شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

سفارش مشتری محترم به شهرستان نایین

ارسالی مشتری

قیمت ساندویچ پانل در استان اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان محصول پیش ساخته نوین، متشکل از سه لایه مرکب لایه رویی و زیرین از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک بصورت نازک ولی محکم و هسته میانی از مواد ضخیم و بسیار سبک تشکیل شده است.هسته میانی می‌توان با مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ پوشش داد. این عایق بسیار نرم و انعطاف پذیر است و باعث سبک شدن وزن سازه شده است.

ساندویچ پانل‌ها مواد کامپوزیتی هستند که از سه لایه بهم پیوسته تشکیل شده اند. لایه رویی و زیرین نازک ولی محکم است و لایه میانی یا هسته مغزی ضخیم اما سبک و انعطاف پذیر است.

قیمت-ساندویچ-پانل-اصفهان

استان اصفهان به مرکزیت شهر اصفهان، ششمین استان پهناور و سومین استان پر جمعیت ایران است. استان اصفهان بیشترین استان‌های همسایه را در اطراف حومه خود دارد. از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی و از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی و از غرب به استان لرستان و چهار محال بختیاری و از جنوب کشور به کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است.

 

 

اصفهان به لحاظ صنعت قطب تولید آهن و فولاد به حساب می‌آید.این استان دارای صنایع بزرگی است؛ همچون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، کارخانه جات متعدد سرامیک و کاشی سازی، معادن سنگ و سنگ بری که می‌توان به آن اشاره کرد. استان اصفهان به رغم تولیدات صنعتی بسیار بالا دارای شهرک های صنعتی زیادی می‌باشد محتمل است که استفاده از سوله در این استان حجم زیادی دارد. ساخت سوله با متریال پیش ساخته ساندویچ پانل انجام می‌گیرد که بسیار کم هزینه و بادوام است و مقرون بصرفه است.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان یکی از مصالح پیش ساخته و جدیدی می‌باشد که به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد بسیار چشمگیر شده است و مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است.جنس لایه رویی و زیرین ورق گالوانیزه یا آلومینیوم یا آلوزینک تشکیل می‌دهد و هسته میانی را فوم پلی اورتان، پلی استایرن یا xps و پشم سنگ پوشش داد.ساندویچ پانل‌ها بصورت دورو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو نایلون، یکرو ورق یکرو کاغذ، تولید می‌گردد. پانل‌ها بصورت متنوع  تولید می‌گردند. اما باید در نظر گرفت وجود ورق تاثیر زیادی بر روی کیفیت، دوام و عمر ساندویچ پانل می‌گذارد. جنس لایه بیرونی پانل را می‌توان ورق در نظر گرفت که این امر موجب مقاومت و استحکام بیشتر سازه می‌گردد.

 

 

ورق فولادی پوشیده شده از لایه روی و آلومینیوم که آلوزینک نام دارد مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و رطوبت از خود نشان می‌دهد که با لایه ای از پرایمر و رنگ پلی استر کوره‌ای پپوشانده شده است. ورق دیگری که در ساخت ساندویچ پانل بکار می‌رود ورق گالوانیزه می‌باشد که به دلیل داشتن لایه محافظ کاتدی ناشی از فلز روی محصول را از خوردگی و پوسیدگی محافظت می‌کند.

ورق آلومینیوم هم می‌توان به تنهایی جهت ساخت لایه رویی و زیرین پانل هم بکار برد که این فلز ویژگی‌های خوبی دارد که می‌توان به وزن بسیار سبک و انعطاف پذیر بودن آن اشاره کرد. هر کدام از این ورق‌ها دارای خصوصیات و محسناتی هستند که باعث تنوع در تولید پانل می‌شود.تنوع رنگ ورق‌ها موجب بالا رفتن قدرت انتخاب در انواع ساندویچ پانل می‌شود و یکی از مزیت‌های این محصول به حساب می‌آید. پانل‌ها در رنگ‌های قرمز، آبی، شیری، کرمی، زرد، سبز، سفید و… قابل تولید و عرضه می‌باشد.

هسته میانی با مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ می‌توان پوشش داد که هر کدام ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیاری به پانل می‌افزاید. عایق پلی اورتان یا فوم پلی اورتان بسیار سبک و ضد آب است و مانع از جذب هر گونه مایع می‌گردد. دوام بسیار بالایی دارد. مصالح سازه به دلیل اینکه زیاد در معرض باران و برف قرار می‌گیرند، بسیار مهم است که مصالح با دوام و مقاوم باشند.

نصب ساندویچ پانل در اصفهان

ساندویچ پانل بطور کلی به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می شود.

ساندویچ پانل سقفی در اصفهان

مهمترین اجزای یک ساختمان سقف می‌باشد که بایستی از مصالح با دوامی برای ساخت سازه بهره برد. از لحاظ معماری از هر جهت دقت کافی نیاز است. ساندویچ پانل اصفهان علاوه بر زیبایی منحصربفردی که دارد قابلیت سازگاری با هر شرایط آب و هوایی را دارد. ویژگی‌های فیزیکی بسیار خوبی را به سازه می‌بخشد. ضد آب، ضد حریق، عایق مناسب صوت از مزایای این سازه به شمار می‌آید.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی اصفهان

  1. مسقف سازی سالن‌های ورزشی و سازه‌های صنعتی
  2. ساخت سوله‌های صنعتی مانند پرورش قارچ
  3. بیمارستان‌های سیار و مراکز انتقال خون سیار
  4. انواع سردخانه‌های ثابت و متحرک
  5. انواع سقف‌های کاذب و مکان‌های سر پوشیده
  6. مکان‌های عمومی و خصوصی

ساندویچ پانل دیواری در اصفهان

سازه ساندویچ پانل برای پوشش دهی دیوار بکار می‌رود که در انواع مختلفی قابل تولید است. گستره کاربرد آن بسیار وسیع است و می‌توان در اکثر پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز بهره برد. از این جهت قیمت بهینه و مقرون بصرفه ای دارد. این محصول جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی و قدیمی می‌باشد. مصالح سنگین و آجری به دلیل ویژگی‌هایی که داشتند جای خود را به محصول نوین ساندویچ پانل واگذار کردند. پانل‌ها به دلیل ساختاری که دارند دارای فراز و نشیب‌های کمتری هستند و از سطح صافی برخوردار می‌باشند.

 

فوم میانی ساندویچ پانل دیواری از جنس پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ بکار می‌رود. ساندویچ پانل دیواری برای تولید ساختمان سازی در زمینه تولید کانکس قابل استفاده است.کانکس‌ها در انواع گوناگون دفتری، ویلایی، اداری، نگهبانی، سرویس بهداشتی، استاندارد تولید می‌شود. از دیگر سازه‌هایی که با پانل‌های دیواری قابل تولید هستند اتاق‌های حمل بار می‌باشند که این محصول در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کاربرد دارد.

ساندویچ پانل دیواری به دلیل طراحی فرورفتگی و برآمدگی‌هایی که دارد برای همپوشانی و مونتاژ ظاهر زیبایی را تداعی می‌کند.قیمت هر متر مربع از این سازه جدید بسیار کمتر از مصالح دیگر قدیمی می‌باشد. بنابراین برای ساخت پروژه‌های سنگین کمک شایانی جهت کاهش هزینه می‌باشد.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری در اصفهان

  1. ساخت کانتینرها و کانکس‌ها
  2. سالن‌های ورزشی و انواع انبارها
  3. کانکس‌ها و سوله‌ها
  4. خانه‌های پیش ساخته

مراکز نظامی صحرایی

ساندویچ پانل چه ویزگی‌هایی دارد؟

  1. سازگاری با هر نوع شرایط جوی
  2. استحکام و مقاومت زیاد با طول عمر بیش از 50 سال
  3. مقاوم در برابر انرژی سرمایی، گرمایی، صوت و حریق
  4. مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی ناشی از رطوبت
  5. مقاوم در برابر برش‌های زمین لرزه
  6. عدم لانه گزینی حشرات و جوندگان و ممانعت از رشد قارچ و میکروب
  7. قیمت مناسب و مقرون بصرفه
  8. وزن سبک و سهولت در حمل و نقل
  9. نصب آسان و سریع
  10. ایمنی بالا در برابر آتش سوزی

قیمت ساندویچ پانل در اصفهان

خصوصیات ساندویچ پانل وابسته به نوع ورق، میزان ضخامت، مقدار دانسیته و نوع سقفی یا دیواری متفاوت است. قیمت ساندویچ پانل بر حسب متر مربع برآورد می‌شود که مشخصات پانل می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. قیمت ساندویچ پانل بر اساس فاکتورهای متعددی مانند نوع متریال، ورق، فوم، نوع پانل و نوسانات اقتصادی تعیین می‌شود. قیمت ساندویچ پانل دورو ورق و یکرو ورق متفاوت است. انتخاب ساندویچ پانل‌های یکرو ورق می‌تواند کمک شایانی به کاهش قیمت کند.

 

شرکت کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل‌های پلی اورتان و با چندین سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری، انواع کانکس ثابت و متحرک و اتاق تمیز، انواع سردخانه ثابت و متحرک با بهره‌مندی از جدیدترین دانش روز و بکارگیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و کارشناسان فروش حرفه‌ای در خدمت مشتریان گرامی در شیراز و شهرستان حومه و استان‌های همجوار فارس می‌باشد.

آخرین مطالب

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول