شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

عوامل مهمی که باعث برتری ساندویچ پانل نسبت به دیگر سازه ها می باشد.

عوامل مهمی که باعث برتری ساندویچ پانل نسبت به دیگر سازه ها می باشد.

امروزه ساندویچ پانل، بسیار مورد توجه مهندسان و معماران قرار گرفته است.دلیل اصلی و کاربرد موثر آن بازخورد خوب فوم عایق هسته میانی و نصب آسان در مدت زمان کوتاهی می­‌باشد.

ساندویچ پانل چه ساختاری دارد؟

هسته میانی این پانل ها، فوم پلی اورتان یا پلی استایرن و..می‌باشد که از دو طرف با ورق از جنس گالوانیزه­، آلوزینک­، و یا آلومینیوم احاطه شده است.این پانل ها سازه ­های بسیار کاربردی می­‌باشد که در انواع پانل های دیواری، سقفی، کلین روم، مرغداری دیده می­‌شود.

عوامل مهمی که باعث برتری ساندویچ پانل نسبت به دیگر سازه ها می‌باشد.

سوله با ساندویچ پانل

1)مناسب بودن قیمت ساندویچ پانل نسبت به دیگر سازه ها

اجزای تشکیل دهنده ساندویچ پانل نسبت به دیگر مصالح بسیار سبک و ارزان قیمت بوده است.این عامل مهمی برای فروش بیشتر و کاربرد آن در ساخت سازه می­‌باشد.شرکت کیمیا پانل در ساخت و تولید انواع ساندویچ پانل ­ها با عایق پلی اورتان یا پلی استایرن با استانداردهای بالا و قیمت مناسب می­‌باشد.

2)متنوع بودن کاربردهای ساندویچ برای انواع سازه

این پانل­ ها به دلیل تنوع زیاد کابرد وسیعی در ساخت انواع سازه دارد که عبارتند از سردخانه ها ،مرغداری، کشاورزی، دامپروری، آشیانه هواپیما، مسکونی …نوعی دیگر، ساندویچ پانل دکوراتیو می­‌باشد که در اکثر نماهای سازه، ساختمان اداری و مسکونی­، تجاری استفاده می‌شود و به دلیل قابلیت خاصی که دارد بازخورد خوبی داشته و بسیار کاربرد دارد.

3)مقاوم بودن ساندویچ پانل در برابر حریق

به دلیل وجود فوم عایق پلی اورتان، پلی استایرن یا پشم سنگ در هسته میانی ساندویچ پانل عایق مناسبی در برابر حریق می‌باشد. این عایق کند سوز بوده و بسیار در برابر آتش سوزی مقاوم است. از این رو اکثر مردم برای ساخت ساختمان از این ساندویچ پانل‌ها استفاده می­‌کنند . این پانل چنانچه در مقابل آتش قرار بگیرد تا دمای 1000 درجه سانتیگراد می‌تواند تحمل کند و ایمنی مناسبی را برای ساخت سازه ایجاد می‌کند و یکی دیگر از خصوصیات این سازه ها این است که در مقابل نور آفتاب تغییر رنگ نمی‌دهد.

بهتر است بخوانید:  فوم xps چیست؟

4)وزن سبک پانل ها و قابلیت حمل آسان

ساندویچ پانل‌ها با ابعاد و اندازه‌های مختلف و با توجه به نیاز مشتری برش داده می‌شود و از طول 2 تا 15 متر قابل برش می‌باشد و توسط تریلر قابلیت حمل و نقل آسانی دارد چون در ساختار این پانل فوم پلی اورتان بکار رفته، باعث متراکم شدن بافت شده و از لحاظ وزنی بسیار سبک می‌باشد.این نوع متریال موجب صرفه جویی در وقت و زمان می‌شود.

5)ساندویچ پانل با تنوع در طرح و رنگهای متفاوت

در طراحی و ساخت این سازه ­ها از رنگ‌های متفاوتی می‌توان استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای این کار وجود ندارد این رنگ ها از نوع کوره­ ای می‌باشد و در برابر خوردگی و پوسیدگی و حتی نور آفتاب بسیار مقاوم است .اغلب رنگ سفید کار می‌کنند ولی از رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز هم معمولا برای سقف سازه‌ها می­ توان استفاده کرد.

6)به حداقل رساندن مصرف انرژی و زمان

ساندویچ پانل­‌ها به جهت وزن سبک به راحتی قابل جابجایی می‌باشد و نصب آسانی دارد. می‌توان این سازه را در صورت نیاز باز و بسته کرد که بهتر است این کار توسط افراد مجرب و متخصص انجام گیرد.

7)عایق مناسب

یکی از بهترین خصوصیت های ساندویچ فوم عایق می‌باشد که بسیار کابردی است و در هسته میانی آن تعبیه شده و عامل مهمی برای جلوگیری از ورود صوت، حرارت،گرما، سرما به داخل پانل می­‌باشد و از آن برای دیوارها و سقف سازه‌های سوله و انبارهای مواد غذایی و مرغداری استفاده کرد.

8)قابلیت شستشو

در ساخت انواع ساندویچ پانل معمولا از رنگ سفید استفاده می­‌‌شود و اما هیچ محدودیتی برای رنگ‌ها وجود ندارد برای شستشو بایستی به نوع رنگ کوره­ای که استفاده می­‌شود توجه کرد و نوع مواد شوینده را انتخاب کرد. عملکرد این مواد شوینده بر روی رنگ پانل ها بسیار موثر است و بهتر است از اسیدها استفاده نشود به همین منظور کاراترین گزینه ساخت کلین روم با همان پانل های صاف و بدون تو رفتگی می ­باشدکه کمتر آلوده شود.

بهتر است بخوانید:  انواع ضخامت ساندویچ پانل در شیراز
اسکلت سوله با ساندویچ پانل

9)پایداری ساندویچ پانل ها در برابرحلال ها

ساندویچ پانل ها در برابر بسیاری از حلال­ ها مقاوم هستند و حتی در برابر شرایط آب و هوایی سهمگین و پر باران و پر باد مقاوم است و از کیفیت آن کم نمی ­شود و حتی از نفوذ حشرات و جوندگان هم جلوگیری می کند.

10)شرکت کیمیا پانل از سال 1400 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری آغاز کرده و با تکیه بر 20 سال سابقه مفید در تولید انواع یخچال صنعتی و تجهیزات سرمایشی در قالب صنایع برودتی فعالیت می­کند و از آن زمان تا کنون با تکیه بر کیفیت دستور کار ماست ، رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده تا ضمن ارتقا و پیشرفت ، تامین خواسته های مشتریان بتواند جایگاه بهتری را در این عرصه ایجاد کند.برای مشاهده مطالب جدید می توانید به پیج اینستا مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.