شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

اجرای پوشش سوله با ساندویچ پانل در شیراز

اجرای پوشش سوله با ساندویچ پانل در شیراز

اجرای پوشش سوله با ساندویچ پانل در شیراز

برای اجرای سوله با ساندویچ پانل از پانل‌های دیواری و سقفی بهره‌مند می‌شوند. پوشش دهی سقف‌ها با ساندویچ پانل در سطح گستره‌ای انجام می‌شود، پوشش دیوارها هم با ساندویچ پانل دیواری انجام می‌گیرد. ساخت سوله با پانل موجب کاهش هزینه و رشد اقتصادی می‌شود و این مصالح نوین به جهت مقاومت بالا و وزن سبک جایگزین مناسبی برای متریال سنتی هستند.

اسکلت بندی سوله به کمک فلزات انجام می‌شود که انعطاف پذیر و گران قیمت هستند.بهترین سازه برای ساخت سوله ساندویچ پانل است که از لحاظ هزینه مقرون بصرفه است در مقالات پیشین ساندویچ پانل دیواری و سقفی به تفصیل ارائه شده است برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقالات را مطالعه بفرمایید.

سوله صنعتی

فهرست مطالب

کارخانه کیمیا پانل در شیراز با بهره مندی از مهندسان و مشاوران، طراحان و با پشتوانه نیروهای فنی و متخصص و ورزیده شروع به کار کرده است و برای اکثر پروژه‌ها علاوه بر کنترل کیفی محصولات با بهره‌مندی از ابزار، کنترل دقیق و پیشرفته مراکز علمی و تحقیقاتی به تست و تطابق ویژگی های مصالح کاربردی با استانداردهای بین المللی می‌پردازد و همواره از پیشتازان ارائه دهنده طرح جدید در پروسه تولید و مجری انواع سازه می‌باشد.

سوله

سوله چیست؟

نام دیگر سوله، سوله صنعتی می‌باشد که سازه‌ای فلزی با سقف شیب دار می‌باشد. برگزیده‌ترین روش جهت ساخت فضای ایده آل می‌باشد که از لحاظ چرخه اقتصادی کم هزینه است.سوله‌های صنعتی به دلیل صرفه جویی در منابع طبیعی و اقتصادی جامعه مورد توجه مهندسان قرار گرفته است.برای ساخت دیوارها و سقف ها از ساندویچ پانل بهره‌مند می‌شوند.

سوله‌های صنعتی مناسب برای ساخت مراکز خرید، سالن‌های ورزشی، نمایشگاه‌ها و …. می‌باشد.

اسکلت سوله

انواع سوله بر اساس ساختار و شکل ظاهری

1.سوله های قوسی یا هلالی

2.سوله با ستون مشترک

3.سوله با ستون های وسط مشترک

4.سوله چند دهانه با ستون

5.سوله تک شیب

6.سوله تک شیب با ستون وسط

7.سوله تک شیب با ستون های وسط

8.سوله تک شیب متصل به ساختمان

انواع سوله

ساخت سوله با یک ستون جهت فنداسیون و بهره‌مندی از اتصالات مختلف، اجزای سازه به هم متصل می‌شود.برای ایجاد استحکام بیشتر و هم چنین جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی می‌توان ستون‌های بتنی را بر روی فنداسیون تعبیه کرد.

از آنجایی که ممکن است ستون‌ها کاملا در معرض مستقیم اکسیژن قرار گیرند خطر پوسیدگی را دو چندان می‌کند، می‌توان از فولاد ضد زنگ برای ساخت سوله استفاده کرد.پوشش سقف با ساندویچ پانل می‌باشد که با اشکال متفاوتی عرضه می‌گردد.

دورو ورق یا یکرو ورق، یکرو فویل و… پوشش دهی سوله شامل دو بخش بدنه و سقف می‌باشد که هر کدام توسط ساندویچ پانل خاص انجام می‌گیرد. نکاتی را بایستی در نظر گرفت مانند طول سالن، طبقات داخلی، میزان بارش برف منطقه و هم چنین عرض سالن، می‌تواند در متراژ و نوع ساندویچ پانل تاثیرگذار باشد.

چنانچه سوله با استاندارد لازم و مشخصات فنی ساخته نشود خسارات زیادی را متحمل می‌شود.

مزایای اجرای سوله با ساندویچ پانل

1.دیوارهای پیش ساخته سبک وزن می‌باشند زیرا که ساختار دیوار، ساندویچ پانل می‌باشد.

 

2.به دلیل سرعت در حمل و نقل، ساخت سوله با ساندویچ پانل در ارتفاعات به سادگی انجام می‌شود.

 

3.پانل‌ها در برابر سرما، گرما، صوت، رطوبت کاملا عایق هستند.

 

4.در برابر نفوذ حشرات موذی، کپک، قارچ مقاوم است.

 

5.ساخت سوله با پانل‌های ساندویچی موجب بالا رفتن طول عمر سازه و مقاومت در برابر رویدادهای طبیعی مانند زمین لرزه و طوفان می‌شود.

 

6.ایجاد فضای بیشتر به دلیل ضخامت کم ساندویچ پانل

 

7.ساخت سوله با سازه پیش ساخته ساندویچ پانل مقاومت بیشتری دارد به دلیل قشرهای بتنی در برابر حریق مستحکم هستند.

 

  1. لوله کشی برق، گاز، تلفن، و حتی خروجی آب و فاضلاب به داخل سوله براحتی امکان پذیر است.

 

9.سوله‌های تولید شده با ساندویچ پانل قابل شستشو است و چون عایق مناسبی هستند از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی جلوگیری می‌کند.

سوله دوستون

انواع پوشش سوله با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ساختار مرکب و منسجمی دارد که از 3 لایه تشکیل شده است و از لایه رویی و زیرین به ورق محدود می‌شود و هسته میانی فوم عایق پلی‌اورتان است.فوم پلی‌اورتان بسیار نرم و سبک می‌باشد و ویژگی خاصی دارد.

ساندویچ پانل به دو نوع دیواری و سقفی تقسیم می‌شود.به دلیل بافت سبکی که دارد جایگزین مناسبی برای تیغه های آجری، بتنی، سفالی است.ساندویچ پانل ها در انواع متفاوتی مانند دیواری، سقفی، سردخانه ای تولید می‌گردد.

ساندویچ پانل‌ها در حالت نرمال دورو ورق می‌باشند که از جنس گالوانیزه، آلومینیوم، یا آلوزینک است یا بصورت یکرو ورق یا دور ورق عرضه می‌گردد، ورق بکار رفته در پانل می‌تواند تاثیر زیادی در کیفیت و عمر سازه داشته باشد.

سوله دو ستون وسط1

پوشش سقف سوله با ساندویچ پانل

برای پوشش دهی سقف سوله از ساندویچ پانل سقفی بهره‌مند می‌شوند. جنس این پانل می‌تواند بصورت پلی استایرن، پلی اورتان، پشم سنگ یا حتی ورق گالوانیزه باشد.

سعی بر این است که از بهترین مواد تهیه شود و اغلب بصورت شیب دار تولید گردد.عایق موجود در پانل محل مناسبی جهت رشد گیاهان و قارچ ها نمی‌باشد. نداشتن بو و عدم فضای لازم جهت لانه حشرات، بسیار مناسب پوشش دهی سقف می‌باشد.

اجرای سقف سوله با ساندویچ پانل از اهمیت وافری برخوردار است و باعث تمایز با دیگر سازه‌ها می‌گردد.سقف بصورت شیب دار و خرپا از جنس گالوانیزه و نما، طرح سفال می‌باشد.ساندویچ پانل سقفی محصول نوینی در طرح های شیب دار است.سوله در برابر حریق، باران سیل آسا، طوفان مقاوم و پایدار است و پردوام و عمر طولانی به همراه دارد.

کانکس-ساندویچ-پانل-اصفهان

پوشش دیوار سوله با ساندویچ پانل

ساخت دیواره‌های سوله با ساندویچ پانل دیواری یا بلوک‌های سیمانی، بلوک بتنی، دیواره‌های سیمانی  یا آجری تولید می‌شود.پانل‌های تولید شده در انواع ساندویچ پانل پلی‌اورتان، پلی‌استایرن، پشم سنگ…. می‌باشد.فوم پلی استایرن بسیار سبک تر از پلی‌اورتان است اما در مقابل فوم پشم سنگ و پلی اورتان در برابر ضربه و حریق مقاوم نمی‌باشد. از این جهت کابرد کمتری دارد.

ساندویچ پانل‌های دیواری مناسب جهت تولید کارگاه‌ها، مرغداری، پرورش قارچ، گل و گیاه و حتی سوله های مسکن می‌باشد.ساندویچ پانل دیواری انواع متعددی دارد از قبیل ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز که جهت ساخت کلین روم بکار می‌رود و قابل شستشو و ضدعفونی کردن است.ساندویچ پانل پیچ مخفی، مقاومت بالایی نسبت به نور خورشید و اشعه فرابنفش دارد و عایق مناسبی جهت صوت، رطوبت می‌باشد این سازه زیبایی خاصی به نمای بیرونی و داخلی سازه می‌بخشد.

سپاس که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید، امید است که مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.جهت مشاهده اطلاعات شرکت و تولیدات می‌توانید به صفحه درباره ما و گالری تصاویر  مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.