شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل در استان بوشهر

ساندویچ پانل در استان بوشهر
ساندویچ پانل بوشهر

ساندویچ پانل در استان بوشهر

ساندویچ پانل بوشهر جایگزین ابزار پیش ساخته است؟

استان بوشهر جزء استان های جنوبی کشور می‌باشد و از لحاظ وسعت جزء هفدهمین استان بزرگ محسوب می‌شود.این استان گرم و خشک در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است و بدین علت مرکز استان بندر بوشهر نام گرفته است.قرار گرفتن بوشهر در نوار ساحلی جزیره منجر به ایجاد هوای مرطوب شده است و چون رطوبت موجود در هوا بسیار بالاست باعث پدیده شرجی شده است که از ویژگی‌های بارز این جزیره می‌باشد.

ساندویچ پانل در بوشهر

این استان به عنوان سومین اقتصاد بزرگ کشور شناخته شده است.این بندر دارای اقتصادهای وسیع و متنوعی می‌باشد عبارتند از نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌های هسته‌ای، صنایع دریایی است و بدین خاطر قلب انرژی ایران لقب گرفته است.

همانطور که می‌دانیم، با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی همه چیز در حال تغییر بوده و هست. از این رو سازه‌های عمرانی هم در حال تغییر می‌باشد.مصالح ساختمانی که مورد استفاده ساخت و ساز می‌باشد در دنیای امروز پیشرفت بسیاری کرده‌اند. بهترین کارایی مصالح ساختمانی کار آمد این است که انرژی و هزینه کمتری را برای اجرا لازم دارد.نتیجه زمانی چشمگیر است که موجب کاهش انرژی و هزینه شود.

بدین ترتیب سیستم‌های صنعتی و نیمه صنعتی روی کار آمده است و موجب تولید سازه های پیش ساخته شدند. این سازه ها در ساخت انواع شهرک ها و مناطقی از شهر بسیار دیده شده است.دلیل این امر سرعت در ساخت و ساز و هزینه پایین  که موجب می‌شود با سرعت بیشتری آماده گردد.به عنوان نمونه می‌توان ساخت یک پروژه معمولی را در مدت یک ماه آماده کرد.

این سازه‌های پیش ساخته موجب کاهش هزینه‌های مالی، مدت زمان پروژه، نیروی کار و مصالح می‌گردد.بدین ترتیب حائز اهمیت هستند.این سازه ها تحت عنوان ساندویچ پانل می‌باشند.

ساندویچ پانل بوشهر متریال پیش ساخته‌ای می باشد که ساختار مرکبی دارد و از دو طرف به ورق‌های گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک محدود می گردد و لایه میانی توسط فوم با ویژگی خاصی پوشش داده شده است.لایه میانی می تواند از جنس پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ یا پشم شیشه برگزید.

استان بوشهر به دلیل همجواری با کشورهای عربی دارای رونق اقتصادی بسیار می‌باشد. اقتصاد استان بوشهر متکی به بخش‌های کشاورزی، تجارت، دامداری و شیلات می‌باشد.با توجه به موارد بالا سهم این استان در استفاده از سازه‌های پیش ساخته مانند ساندویچ پانل به مراتب بیشتر می‌باشد. کاربرد این سازه در ساخت دیوار های سوله، سقف، کانکس و دیگر سازه‌های فلزی می‌باشد.کیمیا پانل، کارخانه تولید ساندویچ پانل پلی اورتان ارائه کننده انواع ساندویچ پانل در شهرهای همجوار استان فارس می‌باشد.

بهتر است بخوانید:  فروش ساندویچ پانل در بندر بوشهر

انواع ساندویچ پانل در بندر بوشهر

ساندویچ پانل در استان بوشهر به چهار بخش دیواری، سقفی، سردخانه‌ای، سردخانه و کلین روم می باشد.جایگزین مناسبی برای دیوارها و تیغه های آجری و سیمانی می باشد.این متریال پیشرفته به دلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد موجب شده که دارای بافت انعطاف پذیر و خواص فیزیک و وزن بسیار سبکی باشد.

1)ساندویچ پانل سقفی در بندر بوشهر

2)ساندویچ پانل دیواری در بندر بوشهر

3)ساندویچ پانل سردخانه ای در بندر بوشهر

4)ساندویچ پانل کلین روم در بندر بوشهر

ساندویچ پانل سقفی در بندر بوشهر

این پانل‌ها متشکل از بهترین مواد اولیه با ضخامت 4 الی 20 سانتی متر از پلی اورتان سخت می‌باشد و هر چه میزان ضخامت بیشتر باشد ضریب هدایت حرارتی پایینی دارد.

 

ساندویچ پانل دیواری در بندر بوشهر

ساندویچ پانل دیواری پانل منسجم از سه لایه می‌باشد که لایه میانی فوم عایق پلی اورتان پوشش می‌دهد و موجب شده که کاملا بهم پیوسته باشد و پوشش مناسبی جهت دیوار فضاهای صنعتی، سردخانه، کانکس و ساختمان‌های پیش ساخته می‌باشد میزان ضخامت بین 4 تا 20 سانتی متر است.

 

ساندویچ پانل سردخانه ای در بندر بوشهر

ساندویچ پانل سردخانه‌ای سه لایه مرکب با هسته پلی اورتان تشکیل شده است و میزان ضخامت این پانل ها بین 15 ال 20 سانتی متر در نظر گرفته شده است و جهت پوشش دیوار سردخانه می‌باشد.

 

ساندویچ پانل کلین روم در بندر بوشهر

ساندویچ پانل کلین روم متشکل از سه لایه می‌باشد که در طرفین ورق تعبیه شده است و هسته میانی پوشیده از فوم پلی اورتان است.ضخامت تعریف شده جهت ساخت این پانل ها حدود شش سانتی متر است.

کاربرد ساندویچ پانل در بندر بوشهر

این محصول نوین به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار پرکاربرد است. در ساخت انواع سردخانه، صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه‌های صحرایی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، محیط آموزشی، تعمیرگاه های سیار، ویلاهای یک طبقه و دو طبقه، واحدهای دامداری در مناطق زلزله زده، پوشش سقف و دیوارهای سالن‌های تولیدی، ساخت انواع سوله، ساختمان های اداری و هتل ها، کانکس های کانتینری و پوشش سوله ها و انبارها و ساندویچ پانل در پوشش باشگاه ها

ویژگی های ساندویچ پانل پلی اورتان بندر بوشهر

این متریال دارای ویژگی های خاصی می باشد عبارتند از

بهتر است بخوانید:  انواع سردخانه در شیراز

وزن سبک نسبت به سایر مصالح ساخت و ساز، قیمت مناسب در مقایسه با مصالح سنتی، عایق مناسب برودت، حرارت، رطوبت، صوت که می‌تواند در ساخت بسیاری از سازه‌ها مفید واقع شود.قابل شستشو و نصب و اجرای آسان که موجب سهولت در انجام پروژه می‌گردد. این محصول جدید رنگ بندی متنوعی دارد و می‌توان در سازه‌های مختلفی بکار برد.قابلیت دمونتاژ و استفاده مجدد از دیگر ویژگی های بارز این محصول نوین است و می‌توان آن را در هر شرایط اقلیمی تولید کرد.

انواع ساندویچ پانل بندر بوشهر

ساندویچ پانل پلی اورتان در بندر بوشهر: در ساندویچ پانل پلی اورتان هسته میانی با مواد پلی اورتان پوشیده شده است این مواد در دو نوع تولید می گردد.نوع اول PIR می باشد که از ترکیب پلی یول و ایزوسیانورات تولید می گردد.نوع دوم PUR است که از ترکیب پلی یول و ایزوسیانات تشکیل شده است.

در هر دو مدل جهت تسریع فرآیند از کاتالیزور بهره مند شدند. برای ایجاد دانسیته مورد نظر از گاز BH1 بهره می برند تفاوت این مواد بهم در ضد حریق بودن آن‌ها می‌باشد.نوع PIR دارای خاصیت ضد حریق است و این امر موجب می‌شود که به مزایای ساندویچ پانل بیافزاید.

ساندویچ پانل پلی استایرن در بندر بوشهر

هسته میانی این پانل از جنس پلی استایرن یا یونولیت استفاده می‌گردد که نسبت به پلی اورتان به لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین تری واقع است.اما ساختار سبکی دارد و قیمت بسیار مقرون بصرفه است.

ساندویچ پانل پشم سنگ در بندر بوشهر

 این نوع ساندویچ پانل به دلیل هسته میانی که از جنس الیاف پشم سنگ می‌باشد.کاملا ضد حریق بوده است و عایق صوتی بسیار مناسبی است و می‌توان در استودیو‌های ضبط صوت استفاده کرد.بسیار سبک وزن است و به سهولت می‌توان حمل و نقل کرد.میزان ضدحریق بودن این عایق بسیار بالاتر از مدل PIR می‌باشد.

انواع پوشش ساندویچ پانل بوشهر به شرح زیر می‌باشد؛دو رو ورق، یکرو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو نایلون، یکرو ورق یکرو کاغذ، دورو نایلون، دورو کاغذ و دورو فویل

مشخصات فنی ساندویچ پانل بندر بوشهر

ورق‌های تعبیه شده در ساختار ساندویچ پانل در سه نوع گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک می‌باشد.این ورق‌ها از پیش رنگ شده هستند که با ضخامت 0.5 تا 0.7 میلی متر تولید می‌گردند. و در رنگ های مختلف از جنس سوپر پلی استر کوره‌ای به ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرونی و 7 میکرون در قسمت داخلی در محل اتصال به فوم می‌باشد.

بهتر است بخوانید:  اجرای پوشش سوله با ساندویچ پانل در شیراز

قیمت ساندویچ پانل بندر بوشهر

پانل‌های ساندویچی در انواع ضخامت لازم تولید می‌گردد و ضخامت پانل بین محدوده 4 الی 20 سانتی متر می‌باشد و وابسته به نیاز مشتری و تقاضای او در نظر گرفته می شود.ابعاد تولید طبق سفارش مشتری می‌باشد که قطعا وابسته به نوع سازه نیز است.ضخامت پانل حجم فوم بکار رفته در هسته میانی پانل است که میزان دانسیته حدود 40 کیلوگرم بر متر مکعب است.

رنگ ساندویچ پانل بندر بوشهر

رنگ ساندویچ پانل‌ها در 12 طیف متفاوت قابل تولید است که عبارتند از سفید، آبی، قرمز، طوسی، نقره‌ای، کرم، سبز، یشمی، زرد و بنفش است.

نصب ساندویچ پانل در بندر بوشهر

ساندویچ پانل پلی اورتان به دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارد بسیار پرکاربرد است.وزن سبک و سهولت در حمل و نقل یکی از شاخص‌های مهم این متریال است که باعث شده بسیاری از مهندسان سازه به این متریال پیش ساخته روی آورند. عایق حرارتی و برودتی، مقاومت در برابر رطوبت و صوت از دیگر ویژگی‌های این محصول نوین است.نصب ساندویچ پانل به آسانی انجام می‌گیرد و به ابزار پیچیده ای نیاز ندارد ولی برای جلوگیری از پرت و هدر رفتن زمان و انرژی توصیه می‌شود که از نصابان متخصص بهره مند شد.

نکات مهم در نصب ساندویچ پانل در بندر بوشهر

1)جهت اتصال ساندویچ پانل به ساختمان و تمام نقاط اتصال پانل به یکدیگر توسط فلاشینگ و با ضخامت 1 تا 2 میلی متر صورت می‌گیرد.

2)درزبندی فواصل بین پانل با چسب پلی اورتان بهترین گزینه می‌باشد.

3)نصب پانل ها به کمک پیچ واشردار انجام می‌گیرد که بایستی گام و ارتفاع پیچ‌ها مورد بررسی قرار گیرد.جهت ارائه مشاوره و خدمات لازم برای سفارش، مشتریان عزیز می‌توانید با شماره های مندرج در پایین صفحه و یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.می‌توانید جهت مشاهده محصولات به گالری تصاویر مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.