مجرب و با کیفیت ترین محصول در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد. جهت خرید می‌توانید با تیم مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.