شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

فروش و قیمت ساندویچ پانل در اصفهان

فروش و قیمت ساندویچ پانل در اصفهان

فروش ساندویچ پانل در استان اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان محصول پیش ساخته نوین، متشکل از سه لایه مرکب لایه رویی و زیرین از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک بصورت نازک ولی محکم و هسته میانی از مواد ضخیم و بسیار سبک تشکیل شده است.هسته میانی می‌توان با مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ پوشش داد. این عایق بسیار نرم و انعطاف پذیر است و باعث سبک شدن وزن سازه شده است.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

استان اصفهان به مرکزیت شهر اصفهان، ششمین استان پهناور و سومین استان پر جمعیت ایران است. استان اصفهان بیشترین استان‌های همسایه را در اطراف حومه خود دارد. از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی و از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی و از غرب به استان لرستان و چهار محال بختیاری و از جنوب کشور به کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است.اصفهان به لحاظ صنعت قطب تولید آهن و فولاد به حساب می‌آید.

این استان دارای صنایع بزرگی است؛ همچون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، کارخانه جات متعدد سرامیک و کاشی سازی، معادن سنگ و سنگ بری که می‌توان به آن اشاره کرد. استان اصفهان به رغم تولیدات صنعتی بسیار بالا دارای شهرک های صنعتی زیادی می‌باشد محتمل است که استفاده از سوله در این استان حجم زیادی دارد. ساخت سوله با متریال پیش ساخته ساندویچ پانل انجام می‌گیرد که بسیار کم هزینه و بادوام است و مقرون بصرفه است.

کیمیا پانل، تولید کننده و اجرای انواع ساندویچ پانل، تولید ساندویچ پانل سقفی، پنل دیواری، دیوارهای پیش ساخته، کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری نصب در سراسر ایران با ارسال فوری

کیمیا پانل با سابقه تولید بیش از پنجاه میلیون متر مربع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با فوم پلی اورتان و با بهره‌مندی  از پیشرفته ترین خط تولید  به روز پنل و با بکارگیری از پرسنل مجرب و آزموده مفتخر است مشخصات فنی تولیدات خود را در جهت استحضار مدیران، مجریان و مشاورین محترم عمومی و خصوصی به عرض برساند.

شرکت کیمیا پانل با تولید محصولاتی با کیفیت و مدرن با جدیدترین تکنولوژی در سطح رقابت جهانی سعی در جهت ارتقا سطح کیفی محصولات ایرانی همواره تلاش کرده است در جهت ایرانی آباد و پیشرفته.

ساندویچ-پانل-اصفهان

ساندویچ پانل در اصفهان

ساندویچ پنل اصفهان یک محصول پیش ساخته و نوینی می‌باشد که امروزه با ورود به بازار بسیار چشمگیر شده است این محصول بسیار مناسب ساخت انواع سازه‌ها می‌باشد. ساختار ساندویچی پانل به گونه‌ای طراحی شده است که به علت داشتن دو لایه رویی و زیرین و یک هسته میانی ترکیبی شبیه ساندویچ پانل ایجاد کرده است.

ساندویچ پانل اصفهان چیست؟

ساندویچ پانل اصفهان بگونه‌ای طراحی شده است که بتواند جایگزین مناسبی برای مصالح قدیمی و تیغه های آجری باشد. به دلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد بسیار مقرون بصرفه است. ساندویچ پانل از سه لایه منسجم تشکیل شده که لایه رویی و زیرین به ورق محدود شده است که نازک ولی مستحکم است.قسمت مغزی ضخیم ولی بسیار سبک و انعطاف پذیر است. بدین ترتیب یک بافت مرکبی را بوجود آورده است. لایه رویی و زیرین از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک تشکیل شده است که هر کدام کیفیت و خصوصیات خاصی دارند و نوع کاربری متفاوتی دارا هستند.

بهتر است بخوانید:  مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری در شیراز

هسته مرکزی با مواد پلی اورتان پوشش داده شده است که می‌تواند با فوم پلی استایرن، xps و پشم سنگ پوشش داد و بسته به نوع کاربری طراحی متفاوتی خواهد داشت. ساندویچ پانل اصفهان طوری طراحی شده است که عمدتا جنس لایه بیرونی از ورق است و در انواع گوناگونی تولید می‌گردد. این گونه موجب مقاومت بسیار محصول می‌شود و در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

لرسالی مشتری

ورق رویی می‌تواند از جنس آلوزینک که ترکیبی از روی و آلومینیوم و درصد کمی از سیلیکون است انتخاب کرد. بسیار مستحکم و سبک است و در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم است. لایه رویی را می‌توان از نوع گالوانیزه در نظر گرفت. این فلز به دلیل داشتن روی با لایه محافظ کاتدی محصول را از خوردگی مصون می‌کند. این گونه موجب دوام پنل می‌گردد. ورق آلومینیوم می‌توان به تنهایی جهت پوشش لایه بیرونی پانل به کار برد.بسیار سبک و انعطاف پذیر است که از ویژگی مهم آلومینیوم می‌توان بر شمرد. هسته مرکزی وابسته به نوع کاربری انتخاب، طراحی و تولید می‌گردد.

ساندویچ پانل تنوع رنگی متفاوتی دارد ولی اغلب متقاضی‌ها رنگ سفید انتخاب می کنند. تنوع رنگی زیاد موجب بالا رفتن قدرت انتخاب در ساندویچ پانل می‌گردد.

ساندویچ پانل بطور کلی به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می‌شود.

ضخامت تعریف شده در ساندویچ پانل اصفهان از 4 تا 20 سانتی متر می‌باشد. با وجود دیوارهای پیش ساخته جهت ساخت انواع سوله و مسقف سازی دیگر کمتر افرادی از آجر و سیمان و یا محصولات سنتی استفاده می‌کنند.

ساندویچ پانل از لحاظ شکل ظاهری شامل موارد ذیل می‌باشد.

ساندویچ پانل دورو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، دورو فویل، یکرو ورق یکرو کاغذ، یکرو ورق یکرو نایلون یا دورو نایلون.

ساندویچ پانل سقفی اصفهان

ساندویچ پانل سقفی اصفهان متریالی جهت مسقف سازی سازه‌ها و سوله‌ها می‌باشد. مهمترین بخش یک ساختمان از لحاظ ساخت و ساز و استحکام سقفی می‌باشد که در معماری آن از هر جهت دقت کافی باید لحاظ گردد. ساندویچ پانل سقفی علاوه بر زیایی که به سازه می‌بخشد می‌تواند با هر نوع اقلیم و شرایط زیست محیطی سازگار باشد و ویژگی های فیزیکی خوبی را به دنبال داشته باشد.ضد آب بودن پانل سقفی، ضد حریق، عایق صوت از این موارد مهم به شمار می‌آید.

بهتر است بخوانید:  نمایندگی فروش ساندویچ پانل کیمیا در اصفهان

فوم بکار رفته در هسته مرکزی ساندویچ پانل اصفهان از پلی اورتان در نظر گرفته شده است.این ماده ارزشمند هیچ مایعی را به خود جذب نمی‌کند بسیار سبک و انعطاف پذیر است و دوام بسیار بالایی دارد.به دلیل اینکه سقف بسیار در معرض بارش باران و برف قرار دارد بایستی مقاومت و دوام مصالح سازنده بسیار خوب انتخاب گردد.

این سازه وابسته به نوع کاربری دارای ضخامت هایی بین 4 تا 20 سانتی متر تولید می‌گردد.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی اصفهان

  1. مسقف سازی مدارس، آزمایشگاه‌ها و اکثر بیمارستان‌ها
  2. درمانگاه‌های سیار و مراکز انتقال خون
  3. ساخت انواع سردخانه‌های سیار و ثابت
  4. ساخت کلین روم
  5. انواع سوله و ساختمان‌های پیشرفته

ساندویچ پانل دیواری اصفهان

یکی از محصولات پرفروش این سازه نوین، ساندویچ پانل دیواری در انواع متفاوتی طراحی و تولید می‌گردد. گستره کاربرد این محصول بسیار وسیع است و کاربرد در پروژه‌های سنگین مقرون بصرفه است. کاربرد این محصول در ساخت و ساز سرعت عمل را بالا می‌برد و به دلیل ویژگی‌های مهمی که دارد سازندگان را ترغیب کرده تا از این مصالح استفاده کنند. هسته مرکزی ساندویچ پانل دیواری از فوم پلی اورتان تشکیل شده است.

به دلیل محسناتی که دارد در بازه وسیعی قابل استفاده هستند. در برخی از کشورهای مدرن بیمه تخفیفات بسیار خوبی برای ساختمان‌های پیش ساخته با این نوع پانل در نظر گرفته است.

ساندویچ پانل دیواری را قبلا به تفصیل بطور جداگانه بیان کردیم که می‌توانید مطالعه نمایید.ساندویچ پانل دیواری در انواع  گوناگونی طراحی و تولید می‌گردد و از لحاظ عایق ضد حریق به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ ساندویچ پانل دیواری نسوز، کند سوز و قابل اشتعال. این سازه وابسته به نوع کاربری دارای ضخامت هایی بین 4 تا 20 سانتی متر تولید می‌گردد.

ساندویچ پانل دیواری جهت پوشش دیواره سازه‌ها بکار می‌رود که در ذیل به برخی موارد می پردازیم.

  1. ساخت مراکز نظامی صحرایی
  2. ساخت دیوارهای پیش ساخته
  3. انواع کانکس‌ها و سوله‌ها
  4. سالن‌های ورزشی و انواع انبارها
  5. کانتینرها و اتاق تمیز و انواع سردخانه‌های مرکبات، میوه گوشت، سبزیجات

مزایای ساندویچ پانل اصفهان

  1. وزن سبک سازه و سهولت در حمل و نقل و نصب آسان
  2. عایق حرارتی، برودتی، صوت، رطوبت
  3. قابلیت نصب مجدد و بازیافت
  4. قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن
  5. تنوع رنگ بالا
  6. مقاومت در برابر خوردگی، پوسیدگی و لانه گزینی حشرات
  7. بالا بردن کیفیت و طول عمر سازه
  8. مقاوم در برابر برش های زمین لرزه و آتش سوزی

نصب ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل یکی از محبوب ترین ابزار پیش ساخته جهت ساخت و ساز می‌باشد. اقداماتی که جهت نصب لازم است مستلزم بررسی نوع، ابعاد، طرح و نوع استراکچر و ابعاد پروژه می‌باشد و ممکن است روش‌های نصب جایگزین یکدیگر شوند.

قطعا برای نصب ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری ابزار پیچیده و خاصی مورد نیاز نمی باشد. ولی ترجیحا برای اجتناب از خرابی و دور ریزی و پرتی محصول بایستی از افراد کار آزموده و مجرب بهره برد.یکی از اصولی ترین ابزار جهت نصب ساندویچ پانل دیواری استفاده از گاتر یا فلاشینگ و ناودانی‌های آهنی می‌باشد. به این صورت که اسکلت در قسمت دیواره‌ها با نبشی باید زاویه 90 درجه با ضخامت زیاد ایجاد شود. بگونه ای که یک قاب را تداعی کند سپس پانل ها از داخل درون قاب ها تعبیه می‌شوند و در کنار یکدیگر نصب می‌گردند. در این صورت لبه‌های پانل بصورت نر و مادگی درون یکدیگر قرار می گیرند و ممکن است درز باریکی بوجود آورد. بنابراین با پوشش اسپری پلی اورتان یا چسب سیلیکونی می‌توان حفره‌ها را پر کرد.

بهتر است بخوانید:  مشاوره، طراحی و اجرای ساندویچ پانل در شیراز

روش دیگری که جهت اسمبل کردن ساندویچ پانل دیواری وجود دارد استفاده از پانل‌های پیچ مخفی می‌باشد که موجب استحکام بیشتر سازه می‌گردد که این امر به علت اورلپ شدن پانل ها در امتداد ستون فلزی می‌باشد که این پانل‌ها به ستون پیچ می‌شوند و حال برای اینکه پیچ ها در نمای کار دیده نشود ورق خم می‌شود و در محل اتصال انجام می‌گیرد و پانل بعدی روی پیچ پانل قبلی را می‌پوشاند و در نهایت هیچ گونه پیچی دیده نخواهد شد.

قیمت ساندویچ پانل اصفهان

قیمت ساندویچ پانل وابسته به فاکتورهایی می‌باشد که قطعا می‌تواند بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.پانل‌ها با ضخامت میانی بین 4 تا 25 سانتی متر تعریف می‌شوند که بر حسب متراژ دلخواه تولید می‌گردد. این امکان را برای مشتری فراهم می آورد تا بتواند هزینه را بصورت قابل توجهی کاهش دهد. پرتی و دور ریزی کمتری داشته باشد.میزان دانسیته هسته میانی حدود 2_+40 کیلوگرم بر متر مکعب است که این میزان با توجه به درخواست متقاضی و نوع کاربری قابل تغییر است.این امر بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. میزان قیمت ساندویچ پانل دو رو ورق نسبت به یکرو ورق کاملا متفاوت است می‌توان لایه بیرونی را ورق انتخاب کرد و لایه داخلی که از نظر اهمیت در درجه پایین تری می‌باشد که از نوع فویل یا نایلون در نظر گرفت. جهت اخذ قیمت می‌توانید با شماره‌های مندرج در پایین صفحه و یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید برای مشاهده محصولات می‌توانید به گالری تصاویر مراجعه نمایید.

مقاله های مرتبط

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.