شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ارسالی مشتری محترم به جزیره کیش

ساندویچ-پانل-سقفی-اصفهان
ارسالی

ساندویچ پانل در جزیره کیش

جهت استعلام قیمت از ساندویچ پانل مخصوص جزیره کیش می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

ساندویچ-پانل-در-کیش

ساندویچ پانل جزیره کیش

ساندویچ پانل جزیره کیش، پانل‌های کمپوزیتی هستند یک محصول ساختمانی با ساختار سبک و مرکبی شبیه ساندویچ است. از طرفین به لایه‌هایی از جنس ورق محدود شده است. لایه میانی توسط فوم عایق پوشش داده شده است. عایق میانی بسیار سبک و انعطاف پذیر است و از مواد پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه تولید شده است.

 

 به دلیل کاربرد گسترده‌ای که دارد در ساخت و ساز و صنعت عمران بسیار چشمگیر شده است. ساندویچ پانل مخصوص جزیره کیش، پنل‌های کمپوزیتی نامیده می‌شود.

ساندویچ پانل سقفی

مشخصات فنی ساندویچ پانل‌های جزیره کیش

ساندویچ پانل‌ها بسته به نوع و کاربری‌های آن‌ها متفاوت هستند. ساندویچ پانل‌ها دارای مشخصه‌های ضخامت پانل، نوع ورق، ضخامت ورق.در ساخت ساندویچ پانل‌ها ورق‌های آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه با پوششی از رنگ‌های پلی‌استر کوره‌ای بکار می‌رود.

ضخامت ورق‌ها بین 0.5 تا 0.7 میلی متر است. ابعاد پانل‌ها با طول و عرض‌های استانداردی در بازار موجود است که مشتری می‌تواند بسته به نیاز خود خریداری نماید. وزن پانل‌ها وابسته به میزان ضخامت و نوع مواد بکار رفته در ساخت ساندویچ پانل متفاوت است.

 

 

ساندویچ پانل بطور عمده به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم می‌شوند.

کانکس-ساندویچ-پانل

ساندویچ پانل دیواری مخصوص جزیره کیش

ساندویچ پانل‌های دیواری یک نوع مصالح ساختمانی است که برای پوشش دیوارهای ساختمان و سازه و کانکس استفاده می‌شود و متشکل از دو لایه ورق که مابین آن‌ها فوم پلی اورتان تعبیه شده است. این محصول جهت پوشش دیوار سازه‌ها بکار می‌رود. بهترین نوع مواد قابل استفاده در هسته مرکزی پانل، پلی اورتان است. ساندویچ پانل‌های دیواری به دلیل داشتن ویژگی مهم مانند عایق حرارتی، برودتی، صوتی و وزن سبک موجب سهولت در نصب شده است. یک راه حل مقرون بصرفه برای ساخت سازه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی شده است. به دلیل دوام بالایی که دارند نیاز به تعویض ندارند و در نتیجه موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می‌شود.

 

گستره ضخامت پانل‌های دیواری بین 4 تا 25 سانتی متر است. ساندویچ پانل‌های کیش با انواع آب و هوای اقلیمی سازگاری دارد و این امکان را فراهم می‌آورد که در انواع پروژه‌ها استفاده کرد.کاربرد فوم پلی اورتان در هسته میانی پانل به دلیل کیفیت بالایی که دارد بهترین گزینه جهت پوشش دهی سردخانه و یخچال‌های صنعتی می باشد.

کانکس مدیریتی

کاربرد ساندویچ پانل دیواری جزیره کیش

ساندویچ پانل دیواری یک راه حل مناسب و مقرون بصرفه برای صنعت ساختمان سازی می‌باشد به عنوان یک روش آسان و سریع جهت ساخت دیواره‌های ساختمانی و پروژه‌های سازه‌ای ست. همچنین بهترین گزینه برای پوشش دیواره‌های سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش‌ساخته، یخچال‌های صنعتی، سوله‌ها و مراکز انتقال خون‌های سیار بکار می‌رود.ساندویچ پانل‌های دیواری در ساخت سازه های مسکونی و تجاری و صنعتی به دلیل ویژگی‌های مانند عایق حرارتی و برودتی و صوت کارآمد است.

کیمیا پانل در شیراز

ساندویچ پانل سقفی در جزیره کیش

یکی از مهمترین بخش‌های یک سازه سقف می‌باشد. مقاومت این سازه از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای انتخاب این بخش دقت کافی لحاظ شود. ساندویچ پانل پوشش مناسبی جهت مسقف سازی ساختمان‌ها، سوله‌ها و سقف‌های شیبدار، انواع کانکس و سردخانه می‌باشد. ساندویچ پانل‌ها سقفی به دلیل فاکتورهایی مثل عایق حرارتی و برودتی، وزن سبک و سهولت در نصب یک راه حل مناسب و مقرون بصرفه جهت پوشش دهی سقف‌های ساختمان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی می‌باشد و در نتیجه می‌تواند هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش دهد.

استفاده از ساندویچ پانل سقفی بهترین گزینه برای ایجاد یک سقف مقاوم و مستحکم به حساب می‌آید. یک روش کارامد جهت کاهش هزینه‌ها و حفظ انرژی در ساختمان‌ها می‌باشد. ساندویچ پانل سقفی بسیار مقرون بصرفه است. و در ساخت سازه‌های مختلف بکار می‌رود.

ارسالی

ساندویچ پانل‌های سقفی کیش دارای مزایای متعددی می باشند

مقاومت در برابر برش‌های زمین لرزه به دلیل مقاومت بالایی که در برابر زلزله دارد یک راه حل ایمنی در جهت ساخت سازه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی و پروژه‌های ساختمانی می‌باشد. به دلیل اینکه سقف ساختمان بیشتر در معرض بارش باران و برف قرار می‌گیرد باید از استحکام بیشتری برخوردار باشد. بدین منظور گام‌هایی را روی سقف سازه تعبیه کرده‌اند که از 3 تا 5 گام تعریف شده است. گام‌ها شبیه به ذوزنقه ای می‌باشد که به شکل اورلپ‌ها روی هم قرار می‌گیرند و بدین ترتیب مانع از نفوذ آب به داخل سازه می‌گردد و به دلیل داشتن طول بالاتر از 13 متر قابلیت اورلپ شدن را روی یکدیگر دارد.

 

 

ساندویچ پانل سقفی در انواع گوناگونی عرضه می‌گردد؛ عبارتند از ساندویچ پانل دورو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو کاغذ، یکرو ورق یکرو نایلون یا دورو نایلون، دورو فویل.ساندویچ پانل سقفی به دلیل وجود لاینه میانی در انواع پلی اورتان، پلی استایرن و پشم سنگ تولید می‌شود.

ساندویچ پانل سقفی با لایه میانی پلی اورتان دارای ویژگی‌های حرارتی، صوتی  برودتی بسیار خوبی است و به عنوان یک راه حل کارآمد و مناسب جهت ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی به حساب می‌آید. وزن بسیار سبک و ضد حریق موجب شده که استفاده بسیاری داشته باشد. ساندویچ پانل سقفی با هسته پلی استایرن دارای ویژگی های صوتی مناسبی برای پوشش دهی سقف می‌باشد.این محصول ضد حریق نمی‌باشد ولی عایق مناسب صوتی به حساب می‌آید.

فوم پلی اورتان

فوم پلی اورتان چیست؟

فوم پلی اورتان با ساختار سلولی بسته از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی یول تشکیل شده است. پلی اورتان خواص فیزیکی و شیمایی منحصربفردی دارد و به دلیل خلل و فرج بسته‌ای که دارد بازدهی خوبی به عنوان عایق حرارتی دارد و میزان دانسیته تعریف شده جهت تولید برای رسیدن به مقاومت حرارتی و ظرفیت بارگذای مطلوب میزان چگالی حدود 40 تا 42 کیلوگرم بر متر مکعب است.

 

 

میزان حداکثر دمای مناسب برای عملکرد پلی اورتان حدود 70 الی 80 درجه سانتیگراد است. البته مواد پلی اورتان دمای 100 درجه الی 110 درجه نیز استحکام خود را حفظ می‌کند ولی در دمای بالاتر از این مقدار تجزیه می‌شود. این محصول ویژگی منحصربفردی دارد. عایق مناسب حرارت، برودت، صوت، حریق، ضد باکتری و ضد قارچ می‌باشد. به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار دارد در گستره وسیعی از مصارف روزمره قابل استفاده است. میزان دانسیته مطلوب برای فوم پلی اورتان حدود 2_+40 کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

فوم پلی اورتان

ساندویچ پانل پلی اورتان چه مزایایی دارد؟

  1. عایق حرارت، برودت، صوت
  2. وزن سبک و سهولت در حمل و نقل و نصب
  3. مقاوم در برابر حریق
  4. مقاوم در برابر برش‌های زمین لرزه و عوامل جوی
  5. سازگار با محیط زیست
  6. دوام و عمر طولانی
  7. مقاوم در برابر فشار و ضربه‌های احتمالی
  8. ساندویچ پانل بوی خاص و شیمایی ندارد و برای سلامت انسان و طیور ضرری ندارد.
  9. ساندویچ پانل‌ها را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار گسترده‌ای خریداری کرد.
  10. مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی و لانه گزینی حشرات
سوله

ساندویچ پانل سقفی و دیواری کیش چه کابردهایی دارد؟

  1. ساخت مدارس سیار
  2. سوله ها
  3. صنایع دفاعی
  4. بیمارستان‌ها
  5. سالن‌ها و انبارها
  6. درمانگاه‌های سیار
  7. کانتینرها و کانکس‌ها
  8. سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی
  9. ویلاهای پیش ساخته و مناطق مسکونی
  10. سقف کاذب و مکان های سرپوشیده
ساندویچ پانل پلی اورتان دیواری

کیمیا پانل شرکت تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان با چندین سال سابقه درخشان مفتخر است با بکارگیری مواد اولیه مرغوب و کادر فروش مجرب با تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری، سردخانه، اتاق تمیز، کانکس در خدمت شما عزیزان می‌باشد.این شرکت سابقه مفید و پربازدهی در جهت تولید انواع ساندویچ پانل را در شیراز و استان های حومه و شهرهای اطراف شیراز دارد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول