انواع ساندویچ پانل شیراز

مشاوره، طراحی و اجرای ساندویچ پانل در شیراز

مشاوره، طراحی و اجرای ساندویچ پانل در شیراز

نصب سقف سوله در شیراز

با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون در انواع مشاغل و صنعت، بیشتر افرادی که قصد اجرای پروژه‌ای دارند بدون تحقیقات لازم و گرفتن مشاوره هیچ اقدامی نمی‌کنند. هر پروژه‌ای توسط افراد کارآمد و متخصص به گونه‌ای طراحی می‌شود که پاسخ های متعددی خواهد داشت و این نیاز به طرق مختلف مرتفع می‌گردد.

شرکت کیمیا پانل با تکیه بر تیم مهندسی خبره و مجرب و با ارائه خدمات لازم  جهت مشاوره در زمینه برآورد هزینه‌های پروژه، محاسبات، طراحی و ساخت و اجرا، همواره در تکاپو می‌باشد که اطلاعات مفید و پربازده ای به مشتریان خود ارائه دهد.

بایستی متذکر شد در صورت نیاز به مشاوره اولین اقدام این است که پروژه، کاربرد، موقعیت مکانی و جغرافیایی، مقیاس و دیگر عوامل مربوطه را بررسی کرده و در اختیار متخصصین کیمیا پانل قرار دهید تا بتوان بهترین نتیجه و بازخورد را بدست آورد.

ساندویچ پانل ساختار مرکبی دارد که از دو طرف به ورق‌های فولادی که با آلومینیوم و روی پوشانده شده است، محدود گردیده، ورق‌های فولادی در برابر خوردگی مقاومت بسیاری دارند و قسمت روی با یک لایه پرایمر و 25 میکرون رنگ پلی استر کوره‌ای پوشانده شده است.

در هسته میانی، لایه عایق پلی‌اورتان سخت با سلول‌های بسته قرار گرفته است. ساختار پلی‌اورتان در دسته بهترین عایق حرارتی و صوتی می‌باشد.امروزه تمام دنیا با سرعت به سمت کیفیت برتر در ساخت و ساز پیش می‌رود و کاربرد این محصول روز به روز بیشتر می‌شود.

واحد طراحی: بخش طراحی مهندسی کیمیا پانل با بهره‌مندی از کادر مجرب و ماهر در تلاش است با استفاده از دانش فنی و دید معماری خود زیباترین طرح ها، با عملکرد کارا در راستای محقق سازی نیاز کارفرمایان تولید گردد.پس از انجام مشاوره و دریافت اطلاعات ضروری مربوط به پروژه مراحل طراحی به شیوه ذیل انجام می‌شود.

 

1)ارائه طرح با حجم کلی و پلان های اولیه

2)ارائه نقشه های معماری و سازه‌ای

3)ارائه نقشه های تاسیساتی

4)برآورد متریال و زمان اجرا

 

جهت انجام پروژه‌های کوچک نیازی به نقشه های مفصل با قید جزییات نیست کافی است که در مورد پروژه با واحد طراحی شرکت کیمیا پانل ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مذکور را در مورد سازه یا پروفیل بدست آورید.

 

اجرای انواع ساندویچ پانل

بعد از ارائه مشاوره، طراحی و ساخت ساندویچ پانل، اجرا و نصب ساندویچ پانل بسیار حائز اهمیت می‌باشد که بخش اصلی را شامل می‌شود و بایستی در زمینه سقفی و دیواری انجام گیرد، اغلب پیمانکاران و افراد غیر متخصص به دلیل نداشتن تجربه کافی و مهارت لازم ضربه زیادی به این صنعت وارد کرده‌اند.یک نصاب کارآزموده می‌تواند ساندویچ پانل سقفی، دیواری و ساندویچ پانل سردخانه‌ای را به همراه فلاشینگ آن نصب نماید.

از ساندویچ پانل پلی اورتان جهت اجرا در پوشش دیواره‌ها و سقف های سالن مرغداری و ساختمان های پیش ساخته کانکس، سردخانه، اتاق تمیز، آشیانه هواپیما به کار می‌رود.عایق بکار رفته در این سازه بسیار حساس است زیرا مبحث آب بندی و هوابندی تضمین کیفیت بسیار مهم است.

پروژه ها برای اجرا نیاز به دانش ویژه ای دارند.اطلاعات گردآوری شده غیر از اجرا در مبحث طراحی و برآورد هزینه بسیار لازم و ضروری است.با در نظر گرفتن تولیدات کیمیا پانل، طراحان این شرکت به خوبی با متریال مختلفی از جمله ساندویچ پانل پلی اورتان آشنایی داشته و تبحر لازم جهت طراحی در حوزه های ساخت سردخانه های بالای صفر و زیر صفر، تونل های انجمادی، سالن های صنعتی و ورزشی و سیستم برودتی نیز دارند.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

خروج از نسخه موبایل