شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

آشنایی با ساندویچ پانل سقفی…کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل های پلی اورتان در شیراز مفتخر است با چندین سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان باشد.

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی سازه ای است پیش ساخته که برای پوشش سقف سوله ها، تعمیرگاه ها و ساختمان های صنعتی و مسکونی استفاده می شود. ساندویچ پانل ها در مصالح ساختمانی به عنوان یک عایق مناسب در برابر انواع دماها و صداها بین عموم شناخته شده می باشد.

ویژگی های برتر این پانل ها عبارتند از:

امروزه بشر در ساخت و ساز به دنبال استفاده از مصالح سبک با مقاومت بالا به جای مصالح سنگین و سنتی است. انتخاب ابعاد و اندازه این نوع محصولات بستگی به نوع ورق کاربردی و شرایط مکانی استفاده شده دارد. این سازه ها با ضخامت 2سانتی متری توانسته اند در بین مشتریان جایگاه بسیار خوبی را از آن خود کنند.

 

یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول کمک به کاهش هزینه های عملکردی ازجمله زمان مصرفی در حین کار می باشد. خریدار در هنگام سفارش ورق این نوع پانل ها حق انتخاب رنگ را دارند. که این ویژگی می تواند امتیاز مثبتی برای سازنده محصول باشد.ظاهر این پانل ها ذوزنقه ای شکل می باشد.از آنجایی که ساندویچ پانل های سقفی قیمت مشخصی ندارند. با این وجود تیم حرفه ای و توانمند کارخانه کیمیا پانل با استفاده از راهکارهای اصولی محصولات خود را در کمترین زمان با کیفیت بالا و مقرون به صرفه تر از هر جای دیگر به مشتریان عزیز ارائه می دهد. قیمت هر مترمربع پانل ها بستگی به نوع ورق و مواد اولیه مصرفی دارد. قاعدتا در هنگام ساخت این سازه ها هر چه ورق مستحکم تر و مواد اولیه مرغوب تری استفاده شود قیمت نیز به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. و بالعکس هر چه ورق ضعیف تر و مواد اولیه نامرغوبی به کار برده شود قیمت کاهش می یابد. 

 

همچنین ضخامت و رنگ عامل بی تاثیری در بالا رفتن قیمت ساندویچ پانل ها نخواهد بود. چه بسا، مشتری تمایل به استفاده از رنگ سفارشی داشته باشد.رنگ های سفارشی زمان و کار بسیار زیادی می برد پس قطعا قیمت نیز افزایش می یابد.ساندویچ پانل سقفی سازه ای مدرن است که امروزه جایگزین سازه ای سنتی شده است. 

لازم به ذکر است برای انتخاب صحیح در هنگام خرید، اطلاعات کافی را راجع به ساندویچ پانل ها داشته باشید. و همچنین خرید از شرکت های شناخته شده می تواند اطمینان خاطری برای انتخاب شما باشد.

 

ویژگی های نامبرده عواملی است که افراد را ترغیب به خرید این نوع محصولات می کند.

 

ساندویچ پانل سقفی

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.