شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

قیمت ساندویچ پانل در استان بوشهر

قیمت ساندویچ پانل در استان بوشهر

قیمت ساندویچ پانل در استان بوشهر

ساندویچ پانل بوشهر متریالی پیش ساخته و مرکب است متشکل از سه لایه بهم پیوسته که طرفین به ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک محدود می‌گردد و لایه میانی هم با مواد پلی اورتان، پلی استایرن و پشم سنگ پوشش داده شده است.

ساندویچ پانل بوشهر

استان بوشهر واقع در جنوب کشور ایران در حاشیه خلیج فارس دارای ساحل پررونقی می‌باشد. این استان از شمال به استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و از شرق به استان فارس و از جنوب و غرب به خلیج فارس و از جنوب شرق به استان فارس هرمزگان محدود می‌گردد.

این استان به دلیل صنایع گوناگونی که دارد قطعا دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری می‌باشد. بیشترین متریالی که در ساخت سوله‌های شهرک صنعتی بکار می‌رود ساندویچ پانل می‌باشد. ساندویچ پانل به دلیل مزایایی که دارد بسیار پرکاربرد است.

ساندویچ پانل در بوشهر

ساندویچ پانل بوشهر

قیمت ساندویچ پانل بوشهر جز مسائلی می‌باشد که ذهن بیشتر صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است. قبلا توضیحاتی در این خصوص ارائه شد لازم به ذکر است بدانید فاکتورهایی وجود دارد که قیمت ساندویچ پانل بوشهر تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فاکتورهایی مثل ابعاد ساندویچ پانل، نوع مواد بکار رفته در ساندویچ پانل، نحوه راه اندازی ساندویچ پانل و نوع ساندویچ پانل وابسته به شرایط اقلیمی محیط می‌باشد و مواردی هستند که بر روی قیمت ساندویچ پانل تاثیرگذار است.

میزان قیمت ساندویچ پانل بوشهر

جهت راه اندازی سازه‌های صنعتی مهمترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت از نظر مدیران پروژه، قیمت ساندویچ پانل است. ساندویچ پان در متراژ بالا خریداری می‌کنند و این فاکتور تعیین کننده نوع همکاری با تولیدکنندگان سازه است.

بهتر است بخوانید:  خرید ساندویچ پانل در استان اصفهان

فروش ساندویچ پانل به مشتریان بر حسب مترمربع صورت می‌گیرد. قیمت مورد نظر با احتساب متراژ، نوع ورق، نوع عایق محاسبه می‌گردد. این محصول به دلیل ویژگی‌هایی مانند عایق صوت، سرما، گرما، رطوبت که دارد قطعا دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه‌های شبیه خودش دارد.

یکی از مواردی تاثیرگذار بر روی قیمت ساندویچ پانل علاوه بر نوع هسته میانی، نوع متریال طرفین پانل، وابسته به عامل دیگری مانند نرخ دلار در بازار می‌باشد. چنانچه این قیمت نوسان داشته باشد قطعا قیمت ساندویچ پانل تغییر خواهد کرد.

از آنجا که کشور ما در تحریم بحرانی به سر می‌برد جهت اطلاع از میزان قیمت ساندویچ پانل می‌توانید با شرکت کیمیا پانل شرکتی معتبر در روند فروش ساندویچ پانل تماس حاصل فرمایید.

ساندویچ پانل به دو دسته کلی تقسیم می‌گردد؛ ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل علاوه بر موارد مذکور به عوامل دیگری هم وابسته می‌باشد؛ مانند نحوه نصب، اجرای ساندویچ پانل و شکل ظاهری ساندویچ پانل.

قیمت ساندویچ پانل دیواری بوشهر

ساندویچ پانل دیواری به دلیل تنوع دارای قیمت‌های گوناگونی می‌باشد؛ قسمت پانل دیواری بر حسب متر مربع تعیین می‌گردد، که عبارتند از

ساندویچ پانل دیواری ساده

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای

ساندویچ پانل کلین روم

قیمت ساندویچ پانل سقفی بوشهر

قیمت ساندویچ پانل سقفی مانند دیواری بر حسب متر مربع تعیین می‌گردد.این قیمت تحت تاثیر میزان متراژ، نوع ساندویچ پانل، نحوه اجرای ساندویچ پانل می‌باشد. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت پانل‌ها با مشاورین کیمیا پانل ارتباط برقرار کنید.

بهتر است بخوانید:  بررسی ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو فویل و ساندویچ پانل دو رو فویل یا نایلون

کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان با تکیه بر دانش روز و بهره مندی از مشاورین مجرب و نیروهای متخصص و حرفه‌ای با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی و انواع کانکس و سردخانه در شیراز و شهرستان‌های حومه در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد.

این محصول جهت ساخت سرویس بهداشتی، آشیانه هواپیما، استخر سرپوشیده، باشگاه‌ها، مجتمع ورزشی و محیط های آموزشی، کانکس نگهبانی، ویلایی، دفتری، مناسب است.

هسته میانی ساندویچ پانل در انواع پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ تولید می‌گردد که هر کدام قیمت متفاوتی دارد.

قیمت ساندویچ پانل وابسته به نوع ورق و هسته میانی و میزان متراژ کاملا متفاوت است و این قیمت متاثر از نرخ دلار تعیین می‌گردد.

مقاله های مرتبط

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.