شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

فروش ساندویچ پانل در بوشهر

ساندویچ پانل دیواری بوشهر

بندر بوشهر یکی از بنادر جنوبی ایران است. استان بوشهر به دلیل ساحل استراتژیکی که دارد دارای صنایع گوناگونی می‌باشد که مستلزم داشتن شهرک‌های صنعتی بسیاری است. نیمی از شهرک‌های صنعتی واقع در بندر از مصرف کنندگان پرقدرت ساندویچ پانل هستند. استفاده از متریال پیش ساخته ساندویچ پانل در بندر بوشهر موجب رشد اقتصادی در مراکز صنعتی و صرفه جویی در مصرف هزینه شده است.

شرکت کیمیا پانل یکی از تولیدکنندگان ساندویچ پانل دیواری و سقفی، سردخانه‌ای و انواع کانکس ویلایی، اداری، نگهبانی در شیراز می‌باشد که ارائه دهنده انواع پانل ساندویچی به استان‌های مجاور و حومه‌ای شیراز مانند بوشهر است.

ساندویچ پانل محصول پیش ساخته‌ای است که از 3 لایه مرکب تشکیل شده است. لایه رویی و زیرین که به ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم محدود می‌شود. هسته میانی که از مواد پلی اورتان تشکیل شده است. این سه لایه توسط چسب‌های عایقی بهم متصل شده‌اند و ساختار سبک و منسجمی را بوجود آورده است. وجود مواد پلی اورتان ویژگی‌های خاصی را به این محصول افزوده است.

هسته میانی می‌تواند ترکیب متفاوتی داشته باشد و پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ  و هر کدام کاربری متفاوتی دارند. ساختار نرم و سبک سازه باعث شده جایگزین مناسبی برای تیغه‌های آجری و سیمانی و دیگر مصالح سنتی باشد.

ساندویچ پانل پلی اورتان دیواری

کاربرد ساندویچ پانل بوشهر

ساندویچ پانل بوشهر در صنایع مختلفی قابل استفاده می‌باشد  کاربردهای گوناگونی دارد. عبارتند از ساخت انواع سردخانه های برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه‌های صحرایی، کانکس سرویس بهداشتی، نگهبانی، مدیریت، تعمیرگاه‌های سیار، ویلاهای یک طبقه دو طبقه، واحدهای امدادی جهت زلزله زدگان، سقف های نمایشگاه، سالن های تولیدی، ساختمان های اداری، و کانتینرهای ساندویچ پانل، پوشش داخلی سوله های انبار، سردخانه های گوشت، مرکبات، خرما، خانه های سیار، استخرهای پوشیده و سالن های ورزشی، کانکس ثابت و سیار، کلین روم و اتاقک‌های آزمایشگاهی سیار بکار می‌رود.

انواع ساندویچ پانل در بوشهر

ساندویچ پانل سقفی در بوشهر

ساندویچ پانل سقفی بوشهر با بهره گیری از بهترین مواد اولیه جهت ساخت و جدیدترین تکنولوژی روز و با بهره گیری از پرسنل متخصص و مجرب با میزان ضخامت 4 الی 20 سانتی متر و با فوم تزریقی پلی اورتان سخت و میزان دانسیته 2_+40 کیلوگرم تولید می‌گردد. پانل های تولید شده به دلیل ویژگی هایی که دارند در برابر رشد گیاهان انواع قارچ ها، کپک ها و لانه گزینی حشرات موذی مقاوم هستند.

 

پلی اورتان ضریب هدایتی پایینی دارد به همین دلیل بهترین نوع عایق بکار رفته در ساندویچ پانل سقفی می‌باشد. رول فرمینگ ساندویچ پانل سقفی دارای گام‌هایی می‌باشد که موجب زیبایی در سطح کار شده و به دلیل آبروهایی که دارد مسیری جهت عبور بارش باران و برف است. اورلپ در انتهای کار روی یکدیگر قرار می‌گیرند که باعث زیبایی کار می‌شود.

ضخامت ساندویچ پانل بوشهر

پانل های بوشهر دارای انواع ضخامت از 4 الی 20 سانتی متر می‌باشد که بسته به نوع کاربری و سفارش مشتری قابل سفارش و تولید است. میزان دانسیته یا چگالی مواد 2_+40 قابل تعریف است. تولید پانل این امکان را به مشتری می‌دهد که جهت کاهش هزینه و دور ریز در سایزهای متفاوتی قابل تولید است.

قیمت ساندویچ پانل وابسته به نوع عایق، ورق و میزان چگالی و متراژ ساندویچ پانل متفاوت است.

دارای سه نوع کلی پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ می‌باشد و هر کدام دارای ضخامت متفاوتی نیز هستند.

ارسالی مشتری محترم به شهرستان عسلویه

ارسالی
ساندویچ پانل در بوشهر

مزایای ساندویچ پانل بوشهر

  • عایق مناسب جهت انرژی گرمایی، سرمایی، صوت، رطوبت
  • وزن سبک و در نتیجه سهولت در حمل و نقل
  • مقاومت در برابر عامل جوی مانند طوفان، وزش باد شدید، برش‌های زمین لرزه
  • استحکام در برابر بارندگی های شدید

مواد پلی اورتان نسبت به سایر عایق‌ها بیشترین کاربرد را دارد. فوم پلی اورتان خاصیت ضد حریق دارد و به عبارتی خود خاموش شونده یا کندسوز است و در صورت اشتعال روند کندی را طی می‌کند و به آسانی نمی سوزد.میزان دانسیته مطلوب هسته میانی حدود 40kg است که این مقدار قابل تغییر است و می‌تواند بر روی قیمت کل تاثیرگذار باشد.

انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل بوشهر

ساندویچ پانل به طور کلی به دو دسته ساندویچ پانل دیواری و سقفی تقسیم می‌شود. نوع ورق بکار رفته در طرفین ساندویچ پانل به سه دسته تقسیم می‌شود. ساندویچ پانل با ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومیمینوم و به لحاظ هسته مرکزی به چهار دسته پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ تقسیم می‌گردد.

ساندویچ پانل از لحاظ شکل ظاهری به صورت دو رو ورق، یکرو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو کاغذ قابل تولید است. بایستی متذکر شد اگر ساندویچ پانل بصورت دو ورق باشد قطعا طول عمر بیشتری دارد و کیفیت دوام محصول بالاتری می رود.

ساندویچ پانل دیواری در بوشهر

ساندویچ پانل دیواری با ساختار مرکبی از سه لایه رویی، هسته میانی و زیرین کاملا مستحکم و منسجمی باشد. ضخامت تعریف شده برای ساندویچ  پانل دیواری بین 4 الی 20 سانتی متر است. ساندویچ پانل از لحاظ شکل ظاهری به صورت دو رو ورق، یکرو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو کاغذ قابل تولید است. بایستی متذکر شد اگر ساندویچ پانل بصورت دو ورق باشد قطعا طول عمر بیشتری دارد و کیفیت دوام محصول بالاتری می‌رود.

رنگ ساندویچ پانل بوشهر

طیف رنگی ساندویچ پانل در انواع گوناگونی است که می‌توان در 12 طیف رنگی تولید کرد. آبی، سفید، قرمز، کرم، سبز، یشمی، زرد، بنفش، طوسی، نقره ای. رنگ ورق داخلی و خارجی ساندویچ پانل بسته به انتخاب و سلیقه متقاضی قابل انتخاب است. ولی اغلب سفارش‌ها در رنگ‌های کرم و سفید که روشن هستند کاربرد دارد.

ساندویچ پانل دیواری

نصاب ساندویچ پانل بوشهر

استان بوشهر دارای اقلیم و آب و هوای متفاوتی نسبت به دیگر شهرهای جنوب کشور است. به علت هوای شرجی و رطوبت بالایی که دارد تنها محصول پیش ساخته‌ای است که نسبت به این آب و هوا پاسخگو ست ساندویچ پانل می‌باشد. اگر شما جهت نصب ساندویچ پانل از افراد مبتدی و غیر حرفه ای و بدون سابقه کاری استفاده نمایید احتمال ایجاد خسارت مالی در حد زیادی امکان پذیر است. بنابراین نصب ساندویچ پانل باید به افراد مجرب و متخصص شرکت سپرد. بنابراین استرس را از شما دور کرده و ضمانت بالایی دارد.

 

بایستی متذکر شویم اگر بنابه به هر دلیلی جهت نصب ساندویچ پانل با پشنهاد کیمیا پانل هم عقیده نبودید و نظر متفاوتی داشتید شرکت مسئولیتی در این مورد متقبل نمی شود بنابراین جهت تعیین و اطمینان ارجح این است که بعد ازخریداری نصب را به عهده نصابان متخصص شرکت بسپارید تا از ضمانت کار مطمئن شوید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-0713771520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول