شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید ساندویچ پانل در شیراز

خرید ساندویچ پانل در شیراز

خرید ساندویچ پانل در شیراز

یکی دیگر از کلان شهرهایی که در صنعت ساخت و ساز بسیار فعال می‌باشد شیراز است که ساندویچ پانل پلی اورتان را عرضه می‌کند.وقتی از ساندویچ پانل شیراز صحبت می‌کنیم منظور همان متریال پیش ساخته ای می‌باشد که در مقالات پیشین به تفصیل و جامع پرداخته ایم.ساندویچ پانل محصول جدیدی می‌باشد که بسیار مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است و به دلیل ویژگی خاصی که دارد بسیار مفید و پربازده می‌باشد.

ساندویچ پانل در شیراز سازه ای می‌باشد که در ساخت انواع صنایع کاربرد دارد و امروزه به وضوح دیده می‌شود که جای مصالح سنتی را تا حد چشمگیری گرفته است.

تفاوت مهمی که این متریال با مصالح قدیمی دارد این است که مواد جانبی کمتری در پانل‌های پیش ساخته بکار می‌رود.ساختار این محصول نوین بصورت سه لایه منسجم می‌باشد که لایه رویی و زیرین معمولا از جنس ورق گالوانیزه یا آلوزینک می‌باشد و لایه میانی که بسیار مستحکم است از فوم پلی اورتان تشکیل شده است.

این عایق باعث شده که ویژگی منحصربفردی به سازه افزوده شود که مهمترین آن عایق مناسبی جهت سرما و گرما می‌باشد.این سازه نوین بسیار سبک بوده و بدین خاطر جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.قابلیت نصب آسانی دارد و در برابر ورود حشرات موذی،موش خوردگی،کپک و قارچ مقاوم می‌باشد.

ساندویچ-پانل

ساندویچ پانل دیواری در شیراز

یکی از محصولات ساندویچ پانل پلی اورتان، ساندویچ پانل دیواری است.این سازه پیش ساخته جهت ساخت دیوار سازه قابل استفاده می‌باشد.جنس ورق این پانل می‌تواند گالوانیزه یا آلوزینک باشد.فوم میانی پانل از جنس پلی اورتان یا پلی استایرن انتخاب می‌شود.

ساندویچ پانل در بوشهر

ساندویچ پانل سقفی در شیراز

ساندویچ پانل سقفی تولید دیگری از محصولات ساندویچ پانل پلی اورتان است. این محصول برای سقف سازه به کار می‌رود. همچنین می تواند در صنایع دیگری هم کاربرد داشته باشد.

کیمیا پانل کارخانه تولید ساندویچ پانل پلی اورتان در شیراز ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل های دیواری و سقفی با چندین سال سابقه درخشان و پربازده با کادر مجرب و مشاوران متخصص و با تولید بهترین کیفیت در محصول در خدمت شما بزرگوارن می باشد.

ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل در شیراز

با توجه به نرخ ارز و نوسانات بازار و کاربرد ساندویچ پانل در صنایع مختلف و استفاده از مواد متفاوتی در ساخت این محصول، بایستی مذکر شد که این عوامل تاثیر بسیاری بر روی قیمت ساندویچ پانل می گذارد و به همین دلیل برای تعیین قیمت شما می تانید با شماره درج شده در پایین مقاله با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.