شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

نمایندگی فروش ساندویچ پانل کیمیا در اصفهان

ساندویچ پانل به عنوان محصول پیش ساخته، محبوبیت ویژه‌ای بین مهندسان سازه پیدا کرده است. شرکت کیمیا پانل یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید ساندویچ پانل می‌باشد. ساندویچ پانل‌ها با هدف بهینه سازی و کم کردن مصرف انرژی، تولید و عرضه می‌گردد و جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی و سنتی می‌باشد. یکی از مزایای مهم این محصول نوین قابلیت نصب در انواع شرایط جوی و سرعت زیاد در عملکرد نصب می‌باشد. ساندویچ پانل‌ها ساختار منسجمی دارند که از سه لایه مرکب تشکیل شده‌اند. لایه رویی و زیرین که به ورق محدود می‌شود که این دو لایه را می‌توان از جنس گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینک انتخاب کرد و هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خود را دارند.

ساندویچ پانل اصفهان

جنس این ورق‌ها نازک است ولی بسیار سفت و محکم می‌باشد. لایه میانی که هسته مرکزی را پوشش می‌دهد. بسیار سبک و ضخیم است. این محصول فوم پلی اورتان نامیده می‌شود که می‌توان با فوم پلی اورتان، پشم سنگ، پلی استایرن و XPS پوشش داد. مواد پلی اورتان، فوم بسیار سبک و انعطاف پذیری است که ویژگی‌های بسیاری دارد در مقاله های پیشین به تفصیل به این مورد پرداختیم. فوم پلی اورتان مزایای بسیاری دارد که در اینجا به مواردی اشاره خواهیم کرد. دارای وزن سبک و سهولت در حمل و نقل، ضد آب و ضد حریق می‌باشد و در برابر عوامل شیمیایی و شرایط جوی کاملا مقاوم است.

ساندویچ پانل اصفهان به دو دست کلی تقسیم می شود؛ ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل های سردخانه ای، اتاق تمیز، کانکس و ضد حریق جز این دسته می‌باشد.

ساندویچ-پانل

ساندویچ پانل سقفی اصفهان

مهمترین بخش یک سازه و ساختمان که از لحاظ معماری دقت کافی لازم است سقف می باشد. این محصول جهت مسقف سازی سازه بکار می‌رود. ساندویچ پانل سقفی اصفهان علاوه بر زیبایی باعث استحکام سقف سازه می‌گردد. پانل‌های ساندویچی قابلیت مهمی که دارند این است که با تمام شرایط جوی سازگاری دارد و می‌تواند ویژگی‌های فیزیکی بسیار خوبی را به ما بدهد.

ویژگی های بارز این محصول ضد حریق بودن و عایق مناسب صوت است.ساندویچ پانل سقفی اصفهان دارای دو لایه رویی وزیرین از جنس ورق نازک ولی مستحکم است که با هسته میانی پلی اورتان پوش داده شده است. فوم تعبیه شده در ساندویچ پانل سقفی از پلی اورتان(یورتان)تشکیل شده است.

 

بسیار سبک وزن است و هیچ گونه مایعاتی را جذب نمی کند و دوام آن بسیار بالاست. سقف هر ساختمان مهمترین بخش می باشد . بیشتر در معرض بارش باران و برف قرار دارد. بنابراین بایستی مقاومت و دوام مصالح سازنده آن خوب باشد. جنس ورق بکار رفته در ساندویچ پانل سقفی طبق موارد ذیل می باشد که عبارتند از گالوانیزه، آلوزینک و آلومیمینوم است که هر کدام ویژگی و خصوصیات متفاوتی دارند. البته شایان ذکر است که نوع ورق می‌تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. اگر بخواهیم ساندویچ پانل سقفی را از لحاظ شکل ظاهری تقسیم بندی کنیم به صورت زیر است؛

ساندویچ پانل دورو ورق، یکرو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق یکرو نایلون، یکرو ورقورق یکرو کاغذ دو رو کاغذ که می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.

البته جهت بهینه کردن هزینه و کاهش قیمت می‌توان لایه بیرونی را ورق انتخاب کرد و لایه داخلی که اهمیت کمی دارد از جنس فویل یا کاغذ کرافت در نظر گرفت.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

بعد از سفارش و خریداری ساندویچ پانل نیاز به نصب می‌باشد که مراحل نصب با توجه به نوع و طرح، نوع استراکچر و ابعاد پروژه انجام می‌گیرد. ممکن است گاهی اوقات روش‌های دیگری جایگزین نصب گردد که نیاز به ابزار پیچیده و تخصص زیادی نمی‌باشد ولی با این وجود بایستی توسط افراد کارآمد و مجرب انجام گیرد. این گونه مانع از دور ریزی و خرابی پانل می‌شود.

جهت کم کردن و بهینه کردن هزینه می‌توان ساندویچ پانل دیواری در لایه بیرونی از نوع ورق انتخاب کرد که گاها گالوانیزه یا آلوزینک است و لایه داخلی را از جنس کاغذ یا فویل یا نایلون در نظر گرفت.یکی از روش‌های اصولی جهت نصب ساندویچ پانل استفاده از نبشی و ناودانی‌های آهنی می‌باشد که اسکلت بندی با زاویه 90 درجه را می‌سازد و البته با ضخامت زیاد ایجاد گردد. بگونه‌ای که یک قاب را تشکیل دهد. سپس پانل‌ها از داخل درون قاب و کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و بدین ترتیب نصب می‌شود.

 

 

لبه‌های پانل که بصورت نر و مادگی هستند درون یکدیگر قرار می‌گیرند در این حالت درز باریکی ایجاد می‌شود که می‌توان با اسپری یا چسب مخصوص سیلیکونی پوشش دهی کرد.روش دیگری که برای نصب مدنظر است پیچ مخفی می‌باشد. این روش برای سازه‌های مستحکم تر کاربرد دارد. این امر مستلزم قرار گیری اورلپ‌های پانل در امتداد ستون فلزی می‌باشد که پانل به ستون پیچ می‌شود و برای اینکه پیچ ها در نمای کار قابل مشاهده نباشد. ورق بگونه‌ای خم می‌شود که در محل اتصال پانل بعدی روی پیچ قرار گرفته و پوشانده می‌شود و در نهایت هیچ گونه پیچی قابل مشاهده نخواهد بود.

سوله صنعتی

ارسالی مشتری محترم به شهرستان آران بیدگل

ارسالی

ساندویچ پانل دیواری در اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان

 همانطور که از نامش پیداست جهت پوشش دهی دیوار های سازه بکار می رود.لایه رویی و زیرین از ورق گالوانیزه و آلوزینک تشکیل شده است و قسمت مغزی پنل با مواد پلی اورتان تکمیل شده است که بافت و ساختار سبکی را بوجود می‌آورد. دارای قیمت مناسبی می‌باشد از لحاظ هزینه بسیار مقرون بصرفه است و مقاومت بسیاری از خود نشان می‌دهد.برای ساخت دیوارهای سوله، خانه های پیش ساخته، منازل، سردخانه ها، کانکس، اتاق تمیز بکار می رود.

این محصول در مقابل حریق به سه دسته، ساندویچ پانل دیواری نسوز، کندسوز و قابل اشتعال تقسیم می شود. ساندویچ پانل دیواری را می توان در انواع طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و تولید کرد.ضخامت تعریف شده برای ساندیوچ پانل دیواری بین 4 تا 10 سانتی متر بهترین انتخاب است که می تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد. میزان دانسیته مربوط به هسته میانی حدود 2_+40 کیلوگرم است.

ساندویچ پانل دیواری به دلیل ورق های تعبیه شده رویی و زیرین در برابر خوردگی و رطوبت مقاوم هستند.ورق گالوانیزه به دلیل داشتن لایه روی و محافظ کاتدی پانل را از خوردگی حفظ می کند.

ورق آلومینیوم به تنهایی قابل استفاده است و از ویژگی های بارز این پنل می‌توان به سبک بودن و انعطاف پذیری اشاره کرد. تنوع نوع ورق باعث بالا رفتن قدرت انتخاب در نوع ساندویچ پانل می‌شود. ساندویچ پانل‌ها دارای تنوع رنگی زیادی هستن و گستره انتخاب رنگ را افزایش می‌دهد که یکی از مزیت های ساندویچ پانل می‌باشد.

کاربرد ساندویچ پانل اصفهان-سقفی

  1. مدارس و آزمایشگاه ها
  2. درمانگاه‌های سیار و مراکز انتقال خون
  3. مکان‌های عمومی یا خصوصی
  4. انواع سردخانه ثابت و متحرک
  5. سقف‌های کاذب و استخرهای سرپوشیده
  6. کلین روم
  7. انواع ساختمان‌های پیش ساخته و سوله‌ها

مزایای ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان دارای ویژگی های بسیاری می‌باشد که در اینجا قصد داریم به صورت پراکنده بیان کنیم.

  1. وزن سبک سازه و سهولت در حمل و نقل و نصب
  2. نصب آسان و سریع و بهینه کردن زمان
  3. عایق حرارت، برودت، صوت و حریق
  4. قابلیت بازیافت و نصب مجدد
  5. قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن
  6. مقاومت در برابر پوسیدگی، خوردگی و رطوبت
  7. کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از پرتی انرژی گرمایی و سرمایی
  8. بالابودن کیفیت دوام و طول عمر زیاد
  9. مقاوم در برابر زمین لرزه

مقاوم در برابر لانه گزینی حشرات

قیمت ساندویچ پانل اصفهان

قیمت ساندویچ پانل وابسته به فاکتورهای زیادی می‌باشد که در مقاله‌های پیشین به طور مفصل توضیح داده شد. این فاکتورها عبارتند از متراژ، ضخامت پانل، نوع ورق، میزان دانسیته، نحوه کیفیت اتصال مغزی به سطوح و کیفیت فرآیند تولیدی قیمت ساندویچ پانل تعیین می‌شود. قیمت بر حسب متر مربع برآورد می‌شود. هسته میانی ساندویچ پانل قطعا بر روی کیفیت محصول نهایی و قیمت موثر است.پانل‌های ساندویچی از دو ورق تشکیل شده‌اند که نوع ورق می‌تواند از گالوانیزه و آلومینیوم و آلوزینک انتخاب کرد ولی جهت کاهش هزینه می‌توان ورق داخی را فویل، نایلون یا کاغذ کرافت در نظر گرفت.

شرکت کیمیا پانل با چندین سال سابقه مفید و پربازده در جهت تولید انواع ساندویچ پانل‌های پلی اورتان پیشرو در تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، کلین روم و کانکس با بهره گیری از بهترین مواد اولیه موجود در بازار و بهرهمندی از نیروهای متخصص و ماهر با تیم کارشناس و مجرب فروش در خدمت شما بزرگواران می‌باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت و سفارش محصولات می‌توانید با شماره‌های مندرج در پایین صفحه یا از طریق شبکه‌های اجتماعی موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

مقاله های مرتبط

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول