شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید ساندویچ پانل سقفی در استان بوشهر

استان بوشهر واقع در جنوب کشور ایران است و یکی از بنادر پررونق و صنعتی در جنوب است. ساحل استراتژیکی که دارد دارای صنایع مختلفی می‌باشد. از این رو دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری است. بنابراین سوله‌های زیادی با متریال ساندویچ پانل بسیار به چشم می‌خورد. قطعا جهت مسقف سازی این سازه‌ها از ساندویچ پانل سقفی بهره مند می‌شوند.

ساندویچ پانل بوشهر

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل محصول نوین و تازه‌ای می‌باشد که ساختار مرکبی دارد و از سه لایه منسجم تشکیل شده است. ساختار این محصول از لایه رویی و زیرین با ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم محدود می‌شود. هسته میانی می‌تواند با تزریق مواد پلی اورتان یا پلی استایرن  یا پشم سنگ پوشش داده شود. این محصول به طور کلی به دو دسته ساندویچ پانل دیواری و سقفی تقسیم می‌شود.

 

 

یکی از بخش‌های مهم سازه، سقف می‌باشد. مقاومت یک ساختمان مسقف را با پوشش سقفی که ایجاد شده می‌سنجند که این متریال چقدر می‌تواند در برابر عوامل جوی مانند آب باران، نور خورشید، طوفان مقاوم باشد. از دیرباز تاکنون از تیغه‌های آجری، سیمانی و دیگر مصالح سنتی بهره مند می‌شدند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی مهندسان سازه محصول نوینی را پیشنهاد کرده اند که می‌تواند طول عمر بیشتری داشته باشد و موجب دوام سازه گردد. ساندویچ پانل سقفی این نیاز را می‌تواند مرتفع سازد و امروزه یکی از مصالح پر کاربرد و بادوام ساندویچ پانل سقفی می‌باشد.

ساندویچ پانل سقفی

صخامت ساندویچ پانل سقفی بوشهر

میزان ضخامت تعریف شده برای طراحی و تولید ساندویچ پانل سقفی بین 4 تا 8 سانتی متر است. ضخامت پانل بر روی دو فاکتور مهم تاثیرگذار است. میزان قیمت  و  مقاومت سازه که می‌تواند با تغییر ضخامت این دو مقادیر تغییر کند. قطعا ضخامت سازه می‌تواند در مقاومت ساختمان در برابر عوامل جوی مزیتی به حساب آید.

ساندویچ پانل سقفی شکل ظاهری خاصی دارد که موجب استحکام بیشتر می‌شود و این به دلیل هم پوشانی است که مانع از ورود آب به داخل سازه می‌گردد. این استحکام نتیجه مقاومت خمشی و گام‌ها یا برجستگی هلالی یا ذوزنقه‌ای است.

لایه‌های بیرونی ساندویچ پانل سقفی بصورت معمول از جنس گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم است. لایه میانی بسته به نوع کاربری که دارد در انواع مختلف تولید می‌گردد. لایه میانی در انواع پلی اورتان، پلی استایرن،xps و پشم سنگ و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارد که در موارد گوناگونی کاربرد دارد.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی بوشهر

این محصول نوین جهت پوشش دهی سقف سازه بکار می‌رود. ویژگی‌های زیادی دارد که موجب کاربرد گسترده‌ای شده است. در ادامه مطلب چند نمونه از این موارد را ذکر خواهیم کرد.

  • پوشش سوله‌های صنعتی
  • سقف سوله‌های ورزشی
  • کانکس‌های سیار و ثابت
  • سوله پرورش قارچ
  • پوشش سقف‌های کانتینری
  • پوشش انبارها و سیلوها

قیمت ساندویچ پانل سقفی در بوشهر

قیمت ساندویچ پانل سقفی وابسته به فاکتورهای مختلفی است که عبارتند از نوع ورق بکار رفته، لایه میانی بکار رفته بین ورق‌ها، متراژ، میزان ضخامت و چگالی هسته میانی در قیمت ساندویچ پانل تاثیرگذار است. عایق بکار رفته در ساخت ساندویچ پانل سقفی می‌تواند در انواع پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ تولید کرد و عملکرد خوبی در مقابل تبادل انرژی از خود نشان می‌دهد. بدیهی است که استفاده از ساندویچ پانل سقفی با متریال مرغوب می‌تواند دوام بالاتری ایجاد کند.

 

کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان در شیراز ارائه دهنده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و سردخانه‌ای و انواع کانکس  و کلین روم در خدمت استان‌هایی مثل بوشهر و شهرهای همجوار فارس می‌باشد.

ارسالی مشتری محترم به بندر دیر

ارسالی داراب
ارسالی

ساندویچ پانل سقفی بوشهر چیست؟

ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش سقف اکثر سازه یا ساختمان‌های پیش ساخته و یا سوله و دیگر صنایع کارگاهی بکار می‌رود. این محصول به جهت شکل ظاهری که دارد می‌تواند در برابر عوامل جوی مانند باران، برف مقاومت کند. پانل سقفی با دیواری تا حدودی متفاوت است. دارای گام‌ها و برجستگی‌هایی می‌باشد که این امر موجب افزایش مقاومت پانل می‌شود. هر شیت پانل دارای عرض مفید 102 و عرض کل 110 می‌باشد که حدودا 7.5 مقدار اورلپ می‌شود.

انواع مدل‌های ساندویچ پانل سقفی بوشهر

ورق‌های پانل سقفی با طرح‌های گوناگونی تولید می‌گردد که عبارتند از سینوسی، کرکره ای، ذوزنقه ای،… این طرح‌ها می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشند و به طبع مقاومت سازه را در برابر عوامل جوی بیشتر خواهند کرد. ورق‌های ساندویچ پانل سقفی می‌توان از جنس گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم و به صورت یکرو ورق یکرو فویل تهیه می‌گردد.

انواع ساندویچ پانل بوشهر بر اساس نوع ورق

ساندویچ پانل‌های سقفی در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از ساندویچ پانل سقفی آلوزینک، ساندویچ پانل سقفی گالوانیزه و ساندویچ پانل سقفی آلومینیوم. همانطور که گفتیم ساندویچ پانل سقفی دارای طرح‌های متنوعی می باشد؛ ساده،شادولاین، طرح سفالی، ذوزنقه.

مزایای ساندویچ پانل سقفی بوشهر

این متریال نوین به دلیل محسناتی که دارد از هر لحاظ نسبت به مصالح سنتی مقرون بصرفه تر است و موجب کاهش هزینه‌های اضافی می‌گردد. این پانل‌ها دارای مزایای می‌باشد که عبارتند از

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی و پوسیدگی
  • قابل شستشو و ضدعفونی کردن
  • سازگاری با انواع آب و هوا
  • ضد قارچ و کپک و عدم لانه گزینی حشرات
  • سهولت در حمل و نقل و نصب آسان
  • طول عمر زیاد و دوام بالا

نصب ساندویچ پانل سقفی بوشهر

اکثر صاحبان کسب و کار بعد از خرید ساندویچ پانل دغدغه نصب و راه اندازی دارند. خیلی از افرادی که ساندویچ پانل تهیه می‌کنند گمان دارند که نصب آسانی دارد. در صورتی که این گونه نیست بایستی توسط افراد مجرب و کار آزموده و متخصص انجام گیرد. چرا که می‌تواند با نصب اشتباه، خسارات مالی و جانی بسیاری به همراه داشته باشد. درز بندی و آب بندی ساندویچ پنل به اندازه متریال سازه مهم است. بنابراین بهتر است که جهت نصب و راه اندازی از تیم حرفه‌ای بهره برد و موجب افزایش کارایی و عملکرد سازه در طول بازه زمانی شد.

 

 

نصب ساندویچ پانل سقفی به کمک پیچ‌های سرمته دار واشردار انجام می‌گیرد. که سقف را به اسکلت متصل می‌کند و از واشر پلاستیکی جهت استحکام بهره می‌برند. و این گونه از نفوذ باران جلوگیری می‌کنند. ایجاد شیب مناسب در سقف کمک به مسیر خروج آسان آب حاصل از باران شده و به آسانی به سمت ناودان روانه می‌شود.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-0713771520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول