شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید ساندویچ پانل دیواری در بندر بوشهر

خرید ساندویچ پانل دیواری در بندر بوشهر

خرید ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

در مقاله قبل ساندویچ پانل در  بندر بوشهر بصورت تخصصی ارزیابی شد. در این جا قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد ساندویچ پانل دیواری در بوشهر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

استان بوشهر به مرکزیت شهر بوشهر یکی از بزرگترین نیروگا‌ه‌های انرژی در کل کشور می‌باشد که به آن پایتخت انرژی می‌گویند. این استان به دلیل ساحل استراتژیکی که دارد موقعیت مناسبی در زمینه‌های صادرات، واردات، صنعت صیادی،..دارد. به دلیل ارتباطی که با کشورهای اطراف دارد. موجب افزایش رونق اقتصادی شده است. نیروگاه‌های بسیاری در این شهر در حال فعالیت هستند. عبارتند از نیروگاه‌های اتمی بوشهر، نیروگاه گازی بوشهر، نیروگاه متمرکز پارس جنوبی، نیروگاه گازی عسلویه، تولید برق کنگان و نیروگاه خارک

این استان جنوبی بنادر متعددی دارد که شامل بندر بوشهر، بندر گناوه، بندر ریگ،بندر دیر، بندر کنگان، بندر نخل تقی، بندر عسلویه، و بندر عامری…..استان بوشهر مانند دیگر استان‌های کشور از متریال پیش ساخته ساندویچ پانل و ورق ، دیوارهای پیش ساخته استفاده می‌نماید.

ساندویچ پانل دیواری بوشهر

ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

سال‌های زیادی است که آهن آلات، سیمان، تیغه‌های آجری جایگاه بزرگ و پررنگی دارند و در صنعت ساخت و ساز و مصالح ساختمانی بسیار کاربرد دارند. با وجود پیشرفت در صنعت حذف نشده‌اند و حتی توانسته‌اند جایگاه بزرگتری را برای خود ایجاد کنند.

با توجه به اینکه محصولات سنتی دارای ویژگی‌هایی می‌باشد. اما مصالح پیش ساخته جدیدی روی کار آمدند که عیوب مصالح قبلی را پوشش دادند. این محصول ساندویچ پانل دیواری بوشهر می‌باشد.

مشخصات ساندویچ پانل دیواری بوشهر

بین تمام محصولاتی که به صنعت ساخت و ساز افزوده شد. محصولات پیش ساخته از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این محصولات به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارند موجب شده که در ساخت انواع دیواری پیش ساخته بکار روند.ساندویچ پانل دیواری بوشهر همانطور که از نامش مشخص است جهت پوشش دهی دیوار بکار می‌رود.

ساندویچ پانل دیواری از چندین لایه مختلف تشکیل شده است که ساختار ساندویچی را بوجود آورده است. لایه رویی و زیرین که از جنس ورق‌های فولادی تشکیل شده است و لایه میانی پانل که با عایق پوشش داده شده است.

این سه لایه کاملا منسجم می‌باشند و ساختار یکپارچه‌ای بوجود می‌آورند. جنس لایه‌های رویی و زیرین می‌توانند متفاوت باشند. در کاربری‌های متفاوت جنس لایه‌های رویی و زیرین مختلف است. جهت استحکام بیشتر لایه ها از چسب های عایقی بهره‌مند می‌شوند که علاوه بر انسجام بیشتر پانل، کاملا بهم متصل گردند.

بهتر است بخوانید:  فروش ساندویچ پانل در بندر بوشهر
ساندویچ پانل دیواری بندر زبوشهر

جنس لایه های ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

ساندویچ پانل دیواری بوشهر در کاربری‌های متفاوت به گونه‌های مختلفی تولید می‌گردند. لایه‌های رویی و زیرین می‌توانند با آلیاژهای مختلفی تولید شوند. هسته میانی هم بسته به نوع کاربری که دارد می‌توانند مواد متفاوتی تولید شوند. در برخی موارد هسته میانی از مواد پلی‌اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و xps تولید می‌گردد. انتخاب این متریال ها وابسته به شرایط اقلیمی می‌باشد و همچنین شرایط سازه و آب و هوا می‌تواند در انتخاب نوع ساندویچ پانل تاثیرگذار باشد.

ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

آب و هوا، شرایط جوی، میزان فضای مورد استفاده، میزان سرما و گرما و رطوبت بر روی نوع ساندویچ پانل دیواری، جنس ورق‌ها و نوع هسته میانی، ضخامت پانل تاثیرگذار است.

در اینجا انواع پانل را به اختصار توضیح می دهیم.

 

ساندویچ پانل دیواری از جنس آلومینیوم تعبیه شده در لایه رویی و زیرین کاملا انعطاف پذیر بوده و ضد خوردگی می‌باشد. وزن بسیار سبکی دارد و در فضاهای گسترده کارآمد است.

ساندویچ پانل با ورق‌های گالوانیزه بسیار سبک وزن هستند و در مقابل پوسیدگی مقاوم می‌باشند. این پانل ها در محیط های پرخطر بسیار کاربرد دارند.به دلیل وجود آلیاژ گالوانیزه از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار است.

 

ساندویچ پانل با ورق رویی و زیرین آلوزینک، نوع دیگری از این محصول است. آلوزینک ترکیبی از (آلومینیوم+روی+سیلیکون) می‌باشد. دارای طول عمر بالایی هستند. این محصول در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی کاملا مقاوم است و بدین جهت بسیار در محیط های مرطوب کاربرد دارد.

 

هسته میانی پانل می‌تواند در انواع گوناگونی عرضه گردد. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول پیش ساخته خاصیت ضد حریق می‌باشد. نسوز بودن ساندویچ پانل بوشهر یکی از عواملی می‌باشد که موجب محبوبیت این محصول گردیده است. تمامیه ساندویچ پانل‌های بوشهر دارای خاصیت نسوز هستند. ولی مواد پلی اورتان در برابر آتش سوزی کند سوز است و به آتش دیر پاسخ می‌دهد.

بهتر است بخوانید:  ساندویچ پانل بی کیفیت

 

پلی استایرن یکی از موادی می‌باشد که در ساندویچ پانل بوشهر بکار می‌رود. عایق مناسب جهت صوت و حرارت می‌باشد. از لحاظ هزینه اقتصادی تر از پلی اورتان است و می‌توان در ابعاد وسیع و زیاد تولید کرد.

پشم سنگ محصول دیگری در هسته میانی ساندویچ پانل بوشهر است که به عنوان عایق میانی تعبیه شده است. پشم سنگ عایق مناسبی جهت آتش سوزی می‌باشد. این محصول علاوه بر ایمنی در مقابل آتش و حرارت، انعکاس صوتی را ایجاد می‌کند و بین ساندویچ پانل‌ها به ایمنی و راحت مرسوم است.

مدل‌های مختلف ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

ساندویچ پانل ها بر اساس شکل ظاهری به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

  • ساندویچ پانل ساده دیواری
  • ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی
  • ساندویچ پانل پیچ مخفی
  • ساندویچ پانل قفل دار دیواری

 

ضخامت ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

ضخامت ساندویچ پانل دیواری متغیر می‌باشد و بر حسب نوع کاربری که دارد تعیین می‌گردد. ضخامت‌های پانل سبب ایجاد ویژگی‌های خاصی می‌گردد. این محصول با ضخامت هایی بین 4 تا 25 سانتی متر در بازار موجود هستند که سبب تنوع آن‌ها می‌گردد.

ساندویچ پانل با ضخامت بالا مخصوص مکان‌هایی می‌باشد که عایق بودن الویت اصلی سازه می‌باشد که بیشتر در ساخت سردخانه کاربرد دارد. ساندویچ پانل با ضخامت 20 سانتی متر جهت تولید تونل انجمادی می‌باشد. تولیدساندویچ پانل با ضخامت پایین در شرایطی کاربرد دارند که نیاز به وزن کمتری دارند.بخصوص برای فضاهای بزرگ و فضاهایی که نیاز به پوشش‌دهی بسیاری دارند، ساندویچ پانل با ضخامت پایین کاربرد دارد.

مزیت های ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

ساندویچ پانل دیواری دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند که موجب می‌شوند که کاربردهای متفاوتی داشته باشند. با داشتن اطلاعاتی در مورد مزایای این متریال می‌توانید از این محصول در جایگاه درست و مناسبی استفاده کنید.

  • وزن پایین و سبک نسبت به سازه‌های سنتی
  • سهولت در نصب
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه
  • مصرف انرژی بهینه و افزایش راندمان انرژی
  • طول عمر بالا و استحکام زیاد
  • کیفیت سازه و مقاوم نسبت به دیگر سازه‌ها
  • انعطاف پذیری نسبت به سازه های سنتی
  • استحکام در برابر نیروهای کشش و فشرده سازی
  • عایق صوت مناسب
  • مقاوم در برابر حرارت، برودت، انرژی
  • طول عمر زیاد با بیش از 50 سال
  • قابلیت اتصال به ساختمان پس از ساخت سازه
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و ضد حریق
  • مانع عبور گرد و خاک و نفوذ باران
  • عدم خوردگی توسط جوندگان و موجودات موذی
  • قابلیت شستشو و استرلیزه در صورت لزوم
بهتر است بخوانید:  خرید ساندویچ پانل سقفی در استان بوشهر

کاربرد ساندویچ پانل دیواری بوشهر

این محصول با تمام ویژگی‌های مثبتی که دارد بسیار پر مخاطب است و جهت کابردهای متفاوتی قابل استفاده است. به عنوان نمونه می‌توان در فضاهای بزرگ مانند مراکز صنعتی، کارخانه ها، نمایشگاه، فروشگاه‌ها، سوله‌های ورزشی، سوله‌های کارگاهی، فروشگاه‌های بزرگ تجاری بسیاری از کارخانه‌ها استفاده کرد.

سفارش ساندویچ پانل در بوشهر

سفارش ساندویچ پانل در بوشهر مانند سفارش گیری در سایر شهرها می‌باشد. بدین صورت که پس از رویت محل یا نقشه توسط مشاورین کیمیا پانل، مشاورین مجرب ما بهترین گزینه را با توجه به سلیقه و میزان بودجه، شرایط اقلیمی و کاربردی را به شما پیشنهاد می‌دهند و در صورت توافق می‌توانید آن را سفارش دهید.

بایستی اذعان داشت که اگر به هر دلیلی نظر و پیشنهاد مشاورین شرکت کیمیا پانل برای ساخت ساندویچ پانل هم عقیده نبودید و یا نظری در مورد ساندویچ پانل نداشتید می‌توانید انتخاب کرده و ثبت سفارش انجام دهید. ولی شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال نوع انتخاب شما نخواهد داشت و مسیولیت به طور کل به عهده شما خواهد بود.

کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل‌های دیواری، سقفی، سردخانه‌ای، کلین روم در خدمت همشهریان واقع در استان‌های همجوار فارس می‌باشد. جهت ارائه مشاوره و اخذ قیمت می‌توانید با متخصصان مجرب در کارخانه از طریق شماره های مندرج در پایین صفحه و یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

4 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.