شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی در اصفهان

قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی در اصفهان

قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی در اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان مواد کامپوزیتی هستند که با اتصال دو لایه نازک و مستحکم از بالا و پایین به هسته میانی که بسیار سبک اما ضخیم تشکیل شده است. هسته میانی ضخیم تراز لایه‌های سطحی می‌باشد که میزان دانسیته معین حدود 2_+40 کیلوگرم است. لایه‌هایی که در طرفین پانل واقع شده‌اند از جنس فولاد ضد زنگ است. بسیار نازک و سفت می‌باشد که در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی کاملا مقاوم است. به دلیل متریال بکار رفته ساختار سبک وزن و انعطاف پذیری را بوجود آورده است.

ساندویچ پانل سقفی

کیفیت پانل‌های ساندویچی صرفه نظر از ترکیب مواد سطح به شکل و نوع مواد استفاده در لایه میانی نیز بستگی دارد. جنس ورق‌های بکار رفته در پانل می‌تواند از آلوزینک، گالوانیزه و یا آلومینیوم تهیه شود که هر کدام ویژگی‌های خاصی را به پانل می‌افزاید. هسته میانی با فوم پلی اورتان پوشش داده می‌شود که این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد باعث شده که پانل‌های ساندویچی در برابر حرارت، برودت، صوت، رطوبت کاملا مقاوم باشد.

ساندویچ پانل‌ها اغلب به صورت دور ورق طراحی می‌گردد و در مدل‌های یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو نایلون، دورو فویل، یکرو ورق یکروکاغذ تولید می‌شود.

با توجه به تنوع پانل‌ها به دلیل وجود ورق بایستی در نظر گرفت که ورق تاثیر بسیاری در کیفیت، دوام و عمر ساندویچ پانل‌ها دارد.استحکام ساندویچ پانل به علت وجود مغزی در لایه میانی و انتقال نیرو از یک رویه به رویه دیگر می‌باشد. به طور کلی ساندویچ پانل به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می‌شود.

بهتر است بخوانید:  قیمت ساندویچ پانل در استان اصفهان
ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل پلی اورتان دیواری

ساندویچ پانل سقفی و دیواری در اصفهان

ساندویچ پانل سقفی همانطور که از نامش مشخص است جهت ساخت سقف بکار می رود.البته نباید فراموش کرد که مهم ترین بخش یک سازه سقف می‌باشد که بایستی از مصالح مستحکمی استفاده کرد. میزان مقاومت و استحکام سقف بستگی به متریال بکار رفته دارد. ساندویچ پانل سقفی  در سطح رویه دارای گام می‌باشد که وجود گام امری ضروری و لازم است. هرچه ساندویچ پانل تعداد گام کمتری داشته باشد میزان تحمل وزن آن بیشتر می‌شود.

در مقالات پیشین مفصل در مورد ساندویچ پانل سقفی و کاربردهای آن پرداختیم.

کانکس-ساندویچ-پانل

ساندویچ پانل دیواری یکی از پرکاربردترین نوع از این محصولات می‌باشد که جهت ساخت دیوارهای سازه بکار می‌رود. ساندویچ پانل دیواری در انواع فاق و زبانه و پیچ مخفی طراحی می‌گردد. در حال حاضر بهترین نوع ورق جهت ساخت ساندویچ پانل آلوزینک می باشد.ولی متاسفانه در کشور ما تولید نمی‌گردد.

اما با این وجود پانل‌های ساندویچی با ورق گالوانیزه تولید می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که اگر ورق بکار رفته از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد پس از مدتی پانل‌ها دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می‌گردند و در نتیجه نیاز به تعویض دارند. فوم بکار رفته در لایه میانی با مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps ، یا پشم سنگ و پشم شیشه پوشش داد. هر کدام ویژگی‌های خاصی به پانل اضافه می‌کند. مواد پلی اورتان در مقابل حرارت، برودت، صوت، حریق کاملا ایمن می‌باشد که از تبادل انرژی محیط بیرون و داخل ممانعت می‌کند.

ساختار-ساندویچ-پانل

هر چه میزان ضخامت لایه میانی بیشتر باشد عایق صوتی و حرارتی مناسبی خواهد بود که این ضخامت بین 4 تا 25 سانتی متر متغیر می‌باشد. نوع فوم بکار رفته در ساخت ساندویچ پانل تاثیر بسزایی بر کیفیت محصول نهایی دارد. بهترین مواد جهت تولید پلی اورتان است که نسبت به سایر محصولات مشابه کیفیت بهتری دارد.

بهتر است بخوانید:  قیمت ساندویچ پانل در شیراز

اولین نکته جهت خرید ساندویچ پانل بررسی و توجه به نوع برند است. در حال حاضر کارخانه‌جات بسیاری در سطح کشور مشغول تولید محصول می‌باشند که یکی از مهم ترین آن ها کیمیا پانل می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم از طریق شماره‌های مندرج یا سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسالی

یکی از نکات ضروری جهت سفارش محصول بررسی ضخامت پانل می‌باشد. اگر بخواهید پانل کیفیت و استحکام کافی را دارا باشد. باید ضخامت مناسبی را در نظر گرفت.میزان ضخامت لازم را باید از شرکت سازنده یا کارشناسان فروش پرسید و سپس اقدام به خرید کرد.

یکی از ویژگی‌های پانل با کیفیت پوشش ورق است که اگر از متریال مناسبی استفاده نشود سریع دچار آسیب شده و از استحکام کافی برخوردار نیست. میزان دانسیته مواد میانی بر روی وزن پانل و مقاومت سازه بسیار تاثیرگذار است از این رو در هنگام خرید باید توجه ویژه داشت. به طور کلی قیمت ساندویچ پانل بر حسب متر مربع تعیین می‌گردد که این قیمت به شاخص مختلفی وابسته می‌باشد.

مهمترین فاکتورها، نوع پانل، ضخامت ورق، طرح پانل، نوع عایق ومیزان دانسیته می توان اشاره کرد.

وزن ساندویچ پانل = (چگالی ور پایین*ضخامت)+(چگالی عایق میانی*ضخامت)+چگالی ورق بالا*ضخامت)*طول*عرض

ساندویچ پانل ها بطور کلی ساختار سبک وزنی دارن اما با موجود این فاکتورها وزن‌ها متغیر می‌باشد.

جهت مشاهده محصولات می‌توانید به گالری تصاویر مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

بهتر است بخوانید:  خرید ساندویچ پانل در شیراز

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.