شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید ساندویچ پانل در استان اصفهان

خرید ساندویچ پانل در استان اصفهان

خرید ساندویچ پانل در استان اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان یک محصول پیش ساخته و جدیدی می‌باشد که از بدو ورود به بازار ساخت و ساز بسیار مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است.ساختار ساندویچی این محصول دلیل نامگذاری آن شده است.

ساندویچ-پانل-اصفهان

استان اصفهان به مرکزیت شهر اصفهان، ششمین استان پهناور و سومین استان پر جمعیت ایران است. استان اصفهان بیشترین استان‌های همسایه را در اطراف حومه خود دارد. از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی و از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی و از غرب به استان لرستان و چهار محال بختیاری و از جنوب کشور به کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است.

ارسالی مشتری

ساختار ساندویچ پانل استان اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان محصول نوینی می‌باشد که می‌تواند جایگزین خوبی برای تیغه‌های آجری، سیمانی، مصالح ساختمانی باشد. ساندویچ پانل از مجموع سه لایه مرکب و بهم پیوسته تشکیل شده است که از لایه رویی و زیرین به ورق محدود می‌شود و لایه میانی با فوم عایق پلی اورتان پوشش داده شده است. لایه رویی و زیرین با ورق گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم پوشش داده می‌شود و لایه میانی با مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ تزریق می‌گردد.

 

در ساندویچ پانل اصفهان لایه رویی و زیرین از جنس ورق می‌باشد. تنوع ورق‌ها موجب ساخت ساندویچ پانل‌های گوناگونی می‌شود. به طور مثال ساندویچ پانل آلوزینک ترکیبی از آلیاژ روی و آلومینیوم است. جنس ورق می‌تواند از گالوانیزه و آلومینیوم هم باشد. این ورق به دلیل داشتن مقادیر زیادی از آلیاژ روی با حفاظت کاتدی محصول را از خوردگی حفظ می‌کند.

ورق رویی می‌توان با آلومینیوم پوشش داد. این متریال به تنهایی قابل استفاده است. ورق آلومینیوم ویژگی‌های مفید و بافت سبکی دارد که می‌تواند موجب تولید پانلی با وزن سبک و مقاومت بسیار بالایی شود. این محصول بسیار سبک و انعطاف پذیر است. وجود مواد پلی اورتان در لایه میانی باعث افزودن ویژگی‌های منحصربفردی به متریال پیش ساخته شده است که موجب وزن سبک سازه و سهولت در حمل و نقل شده است.

بهتر است بخوانید:  ورق آلوزینک چیست؟

ساندویچ پانل پلی اورتان بطور کلی به دو دسته کلی تقسیم می شود.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی

ارسالی اصفهان

1) ساندویچ پانل دیواری در اصفهان

یکی از محصولات ساندویچ پانل اصفهان ، ساندویچ پانل دیواری می‌باشد که جهت پوشش دهی دیوارهای سازه‌ها بکار می رود و گستره کاربرد این پانل بسیار وسیع است. به دلیل قیمت مناسبی که دارد استفاده از آن در پروژه های سنگین کاملا مقرون بصرفه است. کاربرد ساندویچ پانل دیواری در ساخت سازه‌ها موجب بالا بردن سرعت عمل می‌شود. پانل دیواری به دلیل مزایایی که دارد معماران را ترغیب می‌کند تا از این مصالح بیشتر استفاده کنند. اگر بخواهیم ضخامتی برای ساندویچ پانل دیواری در نظر بگیریم از ضخامت 4 سانتی متری شروع می‌شود و وابسته به نوع و کاربردی که دارد تولید می‌شود. وجود مواد پلی اورتان در هسته میانی پانل مانع از جذب مایعات می‌گردد و با دوام و سبک است.

 

ساندویچ پانل اصفهان علاوه بر زیبایی و دوام با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری دارد و می‌تواند کیفیت اولیه خود را حفظ کند. این محصول ویژگی‌های فیزیکی بسیار خوبی دارد و باعث می‌شود بتوان از این محصول در ساخت سازه‌ها متفاوتی بهره برد. وجود مواد پلی اورتان در پانل‌های دیواری همانند عایقی عمل کرده و از هدر رفتن انرژی حرارتی و برودتی جلوگیری می‌کند. ساندویچ پانل دیواری اصفهان به دلیل عایق ضد حریق در برابر آتش کاملا ایمن هستند و گستره استفاده بالایی دارند.

برخی کشورهای خارجی، بیمه برای ساختمان‌های پیش ساخته تخفیفات بسیاری برای پنل های ساندویچی قائل می‌شود. وجود عایق پشم سنگ در هسته میانی ساندویچ پانل دیواری عایق مناسبی جهت صوت می‌باشد و می‌توان در استودیوهای ضبط صدا استفاده کرد. این محصول جهت نماسازی ساختمان‌ها بسیار مفید است که در مقاله های پیشین به این موضوع پرداختیم. ساندویچ پانل دیواری دارای انواع گوناگونی می‌باشد و از نظر مقاومت در برابر حریق به سه دسته عمده تقسیم می‌‌شود.ساندویچ پانل دیواری نسوز، کند سوز و قابل اشتعال

بهتر است بخوانید:  قیمت ساندویچ پانل در استان اصفهان
ساندویچ پانل اصفهان

مزایای ساندویچ پانل دیواری اصفهان عبارتند از

  1. ساخت مراکز نظامی سیار و صحرایی
  2. پوشش دیواره های سازه های پیش ساخته
  3. انواع کانکس کانکس و سوله های صنعتی
  4. سالن های ورزشی و انبارهای پرورش قارچ

 

2) ساندویچ پانل سقفی در اصفهان

ساندویچ پانل سقفی اصفهان جهت پوشش دهی سقف سازه‌ها بکارمی‌رود. مهمترین بخش یک سازه سقف است که می‌تواند نقش مهمی در استحکام و دوام سازه داشته باشد و بایستی در انتخاب متریال دقت ویژه‌ای داشت. این محصول علاوه بر زیبایی می‌تواند در دوام و استحکام سازه تاثیرگذار باشد. با تمام شرایط اقلیمی سازگار است و می‌تواند ویژگی خوبی از خود نشان دهد. ساندویچ پانل سقفی به دلیل وجود مواد پلی اورتان کاملا در برابر مایعات و آب عایق است و دوام بالایی دارد. ساندویچ پانل سقفی به دلیل اینکه در تمام فصول بخصوص سرما در معرض بارش باران و برف قرار می‌گیرد. کاملا مقاوم است. دوام و استحکام سازه مستلزم وجود سازه‌ای با پوشش سقف مستحکم است.

 

ساندویچ پانل سقفی دارای کاربردهای بسیاری می‌باشد که در اینجا به اختصار ذکر خواهیم کرد؛

 

  1. مسقف سازی مدارس و بیمارستان ها
  2. ساخت درمانگاه های سیار
  3. ساخت مکان های عمومی و خصوصی
  4. ساخت انواع سردخانه های سیار و ثابت
  5. مسقف سازی مکان های سر پوشیده و کاذب
  6. انواع سوله و ساختمان های پیش ساخته و کلین روم

 

ساندویچ پانل اصفهان چه مزایای دارد؟

 

  1. وزن سبک، مقاومت بالا و انعطاف پذیری مناسب
  2. عایق مناسب جهت صوت، حرارت و برودت، رطوبت
  3. قابلیت شستشو و ضد عفونی کردن
  4. کاهش هزینه ها و مقرون بصرفه
  5. کیفیت بالا و طول عمر طولانی
  6. مقاومت در برابر هر گونه کپک، خوردگی و پوسیدگی ناشی از رطوبت
بهتر است بخوانید:  ساندویچ پانل و کاربردهای آن

 

کارخانه کیمیا پانل شیراز با چندین سال سابقه درخشان و مفید پیشرو در تولید انواع ساندویچ پانل پلی اورتان، با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و نیروهای متخصص و کارآمد و تیم مجرب کادر فروش اقدام به تولید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی، کانکس ثابت و متحرک و سردخانه بالای صفر و زیر صفر آماده خدمات رسانی به شهرهای همجوار شیراز و حومه فارس می‌باشد. ساندویچ پانل اصفهان با سه لایه مرکب و سبک ولی مقاوم به دلیل جود هسته میانی که پوشیده از مواد پلی اورتان می‌باشد. باعث بوجود آمدن ویژگی‌های منحصربفردی شده است. میزان ضخامت لایه میانی بستگی به نوع کاربری و میزان دانسیته لازم جهت هسته میانی حدود 40 کیلوگرم بر متر مکعب است. جهت مشاهده محصولات می‌توانید به صفحه گالری تصویر مراجعه نمایید. نمونه بارهای ارسالی ما را می‌توانید از طریق گالری ویدیو و کانال آپارات مشاهده نمایید.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.