شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل در استان اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان سازه‌ای پیش ساخته است که امروزه بسیار مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است.این محصول نوین شباهت زیادی به ساندویچ دارد، لایه‌های بیرونی  ساندویچ پانل پوشیده از ورق گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم می‌باشد. بخش میانی با مواد پلی اورتان، پلی استایرن،xps و پشم سنگ تزریق می‌گردد. بدین ترتیب سه لایه مرکب را بوجود می‌آورد که ساختار کاملا بهم پیوسته و یکپارچه‌ای ایجاد می‌کند.

اصفهان ساندویچ پانل

اصفهان ساندویچ پانل کیمیا

استان اصفهان با مرکزیت شهر اصفهان، کلان شهری تاریخی با قدمت چندین ساله می‌باشد. این استان جز سومین شهر پر جمعیت ایران بعد از تهران و مشهد است و به عنوان نهمین شهر پرجمعیت باختر آسیا شناخته شده است. همچنین این شهر چهاردهمین کلان شهر خاورمیانه به حساب می‌آید. شهر اصفهان با مساحت 551 کیلومتر مربع بعد از تهران دومین کلان شهر بزرگ ایران است. به دلیل مساحت گسترده‌ای که دارد قطب تولید آهن و مصالح ساختمانی و پتروشیمی انتخاب گردیده است.

شهر صنعتی اصفهان دارای صنایع بسیاری می‌باشد که عبارتند از ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه شرکت پلی اکریل اصفهان و حتی کارخانه جات متعدد سرامیک، کاشی سازی، و معادن سنگ که موجب اقتصاد قوی اصفهان شده است.

استان اصفهان دارای صنایع دیگری نیز می‌باشد؛ که عبارتند از ورق موجدار، سرامیک، لوازم خانگی، کارخانه تولید سیمان، صنایع خودروسازی، صنایع نظامی،  صنایع هواپیماسازی، ساخت لوازم و تاسیسات گازی، نساجی می‌باشد. کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری در شیراز و اصفهان و شهرهای همجوار استان فارس می‌باشد. این محصول جدید می‌تواند جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی و قدیمی و تیغه‌های آجری می‌باشد. به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد بسیار پربازده و مفید است.

ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان چه کابردی دارد؟

ساندویچ پانل ساختار سبک و انعطاف پذیری دارد. بنابراین می‌تواند در ساخت بیشتر سازه‌ها کارآمد باشد؛ که عبارتند از کارخانه‌ های صنعتی، انبارهای نگهداری مواد غذایی و کشاورزی، ساخت پناهگاه های پیش ساخته، اماکن ورزشی، سالن‌های مرغداری و پرورش قارچ، آشیانه هواپیما، سیلوهای گندم، پوشش سقف و دیوارهای سوله، ساخت انواع کانکس ثابت و متحرک، ساخت انواع اتاق تمیز، هتل های کانتینری، سردخانه گوشت و لبنیات، خرما، استخرهای سرپوشیده و واحدهای امدادی.

انواع ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل پلی اورتان

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پلی اورتان: این محصول دارای هسته میانی پلی اورتان است. بهترین نوع عایق ساندویچ پانل می‌توان نام برد.دارای دو نوع PIR  و PUR می‌باشد. PIR از ترکیب پلی یول و ایزوسیانورت تشکیل شده است و PUR ترکیبی از پلی یول و ایزوسیانات است. جهت تسریع در عملکرد هر دو روش نیاز به حضور کاتالیزور الزامی است.میزان چگالی محصول با گاز B141 تنظیم می‌گردد. این دو تفاوت عمده ای که دارند قابلیت ضد حریق بودن پانل PIR است.موجب شده که بسیاری از این نوع مواد استفاده کنند.

 

ساندویچ پانل پلی استایرن: هسته میانی این نوع ساندویچ پانل با فوم پلی استایرن یا همان یونولیت پوشیده شده است.پانل پلی استایرن به جهت عایق حرارتی‌، صوتی، در درجه پایین تری قرار دارد. اما نسبت به پلی اورتان بسیار سبک است و قیمت ارزانی دارد.

 

ساندویچ پانل پشم سنگ: هسته مرکزی این محصول پوشیده از الیاف پشم سنگ است. یکی از خصوصیات مهم این محصول خاصیت ضد حریق بودن است که بسیار چشمگیر است. در استودیوهای ضبط صوت که نیاز به عایق صوتی مناسبی دارند از ساندویچ پانل پشم سنگ استفاده می کنند.درجه ضد حریق بودن این محصول از ساندویچ پانل نوع PIR بالاتر است.

نوع پوشش ساندویچ پانل اصفهان

دو رو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو نایلون، یکرو ورق یکرو کاغذ، دو رو فویل

ضخامت ساندویچ پانل اصفهان

ضخامت ساندویچ پانل بین بازه 4 الی 25 سانتی متر است که بر حسب سفارش مشتری و تقاضای او قابل تولید است. البته میزان ضخامت پانل با توجه به نوع کاربری تعیین می‌گردد. پانل ها از 5 لایه بهم متصل تشکیل شده اند که 2 لایه ورق و هسته میانی که مابین دو طرف چسب مخصوصی قرار گرفته است و موجب اتصال لایه ها می‌شود. فوم در نظر گرفته شده در هسته مرکزی پانل از جنس فوم پلی اورتان است که میزان دانسیته حدود 40 کیلوگرم بر تر مکعب می‌باشد.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

سازه‌های پیش ساخته تحت عنوان ساندویچ پانل به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیار سبک و انعطاف پذیر و مقاوم هستند. وجود مواد پلی اورتان در هسته مرکزی پانل باعث شده عایق مناسبی جهت انرژی حرارتی، برودتی، صوت و رطوبت باشند. بایستی تاکید کرد این محصول در برابر آتش مقاوم است و خاصیت ضد حریق دارد.

این محصول نوین بایستی توسط افراد کارآمد و حرفه ای نصب گردد. اگر که توسط افراد مبتدی نصب شود و خسارات جانی و مالی بسیاری به دنبال خواهد داشت و ممکن است مقادیر زیادی از ساندویچ پانل به هدر برود.

قیمت ساندویچ پانل اصفهان

به علت نوسانات بازار قیمت ورق و مواد پلی اورتان روزانه در حال تغییر است، قیمت ساندویچ پانل اصفهان بصورت یک متر مربع تعیین می‌‌گردد. قیمت ساندویچ پانل وابسته به عوامل دیگری است که این عوامل توسط مهندس متخصص و بر اساس نوع کاربری و شرایط اقلیمی و میزان بودجه تعیین می‌گردد.شامل موارد زیر است.

 

  1. نوع پروفیل دیواری یا سقفی
  2. جنس ورق می‌‌تواند گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم باشد. ترجیحا جهت کاهش هزینه می‌‌توان پانل‌ها را بصورت یکرو ورق یکروفویل(این محصول کاملا ضد آب است) انتخاب کرد.
  3. با افزایش میزان ضخامت ورق وزن پانل و قیمت ساندویچ پانل روند صعودی خواهد داشت. بنابراین جهت کاهش هزینه می‌توان ضخامت ورق زیر را کمتر از رو در نظر گرفت.
  4. رنگ ورق در قسمت فضای داخلی پانل می‌توان با سفید پوشش داد و فضای بیرونی پانل در نمای بیرونی می‌توان رنگ زرد، آبی، نارنجی، قرمز انتخاب کرد.
  5. عایق میانی پلی استایرن و پلی اورتان هر دو با توجه با خصوصیاتی که دارند کاربردی هستند ولی پلی اورتان ضریب عایقی و آتش سوزی بهتری دارد اما پلی استایرن بسیار ارزان تر است.
  6. ضخامت پانل بین بازه 4 الی 25 سانتی متر قابل تعریف است ولی باید توجه داشت هر چه ضخامت بیشتر باشد موجب افزایش خاصیت عایق در برابر انرژی حرارتی و برودتی خواهد بود.
  7. میزان دانسیته هسته مرکزی وابسته به نیاز و سفارش مشتری و نوع کاربری تعیین می‌گردد که می‌تواند بر روی قیمت پانل تاثیرگذار باشد.
  8. حداکثر عرض ساندویچ پانل حدود 980 میلی متر است که می‌توان آن را تغییر داد و همچنین امکان ساخت پانل با عرض کمتر هم وجود دارد. متراژ ساندویچ پانل به دلیل ایجاد هم پوشانی دارای متراژ بیشتری نسبت به سازه خواهد داشت.

ارسالی مشتری محترم به شهر اصفهان

ارسالی مشتری
ارسالی مشتری

انواع ساندویچ پانل اصفهان

این محصول نوین بر حسب ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارد به دو دسته کلی تقسیم می‌گردد؛

  1. ساندویچ پانل دیواری
  2. ساندیچ پانل سقفی

هر کدام خصوصیات و کاربرد گوناگونی دارند که قطعا می‌تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد و در ساخت انواع سازه ها کاربرد دارد.

ساندویچ پانل سقفی در اصفهان

مزایای ساندویچ پانل اصفهان چیست؟

  1. ساختار سبک و انعطاف پذیر و سهولت در حمل و نقل
  2. ایمنی بالا در برابر حریق و آتش سوزی
  3. مقاوم در حلال ها، روان کننده‌ها، روغن‌ها، اسیدها، و دود و بخارهای ناشی از کارخانه جات صنعتی
  4. مقاوم در برابر نم و رطوبت ناشی از هوای شرجی و یا بارش باران
  5. مقاوم در برابر رشد قارچ، کپک و لانه گزینی حشرات
  6. عدم خوردگی توسط جوندگان ریز و حشرات موذی، ضد پوسیدگی و زنگ زدگی
  7. مقاوم در برابر انرژی گرمایی،سرمایی، صوت
  8. مقاوم در برابر نیروهای برشی ناشی از زمین لرزه
  9. قابلیت ضدعفونی کردن و شستشو
  10. تطابق با هر نوع شرایط اقلیمی

ساندویچ پانل سقفی: میزان ضخامت این نوع پانل بین 4 تا 25 سانتی متر در نظر گرفته شده است که با تزریق فوم پلی اورتان سخت با چگالی 2_+40تولید می‌گردد. این پانل ضریب هدایت حرارتی پایینی دارد. در برابر رشد گیاهان و قارچ‌ها مقاومت بسیاری دارند. این محصول به دلیل اینکه مسیری برای عبور جریان آب ناشی از باران و برف داشته باشد؛ گام‌هایی تعبیه شده است که بتواند مسیر آب را تا نادوان هدایت کند.از ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش سقف سوله‌های صنعتی، سردخانه، کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته و آشیانه هواپیما استفاده می‌کنند.

ارسالی

ساندویچ پانل دیواری: متریالی پیش ساخته که امروزه جای مصالح سنتی را گرفته است از سه لایه بهم پیوسته تشکیل شده است که از طرفین به ورق محدود می‌شود و هسته میانی که با فوم پلی اورتان پوشیده شده است. این محصول مناسب جهت پوشانندگی دیوار کاربرد دارد. ضخامت تعریف شده برای تولید بین 4الی 10 سانتی متر است که با توجه به درخواست و نیاز مشتری و نوع کاربری تولید می‌گردد.

قیمت-ساندویچ-پانل-اصفهان

طیف رنگ ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان با طیف رنگ‌های مختلفی مانند سفید، آبی، قرمز، نقره‌ای، کرم، طوسی، سبز یشمی، زرد، بنفش قابلیت تولید دارد.

در هنگام نصب ساندویچ پانل چه نکاتی را بایستی مدنظر داشت؟

جهت اتصال ساندویچ پانل به اسکلت ساختمان از فلاشینگ با میزان ضخامت 1 تا 2 میلی متر استفاده می‌شود. همچنین برای اتصال پانل‌ها به یکدیگر در قسمت گوشه‌ها از فلاشینگ بهره مند می‌شوند. جهت پوشش درزبندی ها از اسپری های پلی اورتان استفاده می‌‌کنند. نصب پانل به کمک پیچ واشردار مخصوص انجام می‌شود تا در برابر آب ناشی از بارش باران و برف مقاوم تر باشد و به داخل سازه نفوذ نکند.

روش های کاهش هزینه در ساندویچ پانل اصفهان

این سازه نوین ویژگی‌‌های متعددی دارد که مهمترین آن بهینه کردن هزینه است و قیمت را کاهش می‌دهد و مقرون بصرفه است. این محصول باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها نسبت به تیغه های آجر و سیمانی است. به منظور پایین آوردن هزینه در استفاده از ساندویچ پانل روش‌های متعددی وجود دارد که عبارتند از

  1. می‌توان ساندویچ پانل را بصورت یکرو ورق تولید کرد فقط یکرو، ورق فلزی بکار می‌رود.
  2. کم کردن ضخامت ورق از 0.5 به 0.4 که موجب کاهش هزینه می‌شود.
  3. کاهش دانسیته پانل از 40 کیلوگرم به 30 کیلوگرم که قطعا بر روی قیمت تاثیرگذار است.
  4. کاهش گام‌های ساندویچ پانل سقفی می‌تواند موجب تغییر قیمت شود.

جهت اطلاع از میزان  قیمت می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب کیمیا پانل تماس حاصل فرمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول