شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

قیمت ساندویچ پانل در شیراز

قیمت ساندویچ پانل در شیراز

قیمت ساندویچ پانل در شیراز

بیشترین سوالی که پرسیده می شود قیمت ساندویچ پانل است؛ساندویچ پانل جز مصالح پیش ­ساخته و سبکی می­ باشد که اکنون جایگزین مناسبی برای مصالح قدیمی شده است؛ پانل­ های ساندویچی مصالح سبکی می­ باشد که از پیرامون توسط دو رویه ورق نازک مقاوم احاطه شده است و مرکز توسط یک لایه ضخیم اما بسیار سبک پوشیده شده است. لایه ضخیم میانی می­ تواند از فوم پلی ­یورتان، پلی استایرن، و یا xps باشد. بدلیل خاصیت نسوز بودن فوم و ایمنی بسیار بالا کاربرد دارد و همچنین در برابر عوامل طبیعی مانند زمین لرزه کاملا مقاوم می باشد.

به دلیل مزایای متعددی مانند وزن کم، عایق حرارتی و صوتی بالا، سرعت نصب آسان و قیمت مناسب، استفاده از ساندویچ پانل در شیراز رواج فراوانی یافته است.

این محصول پیش ساخته در مدل­های دیواری و سقفی عرضه می ­گردد. کاربردهای آن عبارتند از ساخت خانه­ های پیش ساخته، سالن های همایش سینما و سالن­ های مترو و آشیانه هواپیما و همچنین ساخت سقف و دیوارهای سوله و سردخانه ­های مواد غذایی، تک مدار، دو مدار می­ توان اشاره کرد.

قیمت ساندویچ پانل­ها تحت تاثیر نوسانات بازار و ابعاد و اندازه پنل­ها و میزان دانسیته مورد نیاز مشتری و هم چنین نوع و کیفیت متریال بکار رفته بستگی دارد، عواملی مانند طرح و امکانات تعبیه شده در ساندویچ پانل متفاوت است.

بنابراین بعد از اعمال این فاکتورها برآورد هزینه توسط کارشناس فروش انجام می­ شود و قیمت نهایی به خریدار اعلام می گردد. پانل های ساندویچی اغلب از 2 لایه ورق تشکیل شده اند ولی متریال بکار رفته می تواند ورق گالوانیزه، آلوزینک، یا دو رو فویل یا یکرو ورق یکرو فویل نیز باشد به دلیل تنوع زیادی که دارند باید توجه داشت استفاده از ورق تاثیر زیادی در کیفیت و دوام و عمر ساندویچ پانل خواهد داشت.

ساندویچ پانل سقفی :

ساندویچ پانل سقفی

این پانل مخصوص پوشش دهی سقف می ­باشد. قبل از خریداری این محصول و سفارش بایستی از میزان استحکام و تنوع، اطلاعات لازم را بدست آورد.این امر بسیار مهم می­ باشد که پانل ساده یا طرح دار یا دارای گام باشد تعداد گام­ها و نوع­ گام­ ها، چرا که در میزان استحکام پانل اهمیت زیادی دارد..

 

چنانچه میزان گام کمتر باشد از لحاظ وزنی تحمل بیشتری دارد و قطعا در میزان قیمت تاثیر می گذارد.این پانل از لحاظ نماد و زیبایی دارای ظاهر متفاوتی هستند و معمولا دارای فلاشینگ، شادولاین و یا پلی کربنات و ورق های گالوانیزه یا آلوزینک شیاردار برای ساخت این پانل­ ها استفاده می­ شود.

 

ساندویچ پانل دیواری:

ساندویچ پانل دیواری

این پانل­ ها همانطور که از نامشان مشخص است در ساخت دیوارها کاربرد دارد. یکی از پرکاربردترین مصالح ساندویچ پانل دیواری می­ باشد که می­ توان در عایق کاری ساختمان ­های صنعتی در اتاق ­های تمیز و یا سوله بهره برد.

قبل از خرید این محصول بایستی به نوع ورق و عایق بکار رفته در آن بسیار توجه کرد زیرا در میزان قیمت تاثیر می گذارد.فاکتورهایی وجود دارد که برای انتخاب ساندویچ پانل دیواری باید مدنظر داشت:

 

ویژگی­ های ساندویچ پانل از لحاظ سایز و متراژ نوع ورق و همچنین نوع فوم عایق

  • مقاوم در برابر اشعه نور خورشید
  • مقاوم در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • مقاوم در برابر قارچ و کپک
  • مقاوم حرارتی بسیار قوی
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در برابر پوسیدگی
  • ضدعفونی شده و مناسب جهت مکان­ های بهداشتی
  • عایق جریان الکتریسیته

 

بهترین ورقی که برای ساخت ساندویچ پانل می­ توان پیشنهاد داد ورق آلوزینک است بدلیل متریال کاربردی که دارد؛ ولی متاسفانه در کشور ما تولید نمی ­شود ضمنا از جهت دیگر تولید با ورق گالوانیزه هم کاملا از کیفیت بالایی برخوردار است.لازم به ذکر است اگر پانل ها از کیفیت لازم برخوردار نباشند پس از مدتی دچار زنگ زدگی و خوردگی می­ شود و بایستی تعویض گردد.

 

فوم بکار رفته در ساندویچ پانل :

یکی از مواردی که در ساخت ساندویچ پانل بسیار حائز اهمیت است.نوع فوم بکار رفته در هسته مرکزی ساندویچ پانل در کیفیت نهایی تاثیر زیادی دارد. از بین تمام فوم­ های بکار رفته در ساندویچ پانل پلی یورتان با کیفیت تر می­ باشد و قطعا ساندویچ پانل پلی یورتان نسبت به سایر فوم­ ها از دوام بالایی برخوردار است.ضخامت فوم در مناطق گرمسیری و سردسیری متفاوت است در مناطق گرمسیری 4 سانتی متر و در مناطق سردسیری تا 15 سانتی­متر است و هر چه میزان ضخامت بیشتر باشد هدرفتگی انرژی کمتر است.

 

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل

نوع ورق :

ورق­ های که در ساخت ساندویچ پانل بکار می­ رود در انواع آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک می­ باشد.  این ورق بسته به نوع کیفیت و متریال بکار رفته­ ای که دارد نقش مهمی در اجزای بیرونی پانل ها دارد و از پانل­ ها و فوم­ ها در برابر عوامل طبیعی مانند باد، باران، ضربه، و آتش سوزی محافظت می­کند نوع ورق ها و میزان ضخامت، تولید داخلی یا خارجی قطعا روی قیمت تاثیر می­ گذارد.

 

ضخامت ورق:

ضخامت ورق های ساندویچ پانل به طور معمول بین 0.4 تا 1 میلی متر است. هر چه ضخامت ورق بیشتر باشد، قیمت ساندویچ پانل نیز بالاتر خواهد بود.

نوع عایق:

بعد از انتخاب نوع ورق موردی که بسیار مهم است، فوم یا عایق میانی ساندویچ پانل می­ باشد. آنچه که باعث شده که فوم­ ها نقش مهمی داشته باشند. ویژگی­ های بارز فوم می­ باشد که عایق حرارت، رطوبت و صدا می­ باشد که بسته به نوع کاربری و مکان مورد استفاده در انواع متفاوتی از قبیل پلی­ یورتان، پلی ­استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه، می­ باشد. نوع فوم و میزان ضخامت، نوع تولید داخلی یا خارجی بر قیمت اصلی ساندویچ پانل تاثیر می گذارد.

دانسیته عایق:

دانسیته عایق به وزن مخصوص آن اشاره دارد. هر چه دانسیته عایق بیشتر باشد، قیمت ساندویچ پانل نیز بالاتر خواهد بود.

ابعاد ساندویچ پانل:

 ابعاد ساندویچ پانل به طور معمول به صورت سفارشی تولید می شوند. هر چه ابعاد ساندویچ پانل بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت دلار و ارز :

این روزها، به دلیل نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت دلار این روند افزایشی تاثیر زیادی روی مصالح ساختمانی می گذارد. قطعا بر روی حمل و نقل و قیمت سوخت و بنزین هم بی تاثیر نیست و به همین دلیل دستمزد کارگران هم افزایش می­ یابد و در نتیجه رو قیمت ساندویچ پانل نیز تاثیر دارد.

نکات مهم در انتخاب ساندویچ پانل:

  • انتخاب نوع ساندویچ پانل با توجه به کاربری: نوع ساندویچ پانل باید با توجه به کاربری آن انتخاب شود. به عنوان مثال برای ساخت سردخانه، باید از ساندویچ پانل های مخصوص سردخانه استفاده کرد.
  • انتخاب ضخامت مناسب ورق: ضخامت ورق ساندویچ پانل باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. در مناطق سرد انتخاب ضخامت مناسب برای ورق ساندویچ پانل از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این امر به حفظ دمای مطلوب در داخل ساختمان و جلوگیری از هدر رفتن گرما کمک می کند.

جمع‌بندی:

امید است که این مطالب مفید واقع شده باشد جهت مشاهده ویدیوها می توانید به کانال یوتوب مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

4 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.