شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید کانکس گروهی در شیراز

خرید کانکس گروهی در شیراز

خرید کانکس گروهی در شیراز

کانکس سازه ای پیش ساخته می‌باشد که در تمام اضلاع آن ساندویچ پانل پلی اورتان بکار رفته است.ساندویچ پانل متریالی پیش ساخته ای می­‌باشد که از ترکیب 3 لایه منسجم تشکیل شده است. لایه ی اول که از جنس ورق گالوانیزه یا آلوزینک می باشد.لایه دوم معمولا ورق می‌باشد و یا در حالت های دیگر فویل، یا ورق یا کاغذ کرافت می‌باشد.ورق گالوانیزه و آلوزینک هر دو در ایران یافت می­‌شود.

هر دو در ساخت ساندویچ پانل کاربرد دارد و از مقاومت کافی برخوردار است.لایه میانی فوم پلی اورتان می‌­باشد که این لایه مانند عایق عمل کرده و ویژگی‌های منحصربفردی را به سازه می­‌افزاید و باعث شده بسیار مورد توجه معماران و مهندسان سازه قرار بگیرد و از این سازه برای ساخت سازه های متفاوتی استفاده می­‌شود.

یکی از این سازه ها کانکس می‌باشد، کانکس اتاقکی می­‌باشد که در تمام اضلاع آن ساندویچ پانل پلی اورتان بکار می‌رود.ساندویچ پانل سقفی ودیواری نمونه ­ای از این محصولات است که در ساخت دیوار و کف کانکس اعمال می‌شود.

ساندویچ پانل دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد که یکی از این خصوصیات سازه پیش ساخته، عایق مناسبی جهت سرما و گرما باشد.این سازه‌ها در برابر آتش سوزی و حریق کاملا مقاوم هستند و کاملا ضد آب و ضد صوت بوده و در برابر حشرات موذی، قارچ، کپک و خوردگی مقاوم است.

کاملا قابل بازیافت می‌باشد و در صورت تولید می‌­تواند به کاربری دیگری تغییر کند.از دیگر مزایای این سازه پیش ساخته می‌توان اذعان کرد که وزن سبکی دارد و براحتی قابل حمل و نقل است و به سهولت می‌توان نصب کرد.

مهمترین عاملی که باعث چشمگیری سازه های پیش ساخته نسبت به سازه‌های مسکونی می‌­باشد قیمت سازه است که تفاوت زیادی با سازه‌های ساختمانی دارد.این میزان قیمت باعث شده که افراد بسیاری برای ساخت و ساز از کانکس استفاده کنند.

کانکس دارای انواع گوناگونی می‌باشد؛عبارتند از کانکس استاندارد،کانکس اداری، کانکس مدیریتی، کانکس سرویس بهداشتی،…. که هر کدام در مصارف مختلفی قابل استفاده می‌باشد.یکی از این موارد کانکس گروهی می‌باشد.این کانکس در ابعاد بزرگتری تولید می‌شود اکثرا برای ارگان هایی با وسعت زیاد تولید می‌شود. معمولا حدود 20 واحد می­ باشد که بصورت دو طبقه روی هم قرار می‌گیرند و در واقع ترکیبی از کانکس استاندارد و کانکس مدیریتی می‌باشد.

کانکس استاندارد به تفصیل در مقاله های پیشین توضیح داده شده است. در این مقاله اشاره ای می‌شود. این تیپ کانکس، ساده ترین نوع کانکس می­‌باشد با ابعاد مشخص به طول 12 متر و عرض 4/2 است.

این مدل کانکس به دلیل سایز استانداردی که دارد از نظر ابعاد و کیفیت کاملا مطابق با سازمان حمل و نقل جهانی می‌باشد.اتصالات و نقاط جوش موجب استحکام بیشتر سازه می‌گردد.چنانچه اتصالات و جوش ها غیر استاندارد و ضعیف باشد موجب می‌شود که کانکس تولید شده کیفیت لازم را نداشته باشد.

کانکس مدیریتی یکی از انوع کانکس می‌باشد.این کانکس به دلیل ساختاری که دارد مخصوص مدیران پروژه یا اتاق جلسات یا مدیر عامل می‌باشد.کانکس مدیریت در فضای داخلی و خارجی به کمک متریال‌های طرح چوب نماسازی شده است.

این کانکس بگونه‌ای طراحی می شود که در خور مدیر پروژه باشد.

در کانکس گروهی می‌توان از پارتیشن مشترک استفاده کرد این امر موجب کاهش هزینه هم می‌شود.برای ایجاد استحکام بیشتر می‌توان اسکلت یکپارچه نصب کرد و باعث بهینه سازی در هزینه و زمان شد.

کانکس گروهی
کانکس-گروهی

کیمیا پانل در شیراز تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با چندین سال سابقه درخشان در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.امید است که این مطالب به اطلاعات شما افزوده باشد، اگر سوالی در این خصوص داشتید می توانید با مشاورین کیمیا پانل تماس حاصل فرمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.