شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

دلایل استحکام ساندویچ پانل در شیراز

دلایل استحکام ساندویچ پانل در شیراز

بررسی دلایل استحکام ساندویچ پانل در شیراز

کیمیا پانل در شیراز

ساندویچ پانل سازه نوینی است که امروزه بین مهندسان سازه و معماران بسیار شناخته شده است و در زمره سازه‌های پرمصرف و پربازده قرار گرفته است.

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن بیشتر افراد شکل بگیرد این است که چرا ساندویچ پانل؟دلایل استحکام ساندویچ پانل چیست؟جهت آگاهی بیشتر و پاسخ به سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد می‌توانید با ما همراه شوید.

استحکام این سازه مدرن دلایل متعددی دارد که در ذیل بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

1) اولین دلیل و در واقع مهمترین عاملی که باعث استحکام ساندویچ پانل می‌باشد، جنس ورق‌های پانل است که قابل ذکر است.ساندویچ پانل ساختار ترکیبی دارد و از دو طرف به ورق‌های فلزی محدود شده است و لایه میانی که فوم عایق پلی اورتان یا پلی استایرن است مواد بکار رفته در هسته میانی بسیار سبک می‌باشد. ساختار اصلی این عایق فضایی بوده و به عنوان عایق ضد حرارت عمل می‌کند و از این بابت مقاومت بالایی در برابر حریق دارد.

 

2) میزان طول عمری که برای این سازه در نظر گرفته شده حداقل 50 سال می‌باشد که گواه استحکام و استقامت سازه است.به دلیل اینکه ساندویچ پانل جهت ساخت و ساز، نیاز به مونتاژ شدن دارد.

 اگر در قسمت هایی از سازه نقص یا مشکلی رخ دهد به آسانی می‌توان قطعه معیوب را با سالم جایگزین کرد و حتی این مشکل نمی‌تواند تاثیری بر روی قطعات دیگر سازه بگذارد و در نتیجه دوام و طول عمر بیشتر می‌گردد.

 

3) هسته میانی ساندویچ پانل از عایق پلی اورتان یا پلی استایرن تشکیل شده است. این عایق موجب تحکیم سازه شده است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور با وجود عایق سبک ولی بسیار مقاوم است؟

این عایق از دو طرف به ورق‌های آلیاژ فلزی محدود شده است. لایه های بیرونی چون از جنس فولاد است باعث دوام و مقاومت سازه شده اند.ورق‌های طرفین در سه نوع گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک تولید می‌گردد.

عایق میانی در برابر عوامل طبیعی ماند سرما، گرما، صوت، رطوبت کاملا مقاوم است و به همین جهت کاربرد بسیاری دارد.این عایق مفید در برابر حشرات موذی، رشد قارچ و کپک‌های مخرب و موریانه و همچنین در برابر پوسیدگی و خوردگی سازه مقاوم می‌باشد.

همانطور که در ابتدا توضیحاتی در مورد ساختار ساندویچ پانل شرح داده شد.معیارهایی که در ساخت سازه حائز اهمیت است، میزان مقاومت و استحکام سازه است که در نتیجه کابرد مصالح باکیفیت و مستحکم رخ می دهد.

ساندویچ پانل سازه نوین و مفیدی هست که به عنوان سازه‌های پیش ساخته شناخته شده است و متریال بادوامی هستند. قسمت میانی پانل، فوم پلی اورتان  است که به عنوان عایق در نظر گرفته شده است و میزان دانسیته عایق پلی اورتان 2±40 است و فوم پلی استایرن حدود 2±20 می‌باشد.

سوله

ویژگی های ساندویچ پانل

ساندویچ پانل به علت ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد بسیار مفید و پر بازده است.این ویژگی عبارتند از

مهمترین فاکتور برای ساخت یک سازه، مقاومت، طول عمر و دوام بالا می‌باشد که در نتیجه استفاده از متریال با کیفیت تضمین می‌گردد. یک سازه خوب در برابر عوامل طبیعی مانند رانش زمین، سیل، طوفان، بادهای شدید، خوردگی و آسیب دیدگی از جانب حشرات و آتش سوزی مقاوم است و همچنین ثابت شده است که طی فواصل طولانی و گذشت زمان مقاومت خود را از دست نمی‌دهد.

نصب آسان: یکی از فاکتورهای مهم این سازه سهولت در حمل ونقل می‌باشد. اجرا و نصب آسان در هر شرایطی امکان پذیر است و نصابان می‌توانند در هر شرایطی عملیات اسمبل و مونتاژ سازه را انجام دهند.

به دلیل معیارهای خوبی که دارد می‌توان در ساخت انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی بکار برد و جهت پوشش دهی دیوار و سقف‌های سوله و سازه‌های صنعتی و غیرصنعتی بهره برد.

جهت زیبایی و پوشش نمای بیرونی می‌توان از انواع رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی بهره برد که بنا به درخواست و نیاز مشتری قابل تولید است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و برآورد متریال و قیمت می‌توانید با مشاورین مجرب کیمیا پانل تماس برقرار کنید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.