شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

ساندویچ پانل چند نوع می­­ باشد و یکی از پرکاربردترین آنها ساندویچ پانل دکوراتیو می­ باشد که به طور مفصل توضیح داده خواهد شد.

یکی از مصالحی که برای زیبا سازی ساختمان ها استفاده می­ شود، ساندویچ پانل دکوراتیو می­ باشد. همانطور که از نامش مشخص است برای زیباسازی فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان ها استفاده می­ شود. بدین صورت که از ورق آلومینیوم و یا گالوانیزه برای پوشش ساندویچ پانل و هسته میانی آن فوم پلی یورتان می­ باشد و برای پوشش پشت پانل می توان از فویل آلومینیوم استفاده کرد.

ساندویچ پانل دکوراتیو

 

این پانل ها اشکال گوناگونی دارند و در طرح ­ها و رنگ ­های متفاوت و جذابی می­ باشد ضخامت آن ها نسبت به ساندویچ پانل کمتر است ولی تاثیری روی کیفیت کار ندارد و هم چنین انعطاف پذیری بالایی هم دارد.

ساندویچ پانل دیواری دکوراتیو

مزایای استفاده ازساندویچ پانل دکوراتیو

پانل دکوراتیو در صنعت ساختمان سازی و معماری جایگاه ویژه ای در مصالح مدرن سازه ­ای دارد 

 

1) داشتن عمر طولانی 

2) قابلیت شستشو 

3) جلوه زیبا و مقاوم

4) نوع متریال بکار رفته از پوسیدگی و گرما جلوگیری می­ کند.

5) عایق بسیار مناسبی در برابر عوامل طبیعی مانند باد و باران ،…

6) قیمت پایین این متریال نسبت به مصالح سازه ای مانند آجر و سیمان

7) بکاربردن آن در پوشش سقف، دیوار، بام

کاربرد ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

پانل دکوراتیو گزینه مناسبی برای پارتیشن بندی قسمت­ های داخلی ساختمان­ های اداری و یا نمای بیرونی سازه­ ها می­ باشد. این پانل ها به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های خاص، مقاوم در برابر زمین لرزه، سازگاری ویژه ای با محیط زیست­، قیمت پایین­، جایگزین مناسبی برای ساندویچ پانل صنعتی می ­باشد و چون با مواد دیگری ترکیب نمی­ شود وزن بسیار سبکی هم دارد.

بهتر است بخوانید:  خرید کمپ اداری ساندویچ پانل در شیراز
نمای ساندویچ پانل دکوراتیو

مرحله پیاده سازی و نصب ساندویچ پانل دکوراتیو

  • زیر سازی فلزی: در این روش یک شبکه فلزی به سازه­های اصلی ساختمان متصل شود و شیوه نصب آن باید به گونه­ ای باشد که برخلاف جهت نصب پانل انجام گیرد اگر شبکه فلزی عمودی باشد بایستی پانل ها بصورت افقی نصب شود و برعکس چنانچه در معرض باران باشد باید بصورت افقی نصب گردد.
  • پیچ و رول پلاک کردن: این روش نصب معمولا برای فضای داخلی ساختمان های که قبلا گچ بری و یا حتی کاش کاری شده­، بدون زیر سازی فلزی و با استفاده از پیچ رول پلاک نصب می­ شود.

در آخر می توان به این توضیحات اضافه کرد­، دکوراسیون داخلی هنری زیبا و ظریف است که نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.از این رو تولیدکنندگان این نوع پانل تمام تلاش خود را می­ کنند تا محصولی با کیفیت و مقاوم در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تولید این پانل ها در اکثر کارخانه های داخلی انجام گرفته و باعث شده طراحان داخلی توجه ویژه ­ای داشته باشند.

قیمت ساندویچ پانل دکوراتیو

در تعیین قیمت ساندویچ پانل عناصر مختلفی تاثیرگزار است از جمله این موارد میتوان به نوع ورق استفاده شده، جنس عایق ساندویچ پانل ، ضخامت و… اشاره کرد . 

با بررسی جدول قیمت روز ساندویچ پانل  میتواانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و جهت مشاوره و خرید با مشاوران و کارشناسان فروش  کیمیا پانل در ارتباط باشید .

ساندویچ پانل دکوراتیو

امیدواریم که مطالب مورد استقبال شما مشتریان عزیز قرار گرفته باشد، در ادامه می توانید ویدیوهای ما را از طریق کانال آپارات دنبال کنید.

بهتر است بخوانید:  هر آنچه باید درباره ساندویچ پانل و کاربرد آن در نمای ساختمان بدانیم!

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.