شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

شرکت کیمیا پانل، خوش آمدید

خرید کانکس استاندارد در شیراز

خرید کانکس استاندارد در شیراز

کانکس استاندارد چیست؟

هدف از نوشتن این مقاله بررسی ویژگی های کانکس استاندارد می‌باشد.امید است که این مطالب مفید واقع شود.

یک کانکس استاندارد نوعی سازه پیش ساخته است که تمام فاکتورهایی مانند ابعاد و کیفیت با اصول استاندارد که از سوی سازمان حمل و نقل جهانی تعیین گردیده مطابقت داشته باشد.

کانکس استاندارد

ابعاد کانکس استاندارد

ابعادی که می‌توان برای کانکس استاندارد در نظر گرفت باید بگونه ای باشد که قابلیت جابجایی را به سهولت داشته باشد.این ابعاد بصورت 12 متر طول و 2.4 متر عرض و ارتفاع آن از زیر سازه 2.6 متر باشد.این ابعاد استاندارد سازه جهت جابجایی و بارگیری هیچ مشکلی را ایجاد نمی­‌کند.

می‌توان طبق سفارش مشتری سازه‌ای با ابعاد کوچکتر تولید کرد اما چنانچه اندازه بیشتر از میزان استاندارد تولید گردد برای حمل و نقل بایستی مجوز ترافیک از پلیس راهنمایی و رانندگی اتخاذ کرد.این سازه‌ها دیگر کانکس استاندارد عنوان نمی شود و به اصطلاح به آن بار ترافیکی نیز می‌گویند.

ساختار کانکس استاندارد

سازه‌های پیش ساخته می تواند با روش های متفاوتی و با مصالح گوناگونی تولید گردد اما ابعاد و کیفیت مصالح نقش مهمی در تولید این سازه ها دارد.کانکس استاندارد سازه ای پیش ساخته است که پارامترهایی مانند وزن سبک، استحکام، عایق مناسبی در برابر سرما و گرما می‌باشد.

در کارخانه کیمیا پانل شیراز تولید کانکس های استاندارد در فضاهای وسیع قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. و هم چنین می توان آن ها در ابعاد گوناگونی ایجاد کرد.حتی اگر نیاز به پارتیشن بندی داخلی یا طراحی اختصاصی خاصی باشد بنا به درخواست مشتری انجام می‌شود.

بهتر است بخوانید:  انواع کانکس شیشه‌ای(لوکس)در شیراز

یک کانکس استاندارد بایستی طبق فاکتورهای گفته شده تولید گردد.اول اینکه برای ساخت  باید ابعاد استاندارد را مدنظر قرار داد.دوم اینکه در تمام اتصالات، ایمنی سازه باید مهیا شود. اتصالات و جوش ها جز اصولی ترین موارد هستند که بایستی حتما رعایت شود و از روش های غیر استاندارد و ناکارآمد تولید نگردد.

اگر این سازه طبق اصول غیر فنی مانند جوش غیر استاندارد، اتصالات ضعیف، عدم درزبندی صحیح و آب بندی های غیر اصولی، عدم اجرای ضد زنگ و بکارگیری متریال سبک در ستون باربر  و قسمت های حساس سازه که فشار زیادی را متحمل می‌شود استفاده گردد و همچنین نصب درب و پنجره در موقعیت نامناسب موجب می‌شود که این سازه های تولید شده از لحاظ فنی رد شود و مورد تایید قرار نگیرد. بنابراین برای تولید یک سازه قوی و کارآمد غیر از ابعاد فاکتورهای مهم دیگری مانند موارد بالا که ذکر شد برای ساخت کانکس لازم و ضروری می‌باشد.

مشخصات فنی

همانطور که قبلا ذکر شد این سازه پیش ساخته مصارف گوناگونی دارد از این سازه برای ایجاد فضای اداری، نگهبانی، مدیریتی، ویلایی، سرویس بهداشتی و مسکونی  و کارگاهی در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می‌شود رعایت اصول فنی و استاندارد از موارد مهم و ضروری می‌باشد.

در ساختار این سازه ها از ساندویچ پانل پلی اورتان در دیواره ها و سقف ها و یا ساندویچ پانل دورو ورق آلوزینک در سقف و یا یکرو ورق یکرو چوب با لایه pvc در کف کانکس بسیار کاربردی است.

درب و پنجره ها را می توان دو جداره ایجاد کرد و در نهایت محصولی را به ما می‌دهد که در برابر سرما و گرما کاملا عایق است.اسکلت و استراکچر تمام فلزی و اتصالات جوشی مقاوم کانکس، استخوان بندی مستحکمی را ایجاد می‌کند و قابلیت جابجایی های متعدد کانکس را فراهم می‌آورد.

بهتر است بخوانید:  خرید سردخانه مرکبات در شیراز

تجهیزات سفارشی مشتری به اقتضای کاری که انجام می‌دهد و درخواستی که دارد نیازمند است که یکسری امکانات به سازه تولید شده اضافه گردد این امکانات شامل

  1. سرویس بهداشتی از جنس فایبر گلاس یا پانل

2. آبگرمکن

3. درب داخلی از جنس hdf

4. دریچه کولر

5. پنجره اضافی تک جداره یا دو جداره

6. کابینت آشپزخانه

7. پارتیشن بندی

8. سینک ظرفشویی

کانکس استاندارد

قیمت کانکس

قیمت یک کانکس به فاکتورهای متعددی وابسته می‌باشد ابعاد و اندازه طبق نظر مشتری می‌باشد اگر سایز بزرگی داشته باشد به مراتب قیمت بیشتری هم خواهد داشت.غیر ازابعاد گزینه های دیگری هم نیز دخیل می‌باشد. کیفیت مواد و متریال بکار رفته در ساخت کانکس قطعا روی قیمت تاثیر گذار می‌باشد.

چنانچه کانکس دارای قسمت ­های متفاوتی باشد شامل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و پارتیشنی مخصوص استحمام می‌تواند قیمت را افزایش دهد. اگر بخواهیم بیشتر بررسی کنیم کانکس ها دارای قیمت های نجومی نیستند و اگر از کارخانه خریداری شود قیمت مناسبی خواهد داشت.

خرید کانکس استاندارد

اگر شما قصد خرید کانکس استاندارد دارید پیشنهاد می‌شود حتما از بخش محصولات وب سایت کارخانه کیمیا پانل دیدن فرمایید در وب سایت شرایطی مهیا کرده ایم که مشتری بتواند درخواست خود را به راحتی ببیند و با شرایط ایده آل سفارش دهد.

خرید از طریق وب سایت خدمات بینظیری را به همراه خواهد داشت بابت خرید به شما اطمینان خاطر داد که کیفیت محصول را به شما تضمینی داده خواهد شد و خرید از وب سایت ما هیچ جای نگرانی ندارد چرا که قیمت‌های کانکس استاندارد بسیار مناسب است و باعث می شود شما بتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و بدین ترتیب یک کانکس استاندارد با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کنید.

بهتر است بخوانید:  ساندویچ پانل در جزیره کیش

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات کیمیا پانل شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس:  09120646825     24-22-07137731520

آدرس کارخانه: شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم – بلوار کوشش شمالی – خیابان ساعی –

انتهای خیابان 801 – خیابان 802

آدرس دفتر فروش : شیراز – میدان اول

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.