شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

زیرسازی ساندویچ پانل در شیراز

زیرسازی ساندویچ پانل در شیراز

زیرسازی ساندویچ پانل در شیراز

زیرسازی ساندویچ پانل یکی از اصول پایه‌ای می‌باشد که در اینجا قصد داریم به بررسی این موضوع مهم بپردازیم.ساندویچ پانل جزء مصالح پیش ساخته‌ای می‌باشد که امروزه بسیار مورد استقبال مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است.این محصول نوین و پربازده کاربرد فراوانی دارد.علت این امر، مدت زمان کوتاه جهت اجرا و نصب می‌باشد. این موضوع مهم باعث شده که عملکرد مطلوبی را حاصل کند.

عملکرد مناسب ساندویچ پانل مستلزم اجرا و پیاده سازی اصولی سازه می‌باشد. برای اینکه اجرای ساندویچ پانل بدرستی صورت گیرد باید زیر سازی به دقت انجام شود. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد ساندویچ پانل و نکات مربوط به زیرسازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.کیمیا پانل شیراز تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، سردخانه ای، کلین روم  و کانکس های اداری و ویلایی و سرویس بهداشتی با چندین سال سابقه درخشان پیشرو در ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می‌باشد. 

kimia-panel-shiraz

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل یکی از مصالح کاربردی در ساخت سازه است که امروزه در دید طراحان سازه و صنعت خوش درخشیده است.در دوران فعلی که مصالح و اجزای سازه از لحاظ قیمت افزایش چشمگیری داشته است انتخاب ساندویچ پانل برای صنعت ساخت و ساز هوشمندانه و مقرون بصرفه می‌باشد.

بنابراین استفاده از این مصالح کاربردی می‌تواند هزینه ها را تحت شعاع قرار داده و تا حدی زیادی کاهش دهد و با این وجود عملکرد، استحکام و مقاومت نسبتا زیادی را در مقابل مصالح سنتی همچون آجر و سیمان دارد.

همانطور که قبلا به تفصیل بیان شد این محصول ویژگی‌های منحصربفردی دارد که مهمترین، میزان مصرف انرژی می‌باشد که در این خصوص به حداقل می‌رسد.میزان انرژی ساخت و ساز کاملا بهینه است.در گذشته جهت ساخت یک ساختمان باید مصالح، نیروی کار، انرژی مصرفی و هزینه‌های زیادی صرف ساخت و تولید یک سازه می‌شد.

ولی با این تفاسیر دیگر نیازی به نیروی انسانی و مصرف انرژی زیادی نیست و می توان آن‌ها را به حداقل رساند.با زیرسازی مطلوب سازه‌ای ارزان، مقاوم و کاربردی تولید می‌گردد.

نصب زیرسازی و اجرای ساندویچ پانل

بعد از انتخاب پانل مهمترین اقدام جهت اجرا، زیرسازی پانل می‌باشد.این زیرسازی برای ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی کاربرد دارد.زیرسازی شامل پروفیل‌های مختلف آهنی با اندازه‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. در نهایت پانل بصورت افقی قرار می‌گیرند و به کمک پیچ و پرچ متصل می‌گردند.

ساندویچ پانل‌های دیواری به صورت شیارهای متوالی می‌باشد.این شیار در هنگام نصب بصورت فاق یا زبانه نر و مادگی در یکدیگر فر رفته و پیچ می‌شوند.

این شیارها در جای مخصوص قرار گرفته و به کمک پیچ های سرمته دار گالوانیزه متصل می‌گردد.

Sandwich-panel-substructure-kimiapanel

زیرسازی ساندویچ پانل پیچ مخفی

نحوه عملکرد این مدل ساندویچ پانل بگونه‌ای می‌باشد که ابتدا ساندویچ پانل به سازه اصلی به کمک پیچ متصل می‌شود و سپس پانل دیگر روی پانل دومی قرار گرفته و پیچ را پنهان می‌کند، به این زیر سازی ساندویچ پانل پیچ مخفی می‌گویند.

پوشاندن پیچ در این زیرسازی موجب زیباسازی و کیفیت بهتر کار می شود و ظاهر شیک و زیبایی را تداعی می‌کند.

زیرسازی ساندویچ پانل سقفی

یکی دیگر از پانل‌هایی که نیاز به زیرسازی دارد ساندویچ پانل سقفی است که این کار اغلب بوسیله ساختار اجرا شده روی سقف و فاصله بین تکیه گاه میسر می‌شود. سپس بر روی پروفیل‌های موجود در سقف ساندویچ پانل قرار می‌گیرد. بایستی اذعان داشت که پیچ سرمته‌دار به ازای هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی استفاده می‌گردد.

Sandwich-panel-substructure-shiraz

نکات مهم در اجرای ساندویچ پانل

جهت زیرسازی ساندویچ پانل شیراز به بهترین شکل ممکن رعایت یکسری فاکتورها امری ضروری است.این فاکتورها عبارتند از

 

  • بهره گیری از پیچ واشردار جهت نصب ساندویچ پانل سقفی
  • بررسی وزش باد منطقه اقلیمی و محل نصب پانل‌ها جهت اجرای ساندویچ پانل دیواری
  • اجرای زیرسازی توسط نصابان مجرب و کار آزموده
  • ایجاد فواصل مشخص بین دو پانل جهت اجرا و نصب
  • بررسی ایمنی لازم برای زیرسازی ساندویچ پانل

 

جهت اطلاع از شرایط و نحوه خرید و اجرای ساندویچ پانل و اطلاعاتی در خصوص قیمت ساندویچ پانل می‌توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما با شماره‌های درج شده در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

عملکرد مناسب ساندویچ پانل مستلزم پیاده سازی و اجرای زیرسازی اصولی می‌باشد که بایستی به بهترین نحو انجام گیرد.

کاربرد ساندویچ پانل به دلیل ویژگی خاصی که دارد بسیار بهینه است، کاهش انرژی در ساخت سازه، استحکام و مقاومت بسیار، طول عمر بالا که طی مدت زمان کوتاه اجرا صورت می‌گیرد و نسبت به مصالح سنتی مانند آجر و سیمان بسیار چشمگیر است.

زیرسازی ساندویچ پانل توسط پروفیل‌های آهنی با اندازه‌های مختلف صورت می‌گیرد که بصورت افقی زیرسازی جایگذاری می‌شود و بوسیله پیچ یا پرچ مهار می‌شود.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.