شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

مشاوره، طراحی و اجرای ساندویچ پانل در شیراز

مشاوره، طراحی و اجرای ساندویچ پانل در شیراز

مشاوره، طراحی و اجرای ساندویچ پانل در شیراز

نصب سقف سوله در شیراز

با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون در انواع مشاغل و صنعت، بیشتر افرادی که قصد اجرای پروژه‌ای دارند بدون تحقیقات لازم و گرفتن مشاوره هیچ اقدامی نمی‌کنند. هر پروژه‌ای توسط افراد کارآمد و متخصص به گونه‌ای طراحی می‌شود که پاسخ های متعددی خواهد داشت و این نیاز به طرق مختلف مرتفع می‌گردد.

شرکت کیمیا پانل با تکیه بر تیم مهندسی خبره و مجرب و با ارائه خدمات لازم  جهت مشاوره در زمینه برآورد هزینه‌های پروژه، محاسبات، طراحی و ساخت و اجرا، همواره در تکاپو می‌باشد که اطلاعات مفید و پربازده ای به مشتریان خود ارائه دهد.

ساندویچ پانل سقفی در شیراز

بایستی متذکر شد در صورت نیاز به مشاوره اولین اقدام این است که پروژه، کاربرد، موقعیت مکانی و جغرافیایی، مقیاس و دیگر عوامل مربوطه را بررسی کرده و در اختیار متخصصین کیمیا پانل قرار دهید تا بتوان بهترین نتیجه و بازخورد را بدست آورد.

ساندویچ پانل ساختار مرکبی دارد که از دو طرف به ورق‌های فولادی که با آلومینیوم و روی پوشانده شده است، محدود گردیده، ورق‌های فولادی در برابر خوردگی مقاومت بسیاری دارند و قسمت روی با یک لایه پرایمر و 25 میکرون رنگ پلی استر کوره‌ای پوشانده شده است.

در هسته میانی، لایه عایق پلی‌اورتان سخت با سلول‌های بسته قرار گرفته است. ساختار پلی‌اورتان در دسته بهترین عایق حرارتی و صوتی می‌باشد.امروزه تمام دنیا با سرعت به سمت کیفیت برتر در ساخت و ساز پیش می‌رود و کاربرد این محصول روز به روز بیشتر می‌شود.

واحد طراحی: بخش طراحی مهندسی کیمیا پانل با بهره‌مندی از کادر مجرب و ماهر در تلاش است با استفاده از دانش فنی و دید معماری خود زیباترین طرح ها، با عملکرد کارا در راستای محقق سازی نیاز کارفرمایان تولید گردد.پس از انجام مشاوره و دریافت اطلاعات ضروری مربوط به پروژه مراحل طراحی به شیوه ذیل انجام می‌شود.

 

1)ارائه طرح با حجم کلی و پلان های اولیه

2)ارائه نقشه های معماری و سازه‌ای

3)ارائه نقشه های تاسیساتی

4)برآورد متریال و زمان اجرا

 

جهت انجام پروژه‌های کوچک نیازی به نقشه های مفصل با قید جزییات نیست کافی است که در مورد پروژه با واحد طراحی شرکت کیمیا پانل ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مذکور را در مورد سازه یا پروفیل بدست آورید.

 

اجرای انواع ساندویچ پانل

بعد از ارائه مشاوره، طراحی و ساخت ساندویچ پانل، اجرا و نصب ساندویچ پانل بسیار حائز اهمیت می‌باشد که بخش اصلی را شامل می‌شود و بایستی در زمینه سقفی و دیواری انجام گیرد، اغلب پیمانکاران و افراد غیر متخصص به دلیل نداشتن تجربه کافی و مهارت لازم ضربه زیادی به این صنعت وارد کرده‌اند.یک نصاب کارآزموده می‌تواند ساندویچ پانل سقفی، دیواری و ساندویچ پانل سردخانه‌ای را به همراه فلاشینگ آن نصب نماید.

از ساندویچ پانل پلی اورتان جهت اجرا در پوشش دیواره‌ها و سقف های سالن مرغداری و ساختمان های پیش ساخته کانکس، سردخانه، اتاق تمیز، آشیانه هواپیما به کار می‌رود.عایق بکار رفته در این سازه بسیار حساس است زیرا مبحث آب بندی و هوابندی تضمین کیفیت بسیار مهم است.

پروژه ها برای اجرا نیاز به دانش ویژه ای دارند.اطلاعات گردآوری شده غیر از اجرا در مبحث طراحی و برآورد هزینه بسیار لازم و ضروری است.با در نظر گرفتن تولیدات کیمیا پانل، طراحان این شرکت به خوبی با متریال مختلفی از جمله ساندویچ پانل پلی اورتان آشنایی داشته و تبحر لازم جهت طراحی در حوزه های ساخت سردخانه های بالای صفر و زیر صفر، تونل های انجمادی، سالن های صنعتی و ورزشی و سیستم برودتی نیز دارند.

کانکس در شیراز

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.