شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

سفارش مشتری محترم به شهرستان شهرضا

ارسالی مشتری

اصفهان-ساندویچ پانل سقفی و دیواری

ساندویچ پانل اصفهان محصول پیش ساخته و جدیدی می‌باشد که به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد بسیار مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است. ساندویچ پانل به دلیل ساختار سه لایه ای که دارد پانل ساندویچی نام گرفته است و از سه لایه منسجم تشکیل شده است.

ساندویچ پانل اصفهان

استان اصفهان به مرکزیت شهر اصفهان، ششمین استان پهناور و سومین استان پر جمعیت ایران است. استان اصفهان بیشترین استان‌های همسایه را در اطراف حومه خود دارد. از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی و از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی و از غرب به استان لرستان و چهار محال بختیاری و از جنوب کشور به کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است.اصفهان به لحاظ صنعت قطب تولید آهن و فولاد به حساب می‌آید.

این استان دارای صنایع بزرگی است؛ همچون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، کارخانه جات متعدد سرامیک و کاشی سازی، معادن سنگ و سنگ بری که می‌توان به آن اشاره کرد. استان اصفهان به رغم تولیدات صنعتی بسیار بالا دارای شهرک های صنعتی زیادی می‌باشد محتمل است که استفاده از سوله در این استان حجم زیادی دارد. ساخت سوله با متریال پیش ساخته ساندویچ پانل انجام می‌گیرد که بسیار کم هزینه و بادوام است و مقرون بصرفه است.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل متریال پیش ساخته‌ای است که امروزه جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی و تیغه‌های آجری می‌باشد. این پانل‌ها از سه لایه تشکیل شده‌اند لایه رویی و زیرین از ورق تشکیل شده است که ورق می‌تواند از جنس آلومینیوم، گالوانیزه یا آلوزینک باشد. لایه میانی از جنس فوم پلی اورتان است که عایق مناسبی جهت سرما و گرما نیز است. این محصول را می‌توان با مواد پلی اورتان یا پلی استایرن یا پشم سنگ و xps پوشش داد. جنس لایه‌های بیرونی عمدتا گالوانیزه می‌باشد که در برابر خوردگی و پوسیدگی کاملا مقاوم است.

لایه بیرونی را می‌توان با ورق آلوزینک پوشش داد که مقاومت خوبی در برابر خوردگی و رطوبت دارد. ورق گالوانیزه به دلیل داشتن لایه‌ای از فلز روی به کمک حفاظت کاتدی محصول را از خوردگی حفظ می‌کند. ورق آلومینیوم بر روی لایه رویی و زیرین هم بکار می‌رود که این امر موجب وزن سبک سازه و انعطاف پذیری می‌گردد.ساندویچ پانل‌ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند که موجب می‌شود قدرت انتخاب متقاضی بیشتر شود.

ساندویچ پانل به طور کلی به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم می‌شود.

ساندویچ پانل اصفهان

اصفهان–ساندویچ پانل سقفی

مهمترین بخش یک ساختمان سقف می‌باشد که بسیار در معرض بارش برف و باران قرار می‌گیرد و بایستی برای انتخاب متریال دقت کافی لحاظ شود. ساندویچ پانل سقفی علاوه بر استحکام و مقاومت باعث ظاهر زیبای سازه می‌گردد. ساندویچ پانل سقفی اصفهان با توجه به نوع اقیلم و شرایط جوی ویژگی فیزیکی خوبی را از خود نشان می‌دهد. این محصول در برابر انرژی گرمایی و سرمایی مقاوم است. همچنین عایق مناسبی در برابر آب و صوت می‌باشد. ساندویچ پانل ضد حریق هستند و به آسانی نمی‌سوزند. این امر باعث شده که بسیار مورد توجه افراد و مهندسان سازه قرار گیرد.

فوم بکار رفته در لایه میانی ساندویچ پانل سقفی پلی اورتان است عایقی انعطاف پذیر و کاملا ضد آب و سبک می‌باشد که هیچ گونه مایعی را جذب نمی‌کند. به همین دلیل باعث طول عمر و دوام سازه می‌گردد.

ساندویچ-پانل-سقفی-اصفهان

اصفهان–کاربرد ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش دهی سقف سازه‌ها بکار می‌رود که عبارتند از

  1. پوشش دهی سقف مدارس
  2. بیمارستان‌ها
  3. درمانگاه‌های سیار
  4. مکان‌های عمومی یا خصوصی
  5. ساخت انواع سردخانه ثابت و متحرک
  6. پوشش دهی ساختمان‌های پیش ساخته و کانکس
ساندویچ پانل دیواری

اصفهان-ساندویچ پانل دیواری

یکی از تولیدات ساندویچ پانل نوع دیواری می‌باشد. مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌گردد و کاربرد این متریال گستره وسیعی دارد و در اکثر پروژه‌ها بسیار مقرون بصرفه است. استفاده از ساندویچ پانل دیواری سرعت عمل را در اجرای پروژه بالا می‌برد. این ویژگی‌های مفید باعث شده که سازندگان را ترغیب کند تا از این مصالح استفاده کنند. هسته میانی ساندویچ پانل دیواری با فوم پلی اورتان تزریق می‌گردد. فوم پلی اورتان عایق مناسبی جهت سرما و گرما است و به دلیل ضد حریق بودن استفاده بسیاری دارد. ساندویچ پانل به دلیل محسناتی که دارد در کشورهای خارجی، بیمه تخفیفات بسیار خوبی را برای ساختمان‌های ساندویچ پانل در نظر گرفته است. ساندویچ پانل دیواری دارای سه نوع نسوز، کند سوز و قابل اشتعال

کانکس-ساندویچ-پانل-اصفهان

اصفهان-کاربرد ساندویچ پانل دیواری

  1. ساخت مراکز نظامی و مراکز انتقال خون سیار
  2. ساخت خانه‌های پیش ساخته و کانکس
  3. سالن‌های ورزشی
  4. کانتینر
ساندویچ پانل عایق حراراتی

اصفهان-مزایای ساندویچ پانل

  1. وزن سبک و سهولت در حمل و نقل و نصب آسان
  2. طول عمر بالا حدود 50 سال
  3. عایق مناسب سرما، گرما، صوت و رطوبت
  4. قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن
  5. مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی و لانه گیزینی حشرات
  6. استحکام بالا در برابر برش‌های زمین لرزه
  7. کاهش هزینه و قیمتی مقرون بصرفه

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول