شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

قیمت ساندویچ پانل شهر اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان محصول پیش ساخته نوین، متشکل از سه لایه مرکب لایه رویی و زیرین از جنس ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک بصورت نازک ولی محکم و هسته میانی از مواد ضخیم و بسیار سبک تشکیل شده است.هسته میانی می‌توان با مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps و پشم سنگ پوشش داد. این عایق بسیار نرم و انعطاف پذیر است و باعث سبک شدن وزن سازه شده است.

قیمت ساندویچ پانل اصفهان

استان اصفهان به مرکزیت شهر اصفهان، ششمین استان پهناور و سومین استان پر جمعیت ایران است. استان اصفهان بیشترین استان‌های همسایه را در اطراف حومه خود دارد. از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی و از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی و از غرب به استان لرستان و چهار محال بختیاری و از جنوب کشور به کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است.اصفهان به لحاظ صنعت قطب تولید آهن و فولاد به حساب می‌آید.

این استان دارای صنایع بزرگی است؛ همچون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، کارخانه جات متعدد سرامیک و کاشی سازی، معادن سنگ و سنگ بری که می‌توان به آن اشاره کرد. استان اصفهان به رغم تولیدات صنعتی بسیار بالا دارای شهرک های صنعتی زیادی می‌باشد محتمل است که استفاده از سوله در این استان حجم زیادی دارد. ساخت سوله با متریال پیش ساخته ساندویچ پانل انجام می‌گیرد که بسیار کم هزینه و بادوام است و مقرون بصرفه است.

نصب ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل بطور کلی به دو دسته مجزا تقسیم می‌شود.

ساندویچ پانل سقفی اصفهان

ساندویچ پانل دیواری اصفهان

ساندویچ پانل ها از لحاظ پوشش و روکش لایه رویی و زیرین بسیار متنوع است که عبارتند از

دورو ورق، یکرو ورق یکروفویل، یکرو ورق یکرو کاغذ، یکرو ورق یکرو نایلون، دورو نایلون، دورو فویل

مزایای ساندویچ پانل اصفهان

  1. مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی و زنگ زدگی ناشی از رطوبت
  2. مقاوم در برابر هر گونه عوامل جوی
  3. مقاوم در برابر انرژی حرارتی، برودتی، صوت
  4. مقاومت در برابر عوامل شیمایی و اسیدها
  5. ضد قارچ، کپک و لانه گزینی حشرات
  6. کاملا بهداشتی و قابل ضد عفونی کردن و شستشو
  7. سازگار با محیط زیست
  8. طول عمر بسیار بالا
  9. وزن سبک سازه و سهولت در حمل و نقل
  10. مقاوم در برابر برش‌های ناشی از زمین لرزه

ورق‌های بکار رفته در ساخت ساندویچ پانل در لایه رویی و زیرین آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه می‌باشد. در حال حاضر بهترین نوع ورق جهت ساخت پانل ورق آلوزینک است ولی متاسفانه در کشور ما تولید نمی‌‌گردد.

ساندویچ پانل‌هایی که با ورق گالوانیزه تولید می‌گردد از لحاظ کیفیت در حد بالایی هستند ولی اگر نوع ورق بکار رفته از استحکام کافی برخوردار نباشد موجب زنگ زدگی و پوسیدگی می‌‌گردد و در نتیجه ملزم به تعویض است.

هسته مرکزی بکار رفته در بین دو لایه ورق، فوم عایق است که یکی از اجزای سازنده ساندویچ پانل می‌‌باشد و بر روی کیفیت محصول تاثیر زیادی دارد. این هسته مرکزی می‌تواند در چندین نوع تولید گردد که شامل مواد پلی اورتان، پلی استایرن، xps پشم سنگ است و هر کدام خصوصیات ویژه‌ای دارد.

بهترین نوع عایق، مواد پلی اورتان است که نسبت به سایر محصولات از استحکام و مقاومت ویژه ای برخوردار است.قبل از خرید ساندویچ پانل بایستی به نوع برند پانل توجه بسیاری کرد. در حال حاضر کارخانه جات بسیاری مشغول تولید این محصول در سطح کشور هستند و از مهمترین آن‌ها می‌توان به کارخانه کیمیا پانل اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت ارائه مشاوره و راهنمایی با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید و سازه مورد نظر خود را تهیه نمایید. یکی از فاکتورهایی که در هنگام سفارش در اولویت هستند میزان ضخامت محصول می‌باشد که بر روی استحکام و مقاومت سازه تاثیرگذار است. ترجیحا قبل از خرید بایستی میزان ضخامت پانل از کارشناسان فروش پرسیده شود. سپس جهت خرید اقدام نمایید. فاکتور مهم دیگری جهت خرید پانل انتخاب نوع ورق است. همانطور که اذعان شد در حال حاضر بهترین نوع ورق گالوانیزه می‌باشد. بنابراین نوع پوشش پانل از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر پوشش مناسبی نداشته باشد دچار تخریب می‌گردد.

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین مقاومت سازه نوع چسب مصرفی جهت اتصال فوم به ورق می‌باشد. بایستی توجهی ویژه داشت تا ورق از فوم جدا نشود و دچار آسیب نگرد. میزان چگالی هسته میانی از دیگر فاکتورهای مهم سفارش پانل ساندویچی است. میزان دانسیته نقش مهمی در استحکام سازه دارد و می‌تواند وزن سازه را تغییر دهد.بنابراین قبل از سفارش بایستی میزان چگالی فوم مشخص گردد و یکی از عواملی است که باید قبل از خرید مدنظر داشت. جهت مشاوره می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری به دلیل نوسانات بازار مدام در حال تغییر است. بنابراین قیمت مشخصی نمی‌توان تعیین کرد. بهتر این است که قبل از سفارش با مشاورین شرکت ارتباط برقرار کنید. قیمت ساندویچ پانل بر حسب متر مربع مشخص می‌گردد. قیمت پانل تحت تاثیر ضخامت ورق، نوع عایق، میزان چگالی و نوع ورق است.خرسندیم تا انتهای مقاله ما را یاری کردید. امید است که مطالب مفید واقع شده باشد.

ارسالی مشتری گرامی به استان اصفهان

لرسالی مشتری
ارسالی

قیمت ساندویچ پانل اصفهان

ساندویچ پانل از لحاظ هسته مرکزی دارای چند نوع مغزی است که سطح، نحوه و کیفیت اتصال مغزی به سطح و کیفیت فرآیند تولید دارای خواص متفاوتی می‌باشد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع پانل‌های ساندویچی و نکات مربوط به خرید پانل آشنا کنیم.به دلیل نوسانات بازار قیمت ورق بطور روزانه در حال تغییر است.نوسان قیمت ورق کاملا بر روی قیمت ساندویچ پانل تاثیرگذار است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت می‌توانید با کارشناسان و مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.

ساندویچ پانل سقفی همانطور که از نامش مشخص است جهت پوشش دهی سقف سازه‌ها بکار می‌رود. ساندویچ پانل سقفی دارای تنوع زیادی است. قبل از سفارش سازه باید از میزان استحکام آن اطلاعاتی کسب کرد. بایستی به تعداد گام ها و نوع گام ساندویچ پانل سقفی توجه کرد. هر چه تعداد گام ها کمتر باشد به همان نسبت میزان تحمل وزن سازه بیشتر خواهد بود. از پانل سقفی جهت پوشش دهی سقف سوله‌ها، آشیانه هواپیما، سقف سازه‌های پیش ساخته استفاده می‌گردد.

ساندویچ پانل دیواری به منظور پوشاندن دیوار سازه‌ها بکار می‌رود و بسیار متنوع اند. قبل از خرید این محصول بایستی به نوع ورق و نوع عایق بکار رفته و میزان ضخامت محصول توجه کرد سپس سفارش داد. در هنگام سفارش محصول مورد نظر بایستی متراژ، نوع اتصالات، تمام شرایط و مشخصات لازم و سایز محصول را در نظر گرفت.

ساندویچ پانل اصفهان چه کاربردی دارد؟

  1. پوشش دهی دیوارهای سازه و مسقف سازی کانکس‌ها و کانتینرها
  2. ساخت مراکز نظامی صحرایی
  3. ساخت خانه و ویلاهای پیش ساخته
  4. درمانگاه‌های سیار و مراکز امدادی
  5. مکان‌های عمومی و خصوصی
  6. سقف کاذب استخرهای سرپوشیده و کلین روم
  7. ساخت مدارس و مکان‌های فرهنگی

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول