شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل شیراز

ساندویچ پانل شیراز

ساندویچ پانل شیراز

ساندویچ پانل شیراز تولید شده توسط کارخانه کیمیا پانل شیراز، دارای نشان استاندارد  ملی ایران با شماره ثبت کیفیت عالی خود و استحکام و مقاومت سازه شما را تضمین می‌کند.میزان قیمت و برآورد متریال ساندویچ پانل شیراز، را می‌توانید از طریق کارشناسان و مشاورین مجرب شرکت کیمیا پانل کسب اطلاع نمایید.

ساندویچ پانل محصولی پیش ساخته ای می‌باشد که بسیار مورد توجه مهندسان سازه و معماران قرار گرفته است.چندین دهه است که این محصول به دلیل ویژگی‌های منحصربفردی که دارد؛انتخاب مناسبی برای مهندسان سازه سوله و معماران است.

این متریال محبوب جایگزین خوبی برای مصالح سنتی شده است.این سازه ساختار مرکبی دارد که از دو طرف به ورق گالوانیزه محدود شده است و لایه میانی عایق پلی اورتان قرار گرفته است.عایق پلی اورتان جهت حرارت، برودت، صوت و رطوبت می‌باشد.

ساندویچ پانل در ابعاد و طرح‌های متفاوتی عرضه می‌گردد و مصارف گوناگونی دارد که در انواع ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پلی اورتان و ….می باشد.

این محصول بسیار متنوع است و به همین دلیل می‌توان با درخواست مشتری و نیازی که دارند و نوع کاربری طراحی کرد.

قابل ذکر است که مشاوران کارخانه کیمیا پانل همه روزه آماده خدمات رسانی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشند و می‌توانند با در نظر گرفتن نیاز مشتری آب و هوا و اقلیم منطقه ای که قرار است سازه‌ها قرار گیرد، مناسب ترین و بهترین نوع ساندویچ پانل را به شما پیشنهاد دهند.

بهتر است بخوانید:  آنچه باید در مورد ساندویچ پانل سقفی بدانید!

نصابان ماهر و کادر مجرب فروش این شرکت، انواع خدمات مربوط به نصب پانل های ساندویچی، خدمات پس از فروش و بررسی سازه را بعد از نصب انجام می‌دهند.

برای مشاهده محصولات شرکت کیمیا پانل می‌توانید به کانال ما در آپارات مراجعه نمایید و ضمنا جهت ارتباط با کارخانه می‌توانید صفحه تماس با ما را مشاهده نمایید.

ساندویچ پانل شیراز

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.