شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید آبرو یا گاتر در شیراز

خرید آبرو یا گاتر در شیراز

در مبحث ساندویچ پانل می‌توان اذعان داشت که یکی از ابزارهای ساخت سقف شیروانی که بسیار پر کاربرد است، گاتر یا آبرو می‌باشد. این ابزار کارآمد می‌تواند نقش مهمی در جمع آوری آب ایفا کند به این ترتیب که آب حاصل از برف  یا باران که روی پشت بام ریخته می‌شود، پس از اینکه جمع آوری شد به سادگی درون آبرو قرار گرفته و از طریق لوله های ناودانی به محل تعیین شده هدایت می‌شود.

آبرو یا گاترهای شیروانی در مدل‌ها و طرح های گوناگونی تولید می‌گردد و هر کدام هزینه‌های متفاوتی خواهند داشت به دلیل اینکه وزن مناسبی دارند ساخت، تولید و نصب آن‌ها به سهولت انجام می‌گیرد و به آسانی می‌توان در ارتفاعات نصب کرد.

گاتر-آبرو

در اجرای ساندویچ پانل سقفی رعایت بعضی اصول در اجرا می‌تواند خیلی مهم باشد. استفاده از گاتر یا آبرو در ساندویچ پانل سقفی می‌تواند بسیار کاربردی باشد تا آب حاصل از باران و برف وارد سازه نشود و سازه را خراب نکند. در اسمبل کردن سازه رعایت کردن نکات مهم و اساسی جز فاکتورهای اصلی اجرا و نصب می‌باشد.

آبرو یا گاتر

آبرو یا گاتر، کانال پیش ساخته‌ای می‌باشد که در بخش تحتانی سقف‌های ساختمانی تعبیه شده است و با توجه به نوع ساختمان ممکن است گاتر در شکل‌های متنوعی تولید گردد.آبروها در انواع لندنی، جعبه‌ای، فیتیله‌ای تولید می‌گردد. آبروها از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت چهار دهم و شش دهم میل و به طول دو تا دو نیم متری تولید می‌گردد.

آبروهایی با جنس گالوانیزه به ضخامت چهار دهم میل و طول سه متر از نوع لندنی می‌باشد و ورق‌های گالوانیزه با طول دو متر و دو متر و نیم و ضخامت چهار دهم میل و شش دهم میل تولید می‌گردد.این آبروها به دلیل تنوع زیادی که دارند مزایا و معایب گوناگونی دارند. به طور کلی هدف اصلی استفاده از آبرو، هدایت آب‌های سطحی سقف می‌باشد.اما در این حین می‌توان اشاره کرد که اثر آب در مدت طولانی فرسودگی و پوسیدگی بر جای می‌گذارد.این از معایب آبرو می‌باشد که بایستی تعمیر گردد.برای تعمیر گاتر باید محل دقیق پوسیدگی و خوردگی مشخص گردد و سپس در صدد تعمیر و یا تعویض آن برآیند.

آبرو سقف شیروانی

آبرو سقف های شیروانی

آبرو یا گاتر در رنگ و طرح‌های متفاوتی ساخته می‌شود و وابسته به شرایط اقلیمی دارای طول و ضخامت گوناگونی هستند.اما کاربرد اصلی این سازه مخصوص سقف‌های معمولی نیست و فقط برای سقف شیروانی قابل اجرا هستند. آبرو یا گاتر بیشترین استفاده را در ساخت سقف‌های ساندویچ پانل دارد. چنانچه از کانال‌ها استفاده نشود. خسارات جبران ناپذیری در طول زمان به سازه وارد می‌کند.

آبرو یا گاتر

روش اجرای آبرو یا گاتر

اجرای کانال‌های گاتر بسیار آسان می‌باشد ولی بایستی توسط نصاب ساندویچ پانل انجام می‌گیرد.اجرای کارآمد گاتر موجب جمع آوری آب‌های باران و برف شده و وارد کانال می‌شود مانع از نفوذ به محیط های اطراف می‌گردد.

اجرای گاتر طی چندین مرحله انجام می‌شود. ابتدا فریم‌های گاتر از طریق اتصال جوش، نصب می‌گردد سپس لبه‌های فریم وصل می‌شود. جوشکاری ورق‌ها و خم کردن پیشانی به پروفیل ها، که در مراحل بعدی انجام می‌گیرد. جوشکاری ورق‌های دامپا و نصب تراس تکمیل کننده اجرا می‌باشد.نصب گاتر بایستی با ظرافت انجام شود، جوشکاری فریم‌های گاتر در آخرین مرحله انجام می‌گیرد.بعد از نصب مهمترین اصل در اجرای گاتر قرار دادن صحیح سطح شیروانی به آبرو می‌باشد که اتصال به درستی صورت گیرد و بتواند آب را به خوبی به زمین هدایت کند.

همانطور که گفتیم ضخامت گاتر به شرایط آب و هوایی وابسته می‌باشد و ممکن است افراد به این جهت در انتخاب گاتر دچار تردید گردند.ما به شما پیشنهاد می‌دهیم جهت این امر مهم با متخصصین و کارشناسان کیمیا پانل تماس حاصل فرمایید.

زمان اجرای کانال‌های آبرو وابسته به متراژ سازه می‌باشد ولی این پروسه اغلب حدود 10 روز انجام می‌گیرد. جهت انجام این فرآیند بهتر این است که با مشاورین ما هماهنگ شود و زمان مناسب تعیین گردد.

مسیر آبرو

گاتر سقف شیب دار

یکی از متعلقات سقف‌های شیب دار گاتر یا آبرو می‌باشد که باعث هدایت مسیر آب به داخل کانال می‌شود.این محصول چون محل آبرو می‌باشد باید از جنسی تهیه گرد که دچار پوسیدگی و خوردگی نشود. بنابراین ورق گالوانیزه بهترین گزینه است. چون باعث هدایت برف، باران، به داخل کانال می‌گردد.

با توجه به شرایط آب و هوایی و عدم هزینه ممکن است که افراد بخواهند بجای گاتر با کیفیت از گاتر معمولی استفاده کنند و اگر بنا به موقعیت زمانی و مکانی گاتر دچار خللی شود و نیاز به تعمیر دارد. چنانچه گاترهای شیب دار تعمیر نگردد. کنار درب اصلی ایجاد خرابی می‌کند و روی زمین خوردگی بوجود می‌آورد.بنابراین برای جلوگیری از چنین مشکلی بهتر است از جنس مرغوب و با کیفیت بهره‌مند شوند.

قیمت آبروهای شیروانی

قیمت آبرو یا گاتر وابسته به شاخص‌هایی است که عبارتند از میزان، ضخامت و نوع آبرو.قیمت این کانال‌ها نشان دهنده مرغوبیت جنس نمی‌باشد و تحت تاثیر شرایط محیطی است.جهت اخذ قیمت لازم است ابتدا شرایط محیطی به طور کامل بررسی گردد و سپس قیمت تعیین گردد.برای استعلام قیمت می‌توانید به صفحه تماس با ما جهت ارتباط مراجعه نمایید.

می‌توانید جهت مطلع شدن از انواع ساندویچ پانل‌های پلی‌اورتان شرکت کیمیا پانل اعم از ساندویچ پانل سقفی و دیواری با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و بهترین ساندویچ پانل شیراز را تهیه نمایید.

آبرو یا گاتر به عنوان ناودان تلقی می شود که روی سقف های شیروانی قابل نصب است و موجب می شود آب‌های جمع آوری شده حاصل از بارش باران و برف جمع گردد و از طریق این لوله ها به بیرون هدایت گردد.

آبرو یا گاتر در سه نوع مختلف تولید می گردد لندنی، جعبه ای، فیتیله ای که هر کدام در موقعیت های مختلفی کاربرد دارند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.