شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل شهرک صنعتی در شیراز

ساندویچ پانل شهرک صنعتی در شیراز

ساندویچ پانل شهرک صنعتی در شیراز

ساندویچ پانل یکی از مصالح پیش ساخته و سبکی هست که چندین سال است جایگزین سایر مصالح سنگین و قدیمی شده است.شرکت کیمیا پانل سال هاست که در این زمینه فعالیت داشته و انواع سوله، کانکس­‌های پیش‌ساخته و انواع ساختمان صنعتی را با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری با کیفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

عواملی که باعث می‌شود ساندویچ پانل نسبت به مصالح قدیمی برتری داشته باشد شامل عایق، مقاومت بالا، ضد زلزله و ظاهر زیبایی که دارد.

ضخامت ساندویچ پانل سقفی و دیواری 4 و 5 و 6 و 8 و 10 و 12.5 و 15 سانتی­متر  و در طول و رنگ های متنوعی عرضه می­‌گردد.

ساختار ساندویچ پانل به صورت 3 لایه منسجم می‌باشد که هسته مرکزی با چگالی پایین که در مابین دو لایه پوسته نازک ولی مقاوم قرار گرفته است.

تولید ساندویچ پانل اجازه دست یابی به عملکرد مکانیکی عالی را در کمترین وزن ولی با سفتی و سختی بسیار بالایی را می­‌دهد.

به دلیل مقاومت بالای ساندویچ پانل و تعامل بین اجزا چنانچه تحت بار خمشی بکار گرفته شود، هسته فشار بارهای برشی را متحمل می‌شود و فاصله بین رویه­ ها که تحت فشار درونی یک پوسته در تنش و از سوی دیگر فشرده سازی را ایجاد می­‌کند.

عایق بین دو لایه یا همان هسته مرکزی نرمی و انعطاف پذیری خاصی دارد این هسته می‌تواند در چند مدل ارائه شود.مواد پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه.ساندویچ پانل به پنل کامپوزیت آلومینیوم هم معروف است.

فوم میانی عایق مناسبی در برابر صدا، رطوبت و انرژی سرمایشی و گرمایشی می‌باشد.عایق حرارتی بکار رفته در این پانل ها موجب بهینه سازی و مصرف انرژی، می­‌شود و حتی موجب تامین دما و گرمای مورد نیاز پربازده است.

ساندویچ پانل شیراز

کاربرد ساندویچ پانل های دیواری و سقفی

ساندویچ پانل های دیواری و سقفی در صنعت و ساختمان سازی به وفور دیده می­‌شود مانند انواع سردخانه‌ها، محیط‌های گرمایشی و سرمایشی که تبادل دما گرم و سرد اهمیت دارد، واحدهای امداد و نجات و پلیس و نظامی و سوله­ ها و اتاق تمیز

ساندویچ پانل شهرک صنعتی فارس

کارخانه کیمیا پانل با اتکا به تیم فنی و مهندسی مجرب و کار آزموده همیشه سعی داشته است تا با ارائه خدمات مشاوره در زمینه برآورد هزینه‌های پروژه، محاسبات طراحی، ساخت و اجرا و…. اطلاعات لازم و مفیدی در اختیار مشتریان قرار دهد.

شرکت کیمیا پانل با ارائه پروژه های کلید تحویل، تمام فعالیت های یک پروژه را اعم از طراحی، تامین مصالح، نصب و اجرا و راه اندازی طی مدت زمان معلوم، یا در زمان بندی متفاوتی انجام می‌گردد.

کارخانه کیمیا پانل شیراز

به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات متمایز و تکمیلی و با استفاده از کادر مجرب، نصب ساندویچ پانل را انجام می‌دهد. واحد فنی و مهندسی کیمیا پانل با محاسبه دقیق و آنالیز مساحت مورد نیاز و با بهره گیری از همکاران گروه فنی که شامل نصابان آموزش دیده می‌باشد در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی می­‌باشد.

خدمات پس از فروش

ما به این باور رسیده‌ایم که در این فضای کسب و کار رقابتی، مشتری شایسته احترام و اهمیت ویژه­‌ای است که پس از خرید برای وی قائل می‌شوند. واحد خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت مشتری و خاطری آسوده برای آن­­ ها و کسب بهترین بهره­ مندی از محصولات و هم چنین خدمات خریداری شده در این حوزه تشکیل شده است.

پشتیبانی فنی و آموزش

کارشناسان کیمیا پانل پس از طی دوره­ های آموزشی مشخص فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات پس از فروش شروع می­‌کند و با حساسیت ویژه‌­ای در تلاش هستند که ابهامات و مشکلات فنی خریداران را در مدت زمان محدودی به بهترین شکل مرتفع سازند.در ادامه جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به پیج اینستا مراجعه نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.